Kunnollista autopesulaa Turengin lähistöllä?

KiireitäkinJoskusOn

Pesetin henkilöautoni Turengin Teboililla, 18 euroa maksoi. Kone ei pessyt oikeaa kylkeä kunnolla, vaan ajovaloumpiosta takavaloon asti pesutulos oli surkea. Pyyhin valoihin jääneet liat pois, jotta ne ainakin valaisisivat. Uudestaan en sinne mene.

Onko muista pesuloista kokemuksia?

15

1665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooseppi79

      Eei jumalauta ainahan niihin jää jotain paskaa. Voin antaa ilmaisen neuvon että pese itse autosi niin saat juuri sellaista jälkeä mitä itse haluat niin ei tarvitse itkeä. :DD

      • KiireitäkinJoskusOn

        Tämä neuvo oli tosiaan juuri niin arvokas kuin sen antaja itse määritteli.


    • PesuOnPalvelua

      Teboililla olen kyllä autoni pessyt ja aina on puhdas tullut. Jos on oikein likainen niin kannattaa ottaa liuotinpesu ja vaha. Se kone pesee ensin painepesuna ja sen jälkeen harjoilla. Pesee myös alustasta osan mihin sivusta tuleva suutinvarsi yltää. Yleisin paikka mihin mun autossa (farmari malli)jäi ennen likaa, oli se takaluukun ja puskurin raja-alue. Nykyään ei jää enää siihenkään.
      Kun sinne pesuhalliin ajaa, kannattaa katsoa että se auto tulee keskitettyä suoraan sinne linjalle. Jos sen ajaa vinoon, voi se vaikuttaa pesutulokseen. Siellä vois olla isompi peili ja viivat lattiassa. Muuten kyllä ihan hyvä pesula. Myyjälle kannattaa aina sanoa, jos tulos ei ole hyvä. Koska pesula on yksi tärkeä osa huoltamopalvelua.Näyttää vaan sen auton pesun jälkeen myyjälle . Yleensä pesuloissa ajetaan se auto uudelleen pesuun, jotta näkee toimiiko kone oikein vai tarviiko huoltoa.

      • KiireitäkinJoskusOn

        Suoraanhan sitä aina pesukoneeseen ajetaan, mutta millin tarkkuuteen yllän vain tuurilla. Jos kuitenkin auto olisi vinossa, ei sen mielestäni pitäisi pestä huonosti koko kyljen mitalta, ja sekä taka- että etuvaloa. Ja silti pestä toinen kylki ok.


      • Titityy38

        Juu sisälle vaan myyjälle kertomaan jos ei pesutulos miellytä, kyllä ne aina on tarjonnut hyvitykseksi uuden pesun ja voivat myös selvittää sitten mistä vika johtuu, ja laittavat asiaa eteenpäin kunhan siitä käydään vaan sanomassa :)


      • KiireitäkinJoskusOn
        Titityy38 kirjoitti:

        Juu sisälle vaan myyjälle kertomaan jos ei pesutulos miellytä, kyllä ne aina on tarjonnut hyvitykseksi uuden pesun ja voivat myös selvittää sitten mistä vika johtuu, ja laittavat asiaa eteenpäin kunhan siitä käydään vaan sanomassa :)

        No niin varmaan ja ainahan sitä saa muuallakin valittaa huonosti toimineista palveluista. Joskus asiallinen palaute otetaan asiallisesti vastaan ja moka hyvitetään. Joskus taas ei, saa vastauksena "olet ensimmäinen, joka tästä on valittanut", jolloin vikaa yritetään ensin etsiä asiakkaasta :-(

        Vaihtoehtoisesti huoltoasema voisi ehkä huolehtia jo etukäteen koneet kuntoon, ettei 'aina' tarvitse tarjota uusintapesuja niille valittajille? Joka kerta ei ehdi/jaksa valittaa. Tämä oli minun ensikokemukseni TB:n pesusta, joka myös viimeiseksi jäi.


    • PaavoPesusieni65

      Sama kokemus myös mulla eli oikea kylki jäi likaiseksi. Myyjä neuvoi ajamaan seuraavalla pesukerralla pakilla sisään niin homma tasoittuu.

      • Morovaa4

        Tää on pakko olla vitsi :D haloo..


    • Ei_sen

      Turengin luulisi niin iso city olevan, etteikö sitä vaihtoehtoa löytäisi siitä kilometrin päästä...

      • KiireitäkinJoskusOn

        En ole janakkalalainen, joten en tiedä Turengin vaihtoehtoja. Voihan niitä kyllä etsiä vaikka puhelinluettelosta, mutta kokemuksia sieltä ei kuiteskaan löydä...


    • Nesteellä

      Itse käyn Nesteellä (Koulutie 1) ja ihan puhdas auto ollut jokaisen pesun jälkeen. Kannattaa käydä kokeilemassa ja sitten verrata Teboilin pesuun, kun en osaa itse kertoa vertailukokemuksia

      • KiireitäkinJoskusOn

        Kiitos vinkistä. Tuo ei ole kaukana ajoreitistäni, niin saatan kokeilla.


    • Kura-auto

      Onks täällä jotain paikkaa, missä voisi itse pestä autonsa, kun en satu asumaan ok-talossa?

    • myösPuhdasta
      • pläähsentään

        Sinänsä harmi kun ei mahdu matkailuauto tuonne korkeuden puolesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe