Onko joku hakemassa tänä keväänä estenomiksi Laureaan? Kaipaisitteko kokemuksia edellisen vuoden pääsykokeista?
Estenomin pääsykokeet 2017
3
164
Vastaukset
- Hakija2017
Mäkin haen tänä vuonna, tosin ei ole mun ensimmäinen vaihtoehto, kiinnostava ala kuitenkin. En tiedä miten esivalinnassa käy, en ole paljoa ehtinyt panostaa koska luen eri alan pääsykokeisiin myös. Mun mielestä noi artikkelit oli aika tylsiä eikä kyllä liity tähän alaan, jotkut muut aiheet olisivat olleet mielenkiintoisempia. Miten muilla on mennyt lukeminen?
Olisi kiva kuulla myös jos täällä on valmistuneita estenomeja, millaista opiskelu on ja löytyykö töitä hyvin? - buden
Olen opinnoissa vasta ensimmäisen vuoden loppusuoralla ja jos kiinnostaa, käy kurkkaamassa mun blogista viimeisin postaus liittyen opintoihin ja alavalintaan! www.katebuden.wordpress.com
Muistan viime keväältä juuri tuon, että oli äärettömän puuduttavaa lukea aineistoa mikä ei millään tavalla liittynyt omaan alaan.. Mutta kokeessa saa onneksi paljon pisteitä myös enkun, matikan ja äikän osiosta, joilloin ennakkoaineiston vähäinen lukeminen ei kostaudu niin paljoa!
Tsemppiä kovasti huomiseen ja toivottavasti päätät tulla Laureaan :)
.. ja mitä työllistymiseen tulee, niin meidän alalta tulevat kaikki varmasti työllistymään todella hyvin. Opiskelemme niin laajasti eri osa-alueita ja valinnaisten kurssien avulla voimme ns. suuntautua, esim. tuotekehittelyyn (kemian luku) tai vaikka keskittyä liiketalouteen kuten minä. Tiedän jopa yhden joka valmistuttuaan jatkoi opintoja suoraan kauppatieteiden maisteriksi (haun kautta toki!), sillä liiketalouden opintopisteiden täytyttyä voi koulutusta verrata tradenomin tutkintoon. - buden
Nyt löytyy blogista uusi postaus viime vuoden pääsykokeista sekä omat vinkkini lukemiseen!
www.katebuden.wordpress.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019