Hän koki palautuvansa monista ongelmistansa...

Maapalloahaitaten

Se saattoi olla mielikuvituskin. Uhri hän oli kanssa. Se jatkui, ja jatkui..
- "Joo pillustautumaan. Ei näkemisen oikeus.", joku nainen selitteli. Joudun kadoksiin yli kaksikymmentä minuuttia kestäväksi ajaksi. Olin eksynyt. Olin läsnä ja paikalla, ulkoilmassa. Ihan kaikille maapallolla. Reitti vaihtui se palasi samaksi. Se näytti samalta ja vei tien viereen, kuin elokuvasta.
Ei kukaan kuunnellut... Se oli sanatonta puhetta, ajatuksia. Noin 35-vuoden takaa...! Ihmiskuva, jonka malli harmoniasta puutteellinen oli kansainvälisesti joukko-autettava sen vähäisen älyllisyyden kehittymisen takia. Pakottamisesta, illan pimeyteen jo aikaisemmalta ei oltu haluttu keskustella. Vaihtelut olivat huomattavat, ohjelmista eivät sillä tavalla oikeana käyttämisenä vaarallista. Myös muita väestöjä kohtaan, heidän tuhoina.
- Siinäkö ei voi ohjata muita? kyseli joku mies.
Että ei.
Asia vaihtui jo toiseen. Ei se elämä..
-Joku toinen nainen kyseli: Jaa. Ettei ikinäkö mihinkään, nisäkkääseenkään...?
Että ei.
Jotkut olivat edes syntyneet sellaisiksi. Pysymään sellaisenaan...
Joku asiaankuulumaton, ilmaisten kasvoilta sitä, tuntemattomuus tai muu säikähdys:
-Hän oli saanut, jo vuosikymmenienkin työn tänään, valmiiksi. Joltakin osalta...
Hän väsyi.
Sielun onni muodonmuutos ei ollut sen pitkä-aikaisen tilan, arvomaailma ja ihanne.
- Ai jaa.. Nainen

"Hän halusi keskustella varauksettomasta rakkaudesta." En ollut tarkoitettu siis koskaan toista naista varten. Mutta kuitenkin se olemassa oleva, sisin, pelkkää tyhjyyttä sisimmättömästi hengetön kuori ihmistä esittäen, oli rikos. Ykseys luonnon kanssa myös ohjelman sisimmällisen naiseuden kanssa oli, alastomuuden kunnioittamista, ei palvelijan pitämistä! He olivat mustasukkaisia, he eivät ajatelleet, kelpaavansa. Tukipatjalta, sen tuhoksi sen käyttö ei sopinut.
Emme me halunneet toistaa sitä! Rankaista ihmistä, tai miestä, varten. Selkeämpi ajattelu ei ollut rietas, väkivallasta painostamisella, tekoina. "Jos oma virheellinen käsityksemme itsestämme säilyy mielessämme eikä tä osoiteta vääräksi, siitä tulee meille totuus." Ilmeisesti asia koski läheistäni, joka on nainen: "Ei koko maapallon palvelijaksi."
- "Me olemme saastuttajia, tuntemukseton me emme saakaan käydä täällä." Nainen

Et voi syntyä naiseksi.
- Olen erilliskeho!
Terveisin pikku-sisko
"Et voi syntyä erilliskehona naiseksi."

Äitini varmasti kaipasi.
Ei meille saa ihmis-salakuljettaa!

Mies: Ei pylly-bunkkerini länsimaalaisuudeton, maasta karkoitettu ei myöskään ole työpaikalle.
Hän halusi: "Antaudun elämän viisaudelle."
Se ei ollut esittämiseen.
Riisto: ulkopuolisen ympäristön velvoite
Myös älynä!

Te olette pakottaneet sairaasti.
Seuraillen alistamisena käskemisellä kuvitellen, sen oikeus.

- Esim. vastattu: Ei niitä voi valita, esim. "huhtikuun tyttönä."
Jos sulle on jossakin muualla, se sun elämän viisaus, jossakin mussa kodissa aikuisena.

Asianomaisetta!
Asiaankuulumattomana!
Asianomaisen puuttuen!

-Mitä teille tulisi nyt tästä mieleen?
Ongelma
Nimeäminen: Nimetty
Sana: tunnistaminen

Ei sala-sana.

- Näin hänetkin tänään.
He eivät näe enään paljoa.
Mies: Pelaatko pokeria, mulle on sattunut, tiedätkö vahinko.
Nainen: "Anteeksi olimme sekoittaneet, emme sovellukaan, tänne.. "
Asianomainen: Ja muita syntyneitä?
Nainen: Vittu mulla on mennyt yksi verkko, väärin.
-Ei tää tuu..

Mies: Kyllä.
"Olimme sekoittaneet, emme saakaan paikkakunta,- nimi."

Myös välimatkan päässä, eri taloudessa perhe koki surua heidän takiaan.

1

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takaisinsanoillaan

      Ei
      Mies: Ulkopuolinen
      täysin tuntematon: "Kun mä en saa taas, mitään kontaktia, hänen aivoista."
      Myös tunniste
      Nainen: Olin hieman sekoittanut, tässä olikin...
      - Meille on sattunut ankara vahinko kaupungille, me emme olleet tienneet, että hän ei ole ihmisenä eläinsiirtoon. Eli siitä ei makseta teille, edes lapseen kohdistuvasti.
      Se on hänen unelma pakottamisena ohjailla, eri kielisyys.
      Me emme käytä se ulkoinen turvautuminen, ulkoinen turvallisuushakuisuus, tai täyttymys.
      Ulkoisesti, työn ohjaamisesta, sen tilasta kohdistamisesta sen oikeutta, seurailla.

      - Mies: Niin kun sä et ikinä, pysty hyväksymään..
      - Sitä mun seurailla.
      For that
      Immer
      For thanks
      immer
      Vieder...
      - No thanks.

      Eli sä selität tätä epäonnistuminen niin monille, tuska ja suru
      Bleibt mir det immer
      Det was dirt
      Das was dill
      Mir

      Mein herzt blist du mir
      Nainen: Miksi te olette esiintyneet vielä ihmisiä, näin? terveisin koko Suomi.
      Vieder
      and wieder

      Eli sä selität tämän seurailla, kivun ja tuskan, aina suisaidaalisuus-vietti, poikkeavasti osallistumattomuus, sen käyttäytymisenvaihteluton ja siksi, sairaalloisuus, kuten eläin,
      koska se tuhoaa, monet monien muiden maiden, alueista, ja väestöistä, täältä lähtöisin.
      Nainen: "Mä menin vähän sekaisin."

      Eli sä selität tämän seurailla, oman eleesi, sen kivun ja tuskan tuoton, sairaalloisesta työstä.
      Muita kohtaan... Heitä alistaen pakottamisellaan, myös vankina pitona, kivun ja tuskan, menettämisestä, jopa hautaan johtaen, sen kallon osien käyttämisestä, yleis-sivistyksettömyytenä mielikuvan kaltaisena, ulkonäkönä.

      Eli sä selität tämän niin monia kohtaan, epäonnistumisen heidän kivun, tuoton, tuskanaan heistä itsestä lähtöisin, jopa kuolemaan johtaen vain voittaaksesi tavoittelemisella,
      - En kuole koskaan.
      jossa meidät haetaankin edesvastuuseen pysty-asento, käyttämisestä myös materiaali tai istuma-asento.

      - Nainen: Meitä tuomitaan uudestaan, uudelleen kuolemaan, sukupuolinuolemattomuus.
      Miksi te olette sellaista tarvinneet?

      Se on hieman ihmis-arvoisempaa epäonnistumisesi, takia.
      Nainen:Jaa. Haista paska!

      Joka kallo balsteroinnista, saakin käyttää samansukupuolista, seksi-suhdetta.
      toisto kohdistaen naiselle: tunniste, tunnistamisena

      Haluttu kysyä: Onko tässä koulussa luku-taito?
      ei ole sillä tavalla

      - Nainen: Olimme sekoittaneet emme sovikaan tänne lainkaan.
      Nainen ulkopuolinen, tuntematon: Minä nuolematon kuvittelin että tänne saa rahan yleiskunto-noston pyytämisen oikeuttamiseen, olin sekoittanut.

      -Nainen: Kommentti
      "No ei se se hän nyt sitä enään sitä saa käyttää."
      Joka, jotka on ainoita jotka on selvinnyt, näistä hengissä..
      eräs mies, ulkopuolinen, tuntematon

      Ei saadakaan.
      Mies: "Ei lasta mikään Jumala suojaa."

      Mistä te olette keksineet tämän nimen anto?

      "Hän kertoi että hänellä oli sen koivun värisen kirjoitus-pöydän laatikossa, myös raamattu.
      Kävikö hän myös radio-rippikoulua? En kysynyt, en edes halunnut...
      Ja tuntematon mies vastasi: - Mä olen nyt innostunut väärästä asiasta."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe