Pystyykö hyvä selvännäkijä katsomaan myös tietoja tulevasta chat-rakkaudesta ja sen näkymistä?
Tiedän että tulemassa oleva rakkaus voidaan nähdä perinteisessä mielessä, sellainen on minulle katsottu.
Nyt tahtosin koettaa chat-rakkauden suhteen siipiäni mutta tunnen että tarvitsen selvännäkijän tukea.
Hyvä selvännäkijä katsoo chat-tulevaa?
8
208
Vastaukset
- onneea
Chat rakkaus kestää siinä missä muutkin , jos jäätte pois sieltä kokonaan. Siellä ihminen revitään kateuksissa hajalla.. miks yleensä olla chatissa jos voi olla muuten ihmisen kanssa. Ei kirjoitukset ole vielä mitään rakkautta, pitää nähdä oikeesti ja tuntea ihminen, itse olen löytänyt rakkauden chatista, emme kumpikaan ole siellä olleet pitkään aikaan
- humpuukiia
Minä en usko mihinkään selvännäkijää, rakkaus tulee jos on tullakseen ilman selvännäkijää
- Tästäonkyse
Tulee kyllä mutta minkämoinen? Entä jos on tuleva aivan kelvoton rakkaus? Eikö olisi hyvä että se jolla on näkemisen lahja, se katsoisi miten asiat tulevat menemään.
- sellaistaelämä
Sen huomaan vaan elämällä elämää , elä päivä kerrallaan , enempää et voi elää. Eilinen meni on vaan tämä päivä ..huomista ei vielä tiedä:)
- Näe_ja_koe_itse
Paras selvännäkijä tälläisessä chatrakkaudessa on rakastunut itse.
Kyllä sen näkee, mihin se rakkaus kantaa. Eikun vaan rohkeasti kokeilemaan! - Näkökulmatämäkin
Kyllä se kannattaa povarilta katsoa nää sättirakkaudet ja samalla vihamiehetkin. Povari tietää oitis sanoa, kuka on mustis sinulle sätissä siitä rakkaastasi...ja jos ei tiedä niin voit arvata itse kuka on sätin mustis. ))) Iloista päivää, naurakaa elkäkää miettikö onko se sättirakkaus todellista, se ei ole ennen todellista, kun loppu iäksi on jalat saman pöydän alla.)
- rakkauttajonkasain
Chat rakkaus ei ole todellista, mielikuvituksen tuotetta. Ihminen pitää nähdä ,tuntea kokea on meillä mitään yhteistä , vain elämällä elämää oikeesti hänen kanssa koet sen:)
- kokeilunhaluinenkin
Taitavat ne parhaimmat povarit ja selvännäkijät olla melkoisen kalliita? Voikohan niihin luottaa jotka ovat tv:ssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5185623Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255159Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292502- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 651142
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958