Sim ei ikäänny millään?!?!

Sims4apua

Mulla on siis sims 4 ja teen 100 vauvan haastetta omaksi ilokseni, mutta kun esim. taapero on saanut taidot täyteen tai lapsi 10 koulusta kakkuun ei tule sitä vaihtoehtoa, että voisi lisätä synttärikynttilät tai edes hääkoristeen. oon kokeillu monilla eri kakuilla joten siitäkään ei voi olla kyse? JOS JOKU OSAA AUTTAA NIIN❤️❤️

6

4714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimahtanutJokaEiKirjaudu

      1) Onko ikääntyminen pois käytöstä? Jos, niin se käyntiin pelivalikosta.
      2) Pelin korjaus (lyhyt juttu, kunhan löytää sen sieltä Originista. Se oli kai semmoisen pikkuisen hammasrattaan kuvakkeen alla. Ei aina auta, mut pikainen kokeilla)
      3) Huijaukset Ctrl shift c, testingcheats on, cas.fulleditmode, [edit in CAS] yms. tai modilla
      4) Onks jotain outoja traitteja (luonteenpiirteitä)? Vrt: http://sims4.crinrict.com/en/2016/07/sim-dont-age-anymore/
      5) Onks käytössä modeja, jotka mahdollisesti muuttavat vanhenemista tai ovatko taaperot jotain kuolematonta tai muuten vain pitkäikäistä väkeä? Sen voi yleensä vaihtaa aina muutamalla eri tavalla.

      Sori, tulivat vähän lonkalta ja jotain olennaista taisi jäädä puuttumaan. Mun mielestä noitakin vois kokeilla ja sit vaikka kertoa, josko jokin noista auttoi tai ei. Mulla ei tota ongelmaa ole, joten ei ole ihan hanskassa nuo korjauksetkaan.

    • Anonyymi

      Ootko siirtäny sen kakun pöyden keskelle

    • Anonyymi

      Mietin itse tätä samaa

      • Anonyymi

        "Mietin itse tätä samaa"

        Nettitietojen perusteella n. 30 miljoonaa Sims 4:n pelaajaa on saanut siminsä ikääntymään täysin tyydyttävällä tavalla. Jos totta, voi kukaties onnistua sinunkin pelissäsi. ☺️

        (Paitsi tietenkin jos EA on saanut taas sörittyä jotain ärsyttäviä bugeja peliinsä tms.)


    • Anonyymi

      Simsissä ei kannata ikäännyttäää taaperoa

    • Anonyymi

      En saa millään taaperoa ikääntymään auttakaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe