http://yle.fi/uutiset/3-9580650
Laitoin tämä tähän ja aivan sen takia, että ihmiset näkisivät luonnon mukavia eläimiä.
Meillä Lieksassa on kanssa oma "eläin"ryhmä että jos äidit sais ne kauppakeskukseen, niin varmaan ne saisi monen ihmisen pään kääntymään.
Kyseessä on aiakmiespojat ja rasset.
Sen ajan minkä valveilla ovat käyttävät netissä, haukkumassa itseään parempia ja pienen ruoka ja kaljatuokion jälkeen käyvät nukkumaan.
Moni äiti ottaisi tuon eläävän mukaan, mutta poikaraasut eivät halua tuhlata nettiaikaa.
Ja ihmiset varmaan ihmettelisivät tuota otusta.
Voimia äideille.
Ja Hyvää Vappua. ( seuraavan kerran vittuilen teille syksyllä)
Eläin joka nukkuu 18 tuntia
1
51
Vastaukset
Todella sympaattista. Nuori ihminen haluaa pääsääntöisesti kasvaa aikuisemmaksi käyttäen korvike hoidettavia vaippojen vaihtoihin tai muun sotkun siivoamiseen.
Nukke on tavallisin lelu tyttöpuolille; pojille autot tai aseet, mutta onhan näköjään muitakin leluja olemassa. Mukava video kuitenkin oli ja tykkäsin siitä sen verran että ihan hyvä.
Kirjoittajan teksti maistui hieman kypsymättömältä ja raakileelta. Siihen olisin kaivannut ajan makua ja kokemusta arjen vastavoimien hyvästä ja raadollisesta ajasta. 1/10. Ykkönen hyvästä huvittavuudesta annan. Yhdeksän elon perusasiaa jäi maustani makuisesta puuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787