lyhyet miehet ihastuu minuun? :D Paljon enemmän ollut niitä mitä pitkiä :D
Vastaukset 29
- voiskoseselittää
Johtuisko sun pitkästä selästä?
- Eitarviihmetellä
...kaikki lyhyet miehet ihastuvat sinuun? Ei kai nyt sentään. Eihän se ihastunut mies kato naisen pituutta, ellei pituusero ole huomattava. Onko sillä asialla loppujen lopuksi niin suurta merkitystä? Pääasia on, että olet kiinnostava ja sinusta tykätään.
- sivustakommenttia
Samaa mieltä olen kanssasi :) t. 176-senttinen punertavahiuksinen nainen
- mies194cm
Sama kuin täällä, oon päälle 190cm hoikka mies ja ympärillä pyöriny koko aikuisiän pullukkanaisia, sellaset joista ite oisin kiinnostunut pysyvät kaukana.
- Oletnarsistiselvästi
Tuskinpa kaikki ihastuu kuitenkaan?
- Huonosanavalinta
En tarkoittanut sitä niin että kaikki vaan sillain melkeen kaikki jotka minuun on ylipäätään olleet ihastuneita niin suurin osa niistä on ollut lyhkäisiä.
- EiSeKokoMuutenMutta
Muhun ihastuu kyllä ihan kaiken mittaiset, mutta koska itse olen lyhyt (150 cm ja risat) niin tietenkin sellaiset 165-173 cm miehet nyt on persiissä kiinni useasti koska kai miehet sitten haluaa tuntea olevansa naista suurempia ja vahvempia. Se kai tuo sitten miehille miehistä itsetuntoa.
Kai sellainen yli 10-20 cm pituusero naiseen verrattuna, saa miehet tunteen itsensä suuriksi ja vahvoiksi vaikka he eivät ole pisimpiä miehiä miesporukoissaan. Ehkä joillekin miehille tulee alemmuuskompekseja jos he ovat naista lyhempiä taikka nainen on yhtä pitkä ja/tai vahva kanssaan.
Olen itselleni ainakin selittänyt tämän ilmiön että monet 165-173 cm miehet minua lähestyy johtuu siitä että he havaitsevat minuun nähden olevan pituuseron olevan suuri. 165 cm pitkäkin mies on yli 10 cm minua pidempi.
Ei silti miehet valikoi muuten mielestäni tuota pituutta. Tunnen monia sellaisia 180-195cm pituisia miehiä ja ne lähinnä huvittuneita mun pienuudesta ja kaikki pikkuruisuudessani on huvittavaa ja ihmeellistä. Ei se silti rakastumista estä.He vain kokee olevansa niin suuria ja vahvoja minuun nähden ja osa on ihan suoraan sanonut että pelkää musertavansa käteni jos ottaa kiinni kun ei pakosti hallitse voimankäyttöään mun pikkuiseen kokooni.
Joukkueurheilulajeissa kokoni oli kouluaikoina etu. Jos minulla vain oli itsetunto kohdillaan ja uskalsin olla esillä, olin aika maalihai sillä sekajoukkueissa isot miehet pelkäsi tallovansa ja rikkovansa luitani pienen kokoni takia ja väistelikin minua hiukan sen takia. Yksi nauroikin minulle että vaikken aina sääntöjä tajua niin musta on etua joukkueessa kun nopea ja pieni jota jätkät väistää ettei riko. Tein liikkatunneilla usein lähes kaikki maalimme.- simasuuna
Kyllä se niin on että pidempiin naisiin ja miehiin voi käyttää hieman roisimpia otteita ja pienempia pitää käsitellä silleen vähän varoen.
- sataseitkyt
Tai oisko ihan, että kun ihan realistisesti laskee mahdollisuuksiaan, niin 165-170cm pituisille miehille sun pituiset on todennäköisin, jos ei jopa ainoa, vaihtoehto, jolle kelpaavat. Poikkeuksia on aina, mutta kyllä onnistumistodennäköisyydet laskee aika jyrkästi naisen pituuden kasvaessa. Ethän säkään lähde pokaamaan sellaisia miehiä, joista aavistat jo etukäteen, että sulla ei ole mitään mahiksia?
- EiSeKokoMuutenMutta
Miehille yleensä pituus ei ole ollut kynnyskysymys. Sanonut niin että jos oikeasti rakastunut niin kelpaa vaikka itseään pidempikin ja panoon kelpaa vaikka ruma ja lihavakin jos tarpeeksi puutteessa kun lykkää säkin päähän ja panee takaapäin et näkee vaan perseen siitä muijasta.
Kuitenkin jos valikoimaan alkaa niin mielellään itseään lyhempi niille kainaloon valikoituu silti - tyhjäpääkö
Sä et oo kyllä kovin vaativainen jos kaikki kelpaa yök yök.Mä kyllä haluun jonkun tason säilyttää,pitää olla ihmisen näkönen ja päässäkin ois hyvä olla jotain muutakin kuin herneen kokoset aivot ei kyllä muuten kiinosta.Mutta jokainen tyylillään.
- Kääpiötvittuun
Ei kiinnosta lyhkäset miehet ne on rumia.
- Nainen177cm
Ootpa lapsellinen. Tiedän useamman erittäin hyvännäköisen lyhyen miehen, jotka kyllä saa tämän naisen pään sekaisin.
- voihelevetti
Ihmisiä kaikki, metrin tai kaksi.
- täytyykertoa
En tarkoittanut pahalla. Olen itse ihan hullun ihastunut yhteen näistä lyhyistä miehistä. Voisin jopa sanoa että rakastunut.
- Turhapalstaillasit
täytyykertoa kirjoitti:
En tarkoittanut pahalla. Olen itse ihan hullun ihastunut yhteen näistä lyhyistä miehistä. Voisin jopa sanoa että rakastunut.
Mikäs teiltä vielä sitten hekuman estää.
- tosimimmi
Mä oon miettinyt et ei toi pituus oo olennainen mutta must miehet varmaan pelkää kun mä oon täällänen räväkämmän puoleinen nainen että ne jää toisesks tossa sanailussa,Mä osaan hyvin väitellä asiasta ku asiasta vaikka en mä mistään mitään tiedäkkään mutta mä oon saamarin hyvä perustelemaan kantani niin heikomman kundit ei pärjää mulle.Niistä varmaan tuntuu että ne jää alakynteen Tosin annan mä joskus voittaakki jos on tarpeeks kiva jannu pitäähän kaverin itsetuntoa nostaa.Siis kysymys kuuluu että säikähtääks ne mua.Pitäiskö vaan leikkiä bimboa ja pitää suu kiinni.Oisko tää parempi stratekia jannujen kanssa mitä ootte mieltä?
Poikkes vähän aiheesta mutta olis kiva jos joku viittis vastata tosimimmi kirjoitti:
Mä oon miettinyt et ei toi pituus oo olennainen mutta must miehet varmaan pelkää kun mä oon täällänen räväkämmän puoleinen nainen että ne jää toisesks tossa sanailussa,Mä osaan hyvin väitellä asiasta ku asiasta vaikka en mä mistään mitään tiedäkkään mutta mä oon saamarin hyvä perustelemaan kantani niin heikomman kundit ei pärjää mulle.Niistä varmaan tuntuu että ne jää alakynteen Tosin annan mä joskus voittaakki jos on tarpeeks kiva jannu pitäähän kaverin itsetuntoa nostaa.Siis kysymys kuuluu että säikähtääks ne mua.Pitäiskö vaan leikkiä bimboa ja pitää suu kiinni.Oisko tää parempi stratekia jannujen kanssa mitä ootte mieltä?
Poikkes vähän aiheesta mutta olis kiva jos joku viittis vastataTuskin asia on niin, ettet "mistään mitään tiedä". Jos sinulla ei ole hyviä perusteita argumenttiesi tueksi, et voi voittaa väittelyjä.
Suosittelen älykkään, ja rauhallisen, luonteeltaan miltei "jähmeän" miehen etsimistä.
Sellaisen, jolla on vakaat omat mielipiteet, jotka hän myös pystyy perustelemaan. Mielellään ehkä joku teknisen alan kaveri, joka AJATTELEE asiat kylmästi ja rationaalisesti.Etsi MIES, joka ei säikähdä puheen "puputuksestasi", vaan kuuntelee sinua RAUHALLISEN (myötätuntoisesti) ja katkaiseen tarvittaessa harhautuneet ajatusketjut, parilla hyvin valitulla sanalla.
Tämä henkilö ei saa itse olla tuuliviiri eikä heikolla itsetunnolla varustettu trendin orja,
vaan VANKAT, melko pysyvät MIELIPITEET ja käsitykset asioista omaava rauhallinen (järkäle),
joka ei koe omaksi häpeäkseen kenties räiskähtelevää käytöstäsi.
Epäilen todella, että sinun on löydettävä selkeästi ITSEÄSI (ainakin joillakin lahjakkuuden aluilla)ÄLYKKÄÄMPI mies, joka suhtautuu kiukkuiseen puhetulvaasi kylmän viileästi, liikaa itseensä ottamatta.
Miksi olisit hiljaa nimimerkki "tosimimmi"(?) Löydät kyllä VERTAISESI tai itseäsi älykkäämmän miehen, jota voit kunnioittaa. Katso ympärillesi. Hiljaiset, ARKISESTI ja KONSERVATIIVISESTI HUOMIOTA HERÄTTÄMÄTTÖMIIN VÄREIHIN pukeutuvat miehen(järkälee)t ovat harvoin seuran keskipisteitä, mutta juttelevat mielellään.
Koeta etsiä mies, jolla on TYYNI ja ÄLYKÄS katse sekä pidättyvä, hiljaista rauhaa uhkuva olemus. Kun kuulet hänen KOVAN ja KANTAVAN miehekkään äänensä, olet myyty.
(Usein rauhallisten, itsestään numeroa tekemättömien isojen miesten sisällä asuu kultainen sydän, joka on kenties valmis sykkimään kiihkeämmin juuri sinulle.)
Ylläkuvattu hiljaista itsevarmuutta uhkuva, sinisiin ja harmaisiin pukeutuva ASIALLISEN JÄRKKYMÄTÖN mies voisi olla sinulle sopiva. (Sellainen "passaisi" minullekin.)- vappuuuuu
Onkohan teillä pääpyssä vähän vikaa kun suosittelette jollekin keskustelevalle rämäpäälle jähmeää, teknisen alan ihmistä. Siis ei hyvää päivää, kuka jaksaa jotain teknisen alan pelleä minuutta kauempaa.
Mutta aloittaja sinä et voi olla suositumpi kuin minä. Siis musta tykkää ihan kaikki, jopa koiratkin kusee kintuille.
- viidakkovekara_
Ne haluaa tutustua amatsoonin salaisuuksiin....
- paljonkinpituuseroavai
Mielenkiinnosta vaan: minkä pituinen sitten itse olet?
- luulisinnäin
Mä oon noin 166
- pienet_hengästyy
pitemmistä miehistä tuli hetki sitten karmea luonnevika esille.seurailin erästä tapahtumaa hyvin läheltä ja huomasin tämän luonnevian välittömästi.seurailu paikkani ohitse kulki 3 nuorehkoa
miestä joiden perässä n.4metrin päässä, tuli heidän 1 kaverinsa.tämä heidän kaverinsa käveli kuin
hengenhädässä perässä eivätkä nämä 3 luonnevikaista hiljentäneet vauhtiaan yhtään.tämä pieni
kaveri.mies jo.oli ihan aito kääpiö.näytti kamalalta touhulta,yritti vielä hengästyneenä jutella
näille luonnevikaisille"ystäville"4m päästä.Mutta pitempää tapahtumaa seuratessa,tuli hyviä
asioita mieleen.iloisen ja hyvätuulisen näköisiä ihmisiä.Hiustyylikin niin kaunis nuorilla naisilla.
Pidän siitä tyylistä,tuo jotain mukavaa mieleen.Olen näitä joskus aikaisemminkin miettinyt ja
kyllä havaitsen edelleen jonkinlaisen hyvän mielen olemassaolon.>Luulenpa että kun löydän hiustyylin sopivan,löydän myös hyvän mielen tai tiedän ainakin mistä sitä etsiä! Minuun ovat yleensä ihastuneet pitkät miehet,
vaikken itse kovin pitkä olekaan. Nykyinenkin
mies on miltei 190 senttinen. Edellinen oli 184
senttinen.- ktjhopiu
Käyk sä jossain korismatseissa bongaamassa sopivia jätkiä vai miten?
ktjhopiu kirjoitti:
Käyk sä jossain korismatseissa bongaamassa sopivia jätkiä vai miten?
En. Kyllä pitkiäkin miehiä liikkuu miltei joka paikassa. Ja yleensä kiinnostus on vain ollut molemminpuolista, minun ja hiljaisen itsevarman, pitkän miehen välillä. (Nyt ei ole tarvinnut
mitään etsiä, kun on sama mies ollut rinnallani jo pitkään.)
Kirkkaisiin "huomioväreihin" pukeutuvat, ahkerasti
trendejä seuraavat ja seuran keskipisteenä puhuasäksättävät
miehet eivät ole koskaan olleet minun "tyyppiäni".
Mieluumminkin sellaiset hiljaiset, asuvalinnoissaan konservatiiviset,
aluksi jopa tylsän rationaalisilta vaikuttavat miehet ovat sopineet
kanssani yksiin.
- Vastausyhdeltämieheltä
Kyllä sinä eräs nainen mulle kelpaat, vaikka oletkin pitkähkö. Suumme ovat samalla tasolla. Sen oon huomannu.
- jaihanhyväjuttu
Suunnilleen ollaan samanpituisia. Hän ehkä hieman pidempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479