Pissa tullut housuun

SallaD

Meidän 14v poika on nyt kaks viikkoo joka yö pissannut housuun. Asia kun on puheeksi otettu niin kaikki käy paitsi vaipat. Pelkään että on vain ainoo vaihtoehto. Mitä siis tehdä.

4

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuivana

      Kyllä minä olen sitä mieltä , että teidän kannattaa pojan kanssa käydä ensin lääkärissä . Sitten käynnin yhteydessä voitte lääkäriltä pyytää ensin vaippaa pojalle , jonka laitatte jalkaan siellä vastaanotolla . Ja sitten tämän toimenpide asian jälkeen poikanne saa ottaa vaipan pois jalasta vasta, kun olette kotona . Niin silloin saatte hyvin seurattua , että onko sitä virtsa karkailua myös päivisin. Ja sitten myös pyydätte lääkäriltä todistuksen vaippojen käytöstä . Ja tämän todistuksen kanssa menette kuntanne kotisairaanhoitajan puheille . Niin he tilavat sitten pojallesi Tena kaupasta tarvittavat määrät vaippoja . Ja tilatut vaipat tulevat sovittuna päivänä postin kautta kotiin tuotuna. Näin olen itse aikoinaan tehnyt.

    • haloo14

      Jos 14-vuotias poika hmmm... pissaa yöllä housuun niin täytyy pian soittaa lastensuojeluun ja psykiatrialle

      • Anonyymi

        on olemassa ongelma nimeltä inkontinenssi,joka voi esiintyä vain yöllä. Sen voi aiheuttaa stressi tai fyysinen vika. Asia pitää tutkia. Jopa aikuisilla esiintyy tätä ongelmaa. Mieti miten vastaat tai pidä turpasi kiinni.


    • Anonyymi

      On tää alotus sitten totta tai ei, mutta lääkärit ei kyllä hoida. Ensin kokeiltiin yhtä lääkettä ja sitten toista. Ja sen jälkeen vaan että laitetaas vaipat. Ja nuoremman kohdalla luovutti vielä helpommalla. Ei nyt ihan näillä sanoilla, mutta sävy oli tällänen, että eipähän tuu esikoiselle paha mieli kun kuopuksellakin on vaippa. Siis kait nyt lääkärin pitäs yks kusi ongelma onnistua ratkaseen. Noista vaipoista tulee ihan hirveesti roskaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2950
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2174
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe