VIRRENVEISUUN VÄLISSÄ LUEN TÄTÄ RUNOO!

virsi.soul.gospel

Tuli korppi, velhon lintu.
Munat laski paskat ruiski,
siitä skeptikot sikesi,
valtavat valehtijat nousi.

Skeposet valtaa veivas,
Pilsut sulle, massi mulle,
Rahaa haaskalle lekurille,
Kultasuulle kusettajalle.

Tuli hoito hirmuinen,
energiat ovella ärjyi,
sokeripillerit dosetissa paukkui.

Skepo parka huokaeli,
huokaeli, henkäeli,
Vesi silmässä valitti:
"Näimpä tiesin, Näimpä luulin,
arvelin ala ikäni:
Tiedot, luulot rakkahat repivät,
sokkotutkimukset paukuttavat.
Minä valheessa likoan.

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ä.4c

      Oletko Lång? Vai oletko vaihtoehtohoitaja?

      • paavin_anoppi

        EN , EN , EN OLE OLE TUO TYHMÄ LÅNG, VAAN OLEN RUNOUTTA HARRASTAVA PAAVIN ANOPPI.
        KOULUTUKSELTANI OLEN MIELENTERVEYDENHOITAJA SAIRAANHOIDON AMMATTIKORKEAKOULUSTA.


      • Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
        Sää oot fucken plagiaattori.
        Hanki ittelles oikee nimimerkki, äläkä plagioi toisten nimimerkkejä


      • Anonyymi
        paavin_anoppi kirjoitti:

        EN , EN , EN OLE OLE TUO TYHMÄ LÅNG, VAAN OLEN RUNOUTTA HARRASTAVA PAAVIN ANOPPI.
        KOULUTUKSELTANI OLEN MIELENTERVEYDENHOITAJA SAIRAANHOIDON AMMATTIKORKEAKOULUSTA.

        Vankien mielenterveystyön professuuri k.j. långn oli 165 cm pitkä ja 66 kiloo painava, samat mitat kuin putinilla ja Stalinilla!


      • Anonyymi
        paavin_anoppi kirjoitti:

        EN , EN , EN OLE OLE TUO TYHMÄ LÅNG, VAAN OLEN RUNOUTTA HARRASTAVA PAAVIN ANOPPI.
        KOULUTUKSELTANI OLEN MIELENTERVEYDENHOITAJA SAIRAANHOIDON AMMATTIKORKEAKOULUSTA.

        Oikeasti olet eläkeläispappa. Työsi oli valtion ylläpitämämän ammattikoulun työnohjaaja. Hurahdit nettiin.
        Muka uskovaisena et ymmärrä v.v, että kd-hakkerointiryhmäsi tekee laitonta diiliä tunkeutuessasi ihmisten koneille.

        Olet niin umpisokea, että uskot olevasi parempi ihmisenä uskoessasi uskonnon harhaoppeihin.
        Esi-isämme on pitkässäjuoksussa jakautuneen bakteerin jälkeläisiä n.40.000 sukupolven muokkaamia eläimiä.
        Toivo Lång 84v. Inkeroinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti olet eläkeläispappa. Työsi oli valtion ylläpitämämän ammattikoulun työnohjaaja. Hurahdit nettiin.
        Muka uskovaisena et ymmärrä v.v, että kd-hakkerointiryhmäsi tekee laitonta diiliä tunkeutuessasi ihmisten koneille.

        Olet niin umpisokea, että uskot olevasi parempi ihmisenä uskoessasi uskonnon harhaoppeihin.
        Esi-isämme on pitkässäjuoksussa jakautuneen bakteerin jälkeläisiä n.40.000 sukupolven muokkaamia eläimiä.
        Toivo Lång 84v. Inkeroinen

        Ei jumalauta, vieläkö te jatkatte tuota? Tulin tänne vuonna 2016, 6 vuotta sitten, ja sama meno on edelleen päällä. Silloin kumpikin osapuoli luuli minua vastustajakseen, vaikka olen heidän kiistaansa viaton kolmas henkilö.

        Täytymee palata takaisin tuomaan palstalle järkeä.


    • Paperi-arkkipiispa_

      Minä kirjoitin palstalle tuon hienon Leinon runon.
      Minäkin luen sitä aina sanastossa rukoiluni väliin.

    • Tiinallaontippuri
    • NiiloSiittää

      Tiede on valheellista ja virheellistä. Voidaan sanoa että tiedemaailma on valhemaailma. Tiedemaailma on järjestelmällinen tiukkojen lakien alaisuudessa toimiva maailma. Vain tieteen luomassa valhemaailmassa asiat voi ennustaa ennalta, ei todellisuudessa. Tiede häviää aina todellisuudelle. Tieteen teettämät, laitteet hajoaa, ihmiset sairastuvat hoidoista huolimatta, kuolevat tauteihin, voivat sairastua rokotteisiin ym. Ihan mitä tahansa tiede teettä, se on virheellistä ja pidemmän päälle tieteen teettämät menetelmät ei toimi.

      Todellinen maailma ei tätä ole. Todellisuus on vaihtoehtoja täynnä, todellisuus on kaoottisuutta ja ennalta-arvaamattomuutta täynnä. Siinä ei ole virhettä koska kaiken hajoaminen, kuoleminen on hyväksytty tosiasia.

    • RunoilijaPauliina

      Käypähoitosuositukset lienevät nyt tiensä päässä. Virallisen terveydenhoidon menetelmistä puhutaan jo aidosti huuhaahoitoina myös lääkäreiden taholta. Lääketieteen ulkopuolisiin hoitoihin näissä kiistoissa ei jakseta enää paneutua. Yhä useamman lääkärin mitta alkaa olla jo täpösen täynnä ihan tätä virallistakin oikeaoppisuutta. Potilaan tervehtyminen edustaa jo pahinta lahkolaisuutta ja lääkärikateus johtaa helposti kanteluihin ja lääkärinoikeuksien menettämiseen ainakin siltä osin, kun lääkäri on onnistunut auttamaan potilastaan. Virallinen terveydenhoito on todellisissa vaikeuksissa. Yhä useampi lääkäri päätyy uskomushoitokategoriaan ja nykyistä käypähoitojärjestelmää pidetään ei vain potilaiden vaan myös kasvavan lääkärijoukon keskuudessa uskonnon piiriin kuuluvana.

      Kuopiossa vaihtoehtoja vastaan on taisteltu verrattain näkyvästi. Nyt vastustajat taistelevat jo kollegoitaankin vastaan. Potilas on sivuseikka. Näissä kiistoissa potilaalla ei näyttäisi olevan mitään oikeuksia, eikä hän kykene puolustamaan omaa lääkäriäänkään, koska molempien katsotaan edustavan väärää uskontoa.

      Terveydenhoitoa lähempää seuranneet ovat jo pitempään tienneet, että se on vain ajan kysymys, koska tämä tarkoin varjeltu kupla puhkeaa. Sitäkin kysellään, kannattaako lääkäriksi ylipäänsä opiskella, jos opiskelijalla on vähänkin taipumusta omaan ajattelukykyyn.

      Tämä palsta on malliesimerkki lääketieteellisestä uskosta ja vainosta. Lääkärienkin odotetaan kiltisti suostuvan mihin tahansa höykytykseen. Tähän saakka potilaat ovat olleet sivuroolissa, eikä heidän näkemyksilleen ole juurikaan painoarvoa annettu. Avun saaneella on oikeus ja velvollisuuskin puolustaa saamaansa hoitoa. Se että joku lääkäri kertoo potilaan luulleen tervehtyneensä, vaikka tämän oikeaoppisen terveydenhoitoalan ekspertin mielestä noin ei ole voinut käydä, pitäisi jo osoittaa, kuinka syvään pimentoon tieteellinen uskomuspohja on harjoittajansa saattanut.

      Ihmisellä on oikeus tervehtyä. Puolustetaan sitä.

      • Anonyymi

        Usko creatismiin pyhittää konstit.
        Alle ujaa.


    • Anonyymi

      Uskon sanaasi. KD-uskoisia eivät esim. lestadiolaiset pidä muuta kuin harhauskona. Ainakin tässä asiassa he ovat oikeassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe