Jouduin käymään siellä Saarijärvellä. Herran Jumala millainen paikka. Katukuva todella ankean näköinen ja kaduilla kulkevat harvat ihmiset vielä ankeamman näköisiä. Opetelkaa edes pukeutumaan ihmismäisesti. Onneksi sain asiani hoidettua nopeasti, niin ei tarvinnu kauaa tuollaista surkeutta sietää. Lupaan, etten palaa.
Niin nähty
9
1058
Vastaukset
- Tervetuloa-uudelleen
Mitä sitten odotit näkeväsi?? Kusen hajuisia porttikongeja? Lasinsiruilla kylvettyjä alikulkutunneleita?? Maleksivia somalilaumoja?? Spreijattuja junanvaunuja?? Penkeillä makaavia haisevia puliukkoja?? Paskovia puluja, vaiko kenties räkivää ja haistattelevaa nuorisoa?? Vai sittenkin narkkarien ja alkoholiongelmaisten kansoittamia kerrostalolähiöitä??
Näitä ei kyllä liiemmin Saarijärveltä löydy. Se, tekeekö Näiden puute paikasta ankean, onkin eri asia. En tiedä oletko nainen vai mies, mutta ihmisten pukeutumisesta ja ulkonäöstä valittajana kuulostat aivan Anu Saagimilta. Onneksi sentään sait asiasi hoidettua.- Kertariitti
Luuletko minun asuvan Amsterdamin Punaisten lyhtyjen alueella vaiko Kööpenhaminan Kristianiassa vaiko jossain muussa edellä mainittujen kaltaisella alueella? Asun suunnilleen asukasluvultaan Saarijärven kokoisessa kunnassa. Täällä vaan katukuva on paljon miellyttävämpi kuin teillä siellä ja ihmiset eivät kulje rönttävaatteissa kuin suoraan sängystä nousseena pitkin keskustaa. Kyllä Saarijärvi oli ankea näköinen paikka ihmiset mukaan lukien. Onnekseni en asu siellä.
- rönttöä
Hassu kommentti. Itse olen muuttanut keskeltä ydin Helsinkiä tänne ja mielestäni ihan samanlaista hyvää on taso :) Ihmiset ovat ihmisen näköisiä ja mukavia tyyppejäkin olen löytänyt.
No, olen vanha hippi, joten laajempi on kai skaalani. Hih.
- paavotar
Sinulle , ( Kertariitti ) Olitpa epäkohtelias vieras , nyt kävi niin että , meille täällä asuville tais riittää kerta sun vierailujasi. Onneksemme et asu täällä , kuten itse sanoit. Mikä olet arvostelemaan toisia ihmisiä pelkän vaatetuksen perusteella ? Eriössäkö kävit , kun niin pian sait asiasi hoidettua? Aikuistu jo ! !
- Kertariitti
Vielä tyhmiäkin olette. Aloitus on aivan selvä provo ja Tehän provosoiduitte. Jälleen onnistuin.
- hirveekuppakylä
Kesällä tulee käytyy Saarijärvellä kaupoilla kun mökille menee..porukka on naama norsun vitulla töllistellään monttu auki kuin olis jonkun eväät syöny..ihme pällistelijöitä..on se Jyväskylässä toista täällä ei kukaan kyylää rauhassa saa mennä
- paskasaapas
hirveekuppakylä kirjoitti:
Kesällä tulee käytyy Saarijärvellä kaupoilla kun mökille menee..porukka on naama norsun vitulla töllistellään monttu auki kuin olis jonkun eväät syöny..ihme pällistelijöitä..on se Jyväskylässä toista täällä ei kukaan kyylää rauhassa saa mennä
Jyväskylä onkin niin hieno paikka. Siellä sitä mekin käydään verkkareissamme pällistelemässä ja luikuportailla ajelemassa. Ja oikeassa Sokoksessa tietenkin.
- makuasioita
hirveekuppakylä kirjoitti:
Ihmisiin en ota kantaa, koska Jyväskylä kerää asukkaansa pikälti lähikuntien opiskelijoista ja nuorista, mutta Jyväskylä on miljööltään ehdottomasti yksi Suomen rumimmista kaupungeista. Harmillisesti hieno vesistöaluekkin on ryssitty maailman kamalimmalla satama-alueella ja vierestä kulkevalla nelostiellä, joka haarautuu melkein rantaviivassa kulkevaksi Vaajakoski-moottoritieksi. Pohjois-Etelä suuntaan taivaltavat toivotetaan tervetulleeksi keskustaan slummilaisella rata-piha-alueella ja hirvittävällä matkakeskuksella, jonka arkkitehdin ajatuksia voidaan vain arvailla. Oli kesä tai talvi- Jyväskylän ankeus ja rumuus kaupunkina on omaa luokkaansa vrt. Vaasa, Naantali, Turku., Savonlinna tai vaikka Helsinki. Kuopiolla on torinsa ja jopa Tampereellakin on kohiseva koskensa vehreine puistoineen ja historiallisine vabriikki-rakennuksineen.
No onhan Jyväskylässä Kuokkalan silta. Muutenhan tuo on kuin joku pohjois-venäläinen pikkukaupunki harmaine 60-70 luvun rakennuksineen.
- Anonyymi
Niinpä joskus oli parhaimmillaan yli 10 000 asukasta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882