Halutaan ostaa talo -ilmoitus

Ilmoittaja

Meillä on ollut vuoden aikana 9 kertaa "halutaan ostaa talo" -ilmoitus erään K-marketin ilmoitustaulla.

Ilmoituksessamme on 9 puhelinnumeroluiskaa, jotka ovat aina hävinneet noin kuukaudessa siitä, kun olen ilmoituksen laittanut kaupan taululle.

Vuoden aikana on tullut vain kolme puhelua, jossa on tarjottu taloa täältä n. 20.000 asukkaan alueelta, josta talomme haluasimme ostaa, mutta puhelinnumeroliuskoja on otettu irti noin 90 kpl.

Aika jännä juttu, jos 90 henkilöä harkitsee talonsa myymistä, mutta heistä vain 3 uskaltaa soittaa minulle.

No tuskinpa he kaikki 90 puhelinnumeron ottanutta taloaan ovat ajatelleet myydä, mutta ihmetyttää, miksi niitä numeroita pitää edes ilmoituksesta ottaa irti, jos ei ole tarkoitustakaan soittaa.

7

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöukko5

      On sulla murheet. Oletko kokeillut etsiä kotia esim. Etuovesta tai välittäjien ilmoituksista. Todennäköisesti kyttäät sellaista, mitä ei ole olemassakaan tai et ole valmis maksamaan mitään.

    • Ilmoittaja

      En kirjoittanu tuota aloitustani ollenkaan murehtien, vaan lähinnä mielenkiinnosta. En käsitä, miksi ihmiset noin toimivat. En itse ottaisi ilmoituksen puhelinnumeroa, jollei minulla olisi tarkoitus ilmoittajalle soittaa.

      Olisi vaan kiva tietää, miksi niin moni sen numeron ottaa. Mitä arvelet syyksi?

      Tietenkin olen etsinyt taloa kaikista mahdollisista paikoista, Etuovesta, Tori.fi:stä ja muualtakin netistä ja lehdistä katsellut myös yksityisten ilmoituksia. Välillä on ollut ostoilmoitus netissäkin useammassa paikassa, myös Facebookissa.

      Olet oikeilla jäljillä siinä, että etsin taloa, jollaista on harvoin tarjolla, eli 80-100 neliöistä taloa, joka olisi rakennettu 1990-2000 -luvulla - ei siis 70-80 -luvun valesokkelitaloa mielellään, mutta ei sekään täysin poisuljettu ole, jos tontilla on laskut, salaojat ja sadevesijärjestelmät kunnossa ja talon alapohja ok.

      Olen valmis maksamaan talosta ihan kunnon hinnan, mutta en älytöntä tietenkään.. Älytön hinta on esim. 190.000 euroa 1974 rakennetusta valesokkelitalosta, jossa oli tehty pientä pintaremonttia sellaisella maulla, että menisi kaikki pinnat uusiksi. Kaikissa makkareissa tehosteseinä ihan hurjaa tapettia. Lattiat halpaa laminaattia, jonka alle on jätetty muovimatto. Olohuoneessa ja kylppärissä mustavalkoinen sisustus.

      Talonomistajien ei kannata tehdä sitä pientä pintaremonttia. Huolehtikaa mieluummin siitä, että talonne tärkeät rankenteet ovat kunnossa.

      Lähes jokainen ostaja haluaa rempata asuntonsa oman maun mukaiseksi.

    • 1960-luku_soitti

      Seuraavaksi laput myös S-marketin ilmoitustaululle niin johan tärppää.

    • Ilmoittaja

      S-market on liian kaukana, mutta Siwa on aina lähellä - sinne voisi viedä ilmoituksen vielä. :)

    • Ilmoittaja

      On vielä toinenkin ihmetyksen aihe eli ilmoituksen lukijoiden lukutaito.

      Olen ilmoituksessani kertonut, että etsin kaksikerroksista taloa, mutta kaksi soittajaa noista kolmesta tarjosi 1.5 kerroksista taloa. :)

      Olisin laittanut ilmoitukseen, mikäli puolitoistakerroksinen talo kävisi, mutta kun se viistokattoratkaisu yläkerrassa ei kiinnosta, kun asujalla on pituutta reilusti yli 180 cm.

    • tiedot_tarkistava

      Puhelinnumeron ottaneet ovat googlettaneet/selvittäneet kuka sinä olet.
      Tietojen pohjalta ovat todenneet, ettei kanssasi kannata asioida ja ovat heittäneet numerosi saman tien roskikseen.

      • Kiinteistö

        Jos ilmoittajalla on salainen numero?

        Tuttua meille kans. Numerolipareet katos mut kukaan ei soittanu. Laitoin seuraavaan ilmoitukseen vain sähköpostiosoitteen. Tarjottiin ihan muuta mitä haluttiin ostaa.

        Myyntiyritys on monilla kova mutta kai pitäis tajuta että jos joku haluaa ostaa talon niin turha siinä on rivaria tai paritaloa tarjota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe