Mun Samsung s3 on alkanut puhumaan itsekseen kun puhelimeen kosketan sitä
Miten asian korjata
Itsestään puhuva puhelin
3
2101
Vastaukset
- outojajuttuja
laitat pois päältä sen jutun, minkä olet laittanut siitä päälle, kun se alkoi puhumaan. muistelet, milloin se alkoi, ja mitä teit silloin.
- miettijä
mitä asiaa sillä on?
Soittelee nauhoituksia tai siinä on joku helppo toiminto joka alkaa paasata ja kysellä mitä haluat? Tai sitten omistat puhelimen joka on henkimaailmaan yhteydessä,älä hävitä kerro hinta niin vaihdetaan minä haluan jutskata mööpelin jos ei muuta henkeä niin pierun kanssa. En halua loukata mutta voisit vähän enemmän kertoa puhelimesta,minulla Nokian liukuläppä jutteli aina kun sen laski pöydälle,mutta puhui kuin moottori turpa ettei selvää saanut kuin muutaman sanan. Pöljäke rikkoi sen kun siinä leveä laturi pää niin survoi pinnit yhteen ja se tusahti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859