Bioanalyytikon SOTELI-esivalintakoe 2017

EkaHakija

Kuinka moni haki bioanalyytikon koulutukseen 2017? Ja mihin kaupunkiin hait?
Itse hain bioanalyytikon koulutukseen Turkuun. Toista kertaa hain.

Esivalintakoe oli kyllä huomattavasti vaikeampi kuin viime vuonna!!! Varsinkin matikan ja enkun osalta. Mitä te muut piditte kokeesta? Oliko vaikea?

19

1124

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoseluiz

Hain myös ja koin kyllä vaikeaksi ainakin 55/80 oikein. En muistanu kaikkea mitä olin vastannu niin lopullista tulosta en tie. Mahtaako päästä?

• Sulla on hyvät mahdollisuudet päästä pääsykokeeseen. Se on jopa todennäköistä. Itse en saanut niin paljon pisteitä ja on todennäköistä, että minä en tällä kertaa pääse edes pääsykokeisiin. Viimeksi jäin ensimmäiselle varasijalle. Hyvä sinä! :)

• Kateellinenn

Joo kylllä noilla pisteillä pääsee

• Bioanaali

Mä sain 43,4 saa nähä pääsenkö kokeeseen, metropolian

• jänskäääääää

Turkuun hain, lopullinen pistemäärä 41,5. Verrattuna viime kevään pisterajoihin, näillä pisteillä pitäis tulla pääsykoekutsu. Silloin alin hyväksytty pistemäärä oli 54. Suhteuttamalla viime kevään pisteisiin, olis mun suhteutettu pistepotti 55.. hilkulla, saas katsoa, kuinka flikan käy! :D

• Savonia-amk

Täällä yksi Kuopioon hakenut. Pisteitä tuli 59,2 ja koe ei tuntunut itselle ihan liian haastavalta. Yllätyin kyllä ennakkomateriaalien vaikeudesta. Jännittää mitähän Savoniassa on varsinaisissa pääsykokeissa edessä? Haluaisin todella alalle, mutta ensikertalaiskiintiö on jo käytetty ja aloituspaikkoja vain vähän. Olisin valmis yrittämään myöhempinä vuosin uudestaan mutta kurjaa jos kaatuu tähän. Psykologin haastatteluihin minulla on kyllä paljon sanottavaa motivaatiostani ja kiinnostuksesta, toisaalta olen aina ollut huonohko haastattelutilanteissa, ryhmähaastattelu voi olla vaikea.

• auttakkeeny

Olin viime vuonna OAMK:n Bioanalytiikan valintakokeessa ja siinä oli matematiikan osio ja kirjallinen osio. Kirjallisessa osiossa oli artikkeli joka piti lukea mutta en tiennyt että mitä siinä oli tarkoitus sitten kirjoittaa kun ei mitään selkeää tehtävänantoa tai kysymystä ollut, pikemminkin toteamus. Osaisko joku auttaa?

• Sjdjkffkkdldldld

Voi jukra! Alle viikko aikaa pääsykokeisii ja jo nyt jännittää mitä tuleman pitää! Tänä vuonna taso on varmaan kova 😮

• Biomyhand

Hain turkuun ekaa kertaa... onko teillä kokemusta tän alan pääsykokeista?

• Jdkdks

Sain esipääsykokeista jonku 30-40 pistettä ja pääsin silti. :D Eilen oli pääsykokeet ja ei helvetti ei ihmistä oo tehty laskemaan ilman laskinta.

• uuuuuoiii

pääsin esivalintakokeesta läpi mutta en osaa päättää lähdenkö pääsykokeisiin kun en oo ees lukenut 🤔 ei varmaan kannata

• bioanaali

Miten meni kokeet? lähinnä haluaisin tietää metropolian kokeeseen osallistuneilta :)?

• ripper123

Ite en tykännyt että koneen näytöltä piti materiaalit lukea ;( en jotenkin pystynyt keskittymään yhtään.

• yyh

Onkohan mitään mahista päästä sisään (oamk) kun matikasta tuli ehkä 4 varmaa pistettä :/

• ksergjerm

Riippuu tietty miten essee ja haastattelu meni ja kuinka hyvä portfolio. Itsellä loppui tila esseestä ja matikasta tein kaikki paitsi kahta viimeistä en kerennyt. Haastattelu meni tosi hyvin ja portfolioon olen panostanut paljon mutta en siltikään usko että pääsen koska en ole käynyt lukiota eikä ne mielellään ota meikäläisiä :/

• Sickksk

Matikkaa en osannu kyl ollenkaa, vähän harmittaa...mut seuraavalla kerralla kun haen oon viisaampi

• etsintietoa

Voiko hakea tällähetkellä 11.6.2017 Bioanalyytiikon koulutukseen.

• Kkkkkkkl

???

• Hämmentnytt

Miksiköhän metropoliaan otetaan sisään kerrallaan vain 28opiskelijaa, jos bianalyytikoista on pulaa 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 67
      1315
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1251
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe