Meidän 14v poika on nyt kaks viikkoo joka yö pissannut housuun. Asia kun on puheeksi otettu niin kaikki käy paitsi vaipat. Pelkään että on vain ainoo vaihtoehto. Mitä siis tehdä.
Pissa tullut housuun
4
1595
Vastaukset
- Kuivana
Kyllä minä olen sitä mieltä , että teidän kannattaa pojan kanssa käydä ensin lääkärissä . Sitten käynnin yhteydessä voitte lääkäriltä pyytää ensin vaippaa pojalle , jonka laitatte jalkaan siellä vastaanotolla . Ja sitten tämän toimenpide asian jälkeen poikanne saa ottaa vaipan pois jalasta vasta, kun olette kotona . Niin silloin saatte hyvin seurattua , että onko sitä virtsa karkailua myös päivisin. Ja sitten myös pyydätte lääkäriltä todistuksen vaippojen käytöstä . Ja tämän todistuksen kanssa menette kuntanne kotisairaanhoitajan puheille . Niin he tilavat sitten pojallesi Tena kaupasta tarvittavat määrät vaippoja . Ja tilatut vaipat tulevat sovittuna päivänä postin kautta kotiin tuotuna. Näin olen itse aikoinaan tehnyt.
- haloo14
Jos 14-vuotias poika hmmm... pissaa yöllä housuun niin täytyy pian soittaa lastensuojeluun ja psykiatrialle
- Anonyymi
on olemassa ongelma nimeltä inkontinenssi,joka voi esiintyä vain yöllä. Sen voi aiheuttaa stressi tai fyysinen vika. Asia pitää tutkia. Jopa aikuisilla esiintyy tätä ongelmaa. Mieti miten vastaat tai pidä turpasi kiinni.
- Anonyymi
On tää alotus sitten totta tai ei, mutta lääkärit ei kyllä hoida. Ensin kokeiltiin yhtä lääkettä ja sitten toista. Ja sen jälkeen vaan että laitetaas vaipat. Ja nuoremman kohdalla luovutti vielä helpommalla. Ei nyt ihan näillä sanoilla, mutta sävy oli tällänen, että eipähän tuu esikoiselle paha mieli kun kuopuksellakin on vaippa. Siis kait nyt lääkärin pitäs yks kusi ongelma onnistua ratkaseen. Noista vaipoista tulee ihan hirveesti roskaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192