Bioanalyytikon SOTELI-esivalintakoe 2017

EkaHakija

Kuinka moni haki bioanalyytikon koulutukseen 2017? Ja mihin kaupunkiin hait?
Itse hain bioanalyytikon koulutukseen Turkuun. Toista kertaa hain.

Esivalintakoe oli kyllä huomattavasti vaikeampi kuin viime vuonna!!! Varsinkin matikan ja enkun osalta. Mitä te muut piditte kokeesta? Oliko vaikea?

19

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoseluiz

      Hain myös ja koin kyllä vaikeaksi ainakin 55/80 oikein. En muistanu kaikkea mitä olin vastannu niin lopullista tulosta en tie. Mahtaako päästä?

      • Sulla on hyvät mahdollisuudet päästä pääsykokeeseen. Se on jopa todennäköistä. Itse en saanut niin paljon pisteitä ja on todennäköistä, että minä en tällä kertaa pääse edes pääsykokeisiin. Viimeksi jäin ensimmäiselle varasijalle. Hyvä sinä! :)


      • Kateellinenn

        Joo kylllä noilla pisteillä pääsee


    • Bioanaali

      Mä sain 43,4 saa nähä pääsenkö kokeeseen, metropolian

    • jänskäääääää

      Turkuun hain, lopullinen pistemäärä 41,5. Verrattuna viime kevään pisterajoihin, näillä pisteillä pitäis tulla pääsykoekutsu. Silloin alin hyväksytty pistemäärä oli 54. Suhteuttamalla viime kevään pisteisiin, olis mun suhteutettu pistepotti 55.. hilkulla, saas katsoa, kuinka flikan käy! :D

    • Savonia-amk

      Täällä yksi Kuopioon hakenut. Pisteitä tuli 59,2 ja koe ei tuntunut itselle ihan liian haastavalta. Yllätyin kyllä ennakkomateriaalien vaikeudesta. Jännittää mitähän Savoniassa on varsinaisissa pääsykokeissa edessä? Haluaisin todella alalle, mutta ensikertalaiskiintiö on jo käytetty ja aloituspaikkoja vain vähän. Olisin valmis yrittämään myöhempinä vuosin uudestaan mutta kurjaa jos kaatuu tähän. Psykologin haastatteluihin minulla on kyllä paljon sanottavaa motivaatiostani ja kiinnostuksesta, toisaalta olen aina ollut huonohko haastattelutilanteissa, ryhmähaastattelu voi olla vaikea.

    • auttakkeeny

      Olin viime vuonna OAMK:n Bioanalytiikan valintakokeessa ja siinä oli matematiikan osio ja kirjallinen osio. Kirjallisessa osiossa oli artikkeli joka piti lukea mutta en tiennyt että mitä siinä oli tarkoitus sitten kirjoittaa kun ei mitään selkeää tehtävänantoa tai kysymystä ollut, pikemminkin toteamus. Osaisko joku auttaa?

    • Sjdjkffkkdldldld

      Voi jukra! Alle viikko aikaa pääsykokeisii ja jo nyt jännittää mitä tuleman pitää! Tänä vuonna taso on varmaan kova 😮

    • Biomyhand

      Hain turkuun ekaa kertaa... onko teillä kokemusta tän alan pääsykokeista?

    • Jdkdks

      Sain esipääsykokeista jonku 30-40 pistettä ja pääsin silti. :D Eilen oli pääsykokeet ja ei helvetti ei ihmistä oo tehty laskemaan ilman laskinta.

    • uuuuuoiii

      pääsin esivalintakokeesta läpi mutta en osaa päättää lähdenkö pääsykokeisiin kun en oo ees lukenut 🤔 ei varmaan kannata

    • bioanaali

      Miten meni kokeet? lähinnä haluaisin tietää metropolian kokeeseen osallistuneilta :)?

      • ripper123

        Ite en tykännyt että koneen näytöltä piti materiaalit lukea ;( en jotenkin pystynyt keskittymään yhtään.


    • yyh

      Onkohan mitään mahista päästä sisään (oamk) kun matikasta tuli ehkä 4 varmaa pistettä :/

      • ksergjerm

        Riippuu tietty miten essee ja haastattelu meni ja kuinka hyvä portfolio. Itsellä loppui tila esseestä ja matikasta tein kaikki paitsi kahta viimeistä en kerennyt. Haastattelu meni tosi hyvin ja portfolioon olen panostanut paljon mutta en siltikään usko että pääsen koska en ole käynyt lukiota eikä ne mielellään ota meikäläisiä :/


    • Sickksk

      Matikkaa en osannu kyl ollenkaa, vähän harmittaa...mut seuraavalla kerralla kun haen oon viisaampi

    • etsintietoa

      Voiko hakea tällähetkellä 11.6.2017 Bioanalyytiikon koulutukseen.

      • Kkkkkkkl

        ???


    • Hämmentnytt

      Miksiköhän metropoliaan otetaan sisään kerrallaan vain 28opiskelijaa, jos bianalyytikoista on pulaa 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe