kun käy vielä tilanteen läpi......

huomioksi

ei siinä että soitat mutta se että et sitten edes kerro asiaasi. sulla on valtavasti oletuksia ja mun kaa ei pitäis olettaa mitään. sitten vielä se että jätät asian kuitenkin roikkumaan vaikka vuosi kausiksi! oon alkanut pelkäämään sua ja tänne kirjottamista. liian iso myrsky takana ja vielä päällä. olen ihan neuvottomassa tilanteessa kaikinpuolin. toivottavasti olet tyytyväinen. m-n

32

908

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsynytjne

No ainakin mulle on käynyt niin että puhuessa on mennyt asia ihan toiseen asiaan, kun yleensä se rönsyilee vastapuolen mukana. Sitä paitsi en ole mitenkään kokenut, että mitä mun suusta tulee, niin se olisi jotenkin erityisen tärkeää asiaa jonka vuoksi täytyy soittaa eri tavalla. Niin mikä saa pelkäämään? Koska nykyään minä pelkään reaktiota ja sitä mitä mahdollisesti tuhoan käyttäytymiselläni. Siksi en ole uskaltanut enää tehdä mitään. En ole mihinkään tyytyväinen.

• ap-----------

mä en ole voinut ymmärtää miks ei ole voitu puhua asioista. puhua kun se kerran on mahdollista. en minä tiennyt että oli. mutta kun asiaa on molemmilla niin miksi ei voi. se tekee hyvin surulliseksi..

• Väsynytjne

Vastaan taas omalta kohdaltani, että minäkään en tiennyt. Kaikki lukot aukesi silloin 10 vuotta sitten mutta oli niin paljon väärinkäsityksiä puolin ja toisin, että en tajunnut missä mennään. On ollut vaikeuksia luottaa ja välillä huonolla itsetunnolla pelännyt että minulla leikitään. Luottamus on kasvanut hiljalleen sitä myöten mitä on tapahtunut muutaman vuoden aikana. Tiedän itse ottaneeni yhteyttä ja sotkeneeni asioita mutta mitä sen jälkeen on tapahtunut, niin siitä en ole yksin vastuussa. En ole oikeastaan osannut olettaa mitään ja se on saanut epävarmaksi kaikesta. Vaikka tiedän tunteiden olevan molemminpuolista, niin siitä puhuminen aiheuttaa epävarmuutta livessä. Onko sopivaa soittaa, onko se hyvä vai huono, mitä sanoisin, jos tulee taas väärinkäsitys... Pelottaa hyvin paljon.

• ap------------

omasta puolestani voin vaan sanoa että en ole kiirehtinyt aikuistumaan mutta en kuitenkaan osannut varautua siihen että asioista ei voisi silti puhua. että tulee näin tukahduttavan piinaavan pitkä tiedostamattomuuden ikävä ajanjakso asioissa. sen jälkeen kun selvis että sulla on soittomahdollisuus( jos se nyt vieläkään on olevinaan selvää) niin kaikki on kuitenkin mennyt ihan sekaisin. kun yleensä ei kuitenkaan saa ajatuksia kasaan riittävästi niin ois vaan niin helvetin paljon helpompaa jos vaan soittaisit....

• Väsynytjne

Onhan koko homma ihan helvetin lapsellista kahdelta aikuiselta ihmiseltä! Kuitenkin on sellainen juttu, että omasta puolestani en tiedä edes mitä pitäisi sanoa. Jos puhun tunteista, niin toisessa päässä mennään lukkoon. Tulee puhuttua diipadaapaa, kun jännittää. Faktahan on että puhuminen olisi sitä helpompaa mitä enemmän sitä olisi.

Haluatko sinä aloittaja vain ja ainoastaan suhdetta eli koko paketin naisen kanssa?

• ap----------

tavallaan joo ja niin että jos itse vielä kelpaa. mutta lapset ja naimisiin menot.....en ole tahtonut kiirehtiä edes ajattelemaan tollaisia asioita. tälläinen elämän vaihe ei voi kuitenkaan kestää loputtomiin. tahtoisin kokonaan mutta tahtoisin myös olla vielä nuorikin ilman isoja velvollisuuksia.

• Väsynytjne
        ap---------- kirjoitti:

tavallaan joo ja niin että jos itse vielä kelpaa. mutta lapset ja naimisiin menot.....en ole tahtonut kiirehtiä edes ajattelemaan tollaisia asioita. tälläinen elämän vaihe ei voi kuitenkaan kestää loputtomiin. tahtoisin kokonaan mutta tahtoisin myös olla vielä nuorikin ilman isoja velvollisuuksia.

Niin mutta oletko ajatellut että ehkä sinussa ei ole vikaa vaan muut asiat pidättelee. Tuossa tulee se juttu minkä vuoksi en ole enää uskaltanut, kun pelkään että en tällaisenaan riitä enkä pysty lupaamaan yhteistä elämää.

• ap---------
        Väsynytjne kirjoitti:

Niin mutta oletko ajatellut että ehkä sinussa ei ole vikaa vaan muut asiat pidättelee. Tuossa tulee se juttu minkä vuoksi en ole enää uskaltanut, kun pelkään että en tällaisenaan riitä enkä pysty lupaamaan yhteistä elämää.

joo mä olen kylllä roikkunut sussa liikaa itsekin mutta kuitenkin jos mun kaa on halua yhtään mihinkään niin pitäis puhua. ja sun pitäis tietää miten se onnistuu niin kuin silloinkin se kävi niin helposti. olet ihana ja hellyyttävä kissanen mutta kyllä mä ymmärrän tätä hommaa ja mun rooli tässä aika helvetillinen niin pitäs puhua oikeesti ja mun vielä tietää se nyt ttä se tapahtuu tai tapahtuuko. en tyrmää mitään vaan asiallisesti keskustelen kanssasi.

• Väsynytjne
        ap--------- kirjoitti:

joo mä olen kylllä roikkunut sussa liikaa itsekin mutta kuitenkin jos mun kaa on halua yhtään mihinkään niin pitäis puhua. ja sun pitäis tietää miten se onnistuu niin kuin silloinkin se kävi niin helposti. olet ihana ja hellyyttävä kissanen mutta kyllä mä ymmärrän tätä hommaa ja mun rooli tässä aika helvetillinen niin pitäs puhua oikeesti ja mun vielä tietää se nyt ttä se tapahtuu tai tapahtuuko. en tyrmää mitään vaan asiallisesti keskustelen kanssasi.

No jos koet, että se on roikkumista niin sitten se on molemminpuolista. Anteeksi että jankkaan mutta eikö se ole väärin ottaa yhteyttä, jos ei välttämättä pysty antamaan sitä mitä toinen haluaa? Kun tuskin se helvetin vaikea ystävyyskään riittäisi sinulle. Kysyn tätä tosissani, koska en halua loukata enää vahingossakaan. Tottakai pitää keskustella muualla kuin täällä. Ei se ollut helppoa. Se oli vaikeaa mutta sitten vain tein niin, kun tuntui siltä.

• ap----------
        Väsynytjne kirjoitti:

No jos koet, että se on roikkumista niin sitten se on molemminpuolista. Anteeksi että jankkaan mutta eikö se ole väärin ottaa yhteyttä, jos ei välttämättä pysty antamaan sitä mitä toinen haluaa? Kun tuskin se helvetin vaikea ystävyyskään riittäisi sinulle. Kysyn tätä tosissani, koska en halua loukata enää vahingossakaan. Tottakai pitää keskustella muualla kuin täällä. Ei se ollut helppoa. Se oli vaikeaa mutta sitten vain tein niin, kun tuntui siltä.

ollut niin hankala tilanne itselleni tämä ja sellaisen myrskyn saanut käydä läpi niin miettinyt että ehkä parempi ettet tosiaan enää soita kun se on noi hankalaakin. on mennyt niin paljon aikaa ja voimia tähän että on pakko päästä jo jotenkin eteenpäin mitä se sitten vaatiikaan. oli aikoja jolloin tuntui että meitä todella ajettiin yhteen. oli myös aikoja jotka pisti vihaksi koska oli joutunut tälläiseen leikkiin jotta on vain joku kävelevä maalitaulu jota kytätään ja jolle saatetaan vaikka soitella kun siltä tuntuu. en oo fuckboy tyyppiä mutta oisin toki tahtonut sun kaa harrastaa kuitenkin silleen että mullakin ois ollu jotain sanaa siinä. ja tosiaan välillä oikeasti luulin että meillä on jotain suurempaakin muhimassa. mutta jatkuvat pettymykset yhteyden uudelleenmuodostumisessa tekivät sen missä on nyt. odotin aina että edes puhuttais. niin monta vuotta vielä saatoin odottaa ja ottaa uusia iskuja......kesti aikaa hyväksyä että uutta kertaa ei vain tule ja että sekin oli vain peliä sinun osaltasi. tahdoin kuitenkin aina jotekin paketoida tämän tapauksen että pääsis eteenpäin. nyt ei voimia kanssasi enää muuhun olekaan.

• Ulliksen_vaaleaverikkö
        ap---------- kirjoitti:

ollut niin hankala tilanne itselleni tämä ja sellaisen myrskyn saanut käydä läpi niin miettinyt että ehkä parempi ettet tosiaan enää soita kun se on noi hankalaakin. on mennyt niin paljon aikaa ja voimia tähän että on pakko päästä jo jotenkin eteenpäin mitä se sitten vaatiikaan. oli aikoja jolloin tuntui että meitä todella ajettiin yhteen. oli myös aikoja jotka pisti vihaksi koska oli joutunut tälläiseen leikkiin jotta on vain joku kävelevä maalitaulu jota kytätään ja jolle saatetaan vaikka soitella kun siltä tuntuu. en oo fuckboy tyyppiä mutta oisin toki tahtonut sun kaa harrastaa kuitenkin silleen että mullakin ois ollu jotain sanaa siinä. ja tosiaan välillä oikeasti luulin että meillä on jotain suurempaakin muhimassa. mutta jatkuvat pettymykset yhteyden uudelleenmuodostumisessa tekivät sen missä on nyt. odotin aina että edes puhuttais. niin monta vuotta vielä saatoin odottaa ja ottaa uusia iskuja......kesti aikaa hyväksyä että uutta kertaa ei vain tule ja että sekin oli vain peliä sinun osaltasi. tahdoin kuitenkin aina jotekin paketoida tämän tapauksen että pääsis eteenpäin. nyt ei voimia kanssasi enää muuhun olekaan.

Reipastuhan nyt! Hymyä huuleen ja rinta rottingille. Miksi turhaa murehdit häntä (naista).
        Aina on ystäviä joihin voit turvautua. Ja minäkin olen olkapäänä käytettävissäsi,
        avioliittoni sallimissa rajoissa.

Kun suuntaan katseesi avoimin mielin ja kirkkain silmin tulevaisuuteen, niin pian huomaat
        että ympärilläsi rehottaa kokonainen kosteiden karvalaukkujen mättäikkö, ehkäpä jopa hetteikkö. Mikä mahtoi nyt olla tämä uusin ihastuksesi: Se jolla oli rinnat kuin kypsyvät kookoset palmussa - vaiko taatelit, ja viehkeät vihreät silmät?

Pieni kevät myrsky vain puhdistaa sielusi sopukat. Nyt sinun kannattaa tehdä opastamiani pilates-liikkeitä, jotta saat lihasjäykkyyttä kehossasi hieman avattua, ja keskityttyä johonkin mieltäsi virkistävään. Ymmärtänet ystävä kallis, etten voi keskittää enempää energiaa sinun auttamiseesi, kun hoitolassa käy oikeitakin potilaita, saamassa apua ja ohjeita TULES vaivoihin.

Ja jos et kertakaikkiaan muuta Vappu-huviksesi keksi, niin josko käyt Kalliossa yksityisstripissä, ja tilailevat vaikka pumpattavan barbaran kotiin, huomaamattomassa postipaketissa.

https://www.youtube.com/watch?v=jmd2NRmnA8E

• Väsynytjne
        ap---------- kirjoitti:

Sulla on toki oikeus olla vihainen mutta ikinä en ole leikkinyt tunteilla. Ne ovat olleet totisesti totta ja olen ollut väsynyt ja itkenyt. En tietääkseni ole kytännyt tai pitänyt maalitauluna. Harvoin olen yhteyttä livenä ottanut. Koko suomi24kin oli sattumaa mitä oli aluksi vaikea uskoa mutta tuntui, että sillä oli joku tarkoitus. Tuohon panemisjuttuun en osaa kommentoida, kun se ei minulle olisi sitä. Se merkitsisi paljon enemmän. Ja missä kohtaa olen puhunut, että kaiken pitää mennä niin kuin minä vain tahdon? Ikinä en ole vähätellyt miltä siellä toisessa päässä tuntuu!

• ap------------
        Väsynytjne kirjoitti:

Sulla on toki oikeus olla vihainen mutta ikinä en ole leikkinyt tunteilla. Ne ovat olleet totisesti totta ja olen ollut väsynyt ja itkenyt. En tietääkseni ole kytännyt tai pitänyt maalitauluna. Harvoin olen yhteyttä livenä ottanut. Koko suomi24kin oli sattumaa mitä oli aluksi vaikea uskoa mutta tuntui, että sillä oli joku tarkoitus. Tuohon panemisjuttuun en osaa kommentoida, kun se ei minulle olisi sitä. Se merkitsisi paljon enemmän. Ja missä kohtaa olen puhunut, että kaiken pitää mennä niin kuin minä vain tahdon? Ikinä en ole vähätellyt miltä siellä toisessa päässä tuntuu!

harmi vain että et taida olla se henkilö jolle yritän kirjoittaa. yhteyttä ei ole otettu livenä harvoin vaan tietääkseni vain kerran. ellei sitten ole ollut soittoja joihin en ole vastannut jne tai luullut jotain muuta. jos voisit jotenkin osoittaa härkätä vaikka ilman numeroa osoittaaksesi että ollaan oikeat henkilöt.

• Väsynytjne
        ap------------ kirjoitti:

harmi vain että et taida olla se henkilö jolle yritän kirjoittaa. yhteyttä ei ole otettu livenä harvoin vaan tietääkseni vain kerran. ellei sitten ole ollut soittoja joihin en ole vastannut jne tai luullut jotain muuta. jos voisit jotenkin osoittaa härkätä vaikka ilman numeroa osoittaaksesi että ollaan oikeat henkilöt.

Joo just näin kun tosiaan ei ole vastattu tai jotain muuta mitä en ole tajunnut, joten turha syyttää ahdistelijaksi jos on jotain kerran puhuttu. En soita häläreitä, kun tarpeeksi olen itseni nolannut jo muutenkin. Vastasit tuossa aiemmin jo, että turha soitella jos ei suhdetta tule ja jos se en ole minä, niin ehkä se oikea sitten lukee. Sori sille yhdelle, että olen kuluttanut suurinpiirtein viimeiset kolme vuotta paskaan elämästäsi!

• ap---------
        Väsynytjne kirjoitti:

Joo just näin kun tosiaan ei ole vastattu tai jotain muuta mitä en ole tajunnut, joten turha syyttää ahdistelijaksi jos on jotain kerran puhuttu. En soita häläreitä, kun tarpeeksi olen itseni nolannut jo muutenkin. Vastasit tuossa aiemmin jo, että turha soitella jos ei suhdetta tule ja jos se en ole minä, niin ehkä se oikea sitten lukee. Sori sille yhdelle, että olen kuluttanut suurinpiirtein viimeiset kolme vuotta paskaan elämästäsi!

kun se mitä olen pyytänyt on että sais susta ees jonkun tiedon että tietäis EES TÄÄLLÄ! jos mä en nosta tätä tapausta aina esiin niin en mistään edes tiedä että kirjotan sun kanssa! tämä on asia jota et tunnu ymmärtävän. kommunikointiin sulla on ihan eri tilanne ja kommunikointia mä pidän ihan oleellisimpana asiana. mistä voin tietää sun metodeista tähän hommaan muuten kuin sen mitä olen täällä saanut selville. eli sen mukaan sä tahdot keplotella mua täällä koska et osoita viestein tarpeeksi uskottavasti mitään muutakaan. eli sä oot se mehiläiskuningatar ja flirttailet vaan miehille ja sulle tämä on enemmän sellasta palsta leikkiä koska et esim kohdista viestejä mulle tarpeeksi aukottomasti. sut pitäs aina vain löytää ja tunnistaa mutta itsellä järki sanoo toista. mä en jaksa selata ja vastailla mäihällä että oisko tää nyt sulta mulle. sä olet huomioinut mua niin siksi olen tahtonut katsoa mistä tässä on kyse mutta vaikuttaa että sun kanssa ei pääse edes vakavasti kommunikoimaan. kuitenkin luullut ettö tollanen soittaminen ois tarkottanut ees jotain.

• Väsynytjne
        ap--------- kirjoitti:

kun se mitä olen pyytänyt on että sais susta ees jonkun tiedon että tietäis EES TÄÄLLÄ! jos mä en nosta tätä tapausta aina esiin niin en mistään edes tiedä että kirjotan sun kanssa! tämä on asia jota et tunnu ymmärtävän. kommunikointiin sulla on ihan eri tilanne ja kommunikointia mä pidän ihan oleellisimpana asiana. mistä voin tietää sun metodeista tähän hommaan muuten kuin sen mitä olen täällä saanut selville. eli sen mukaan sä tahdot keplotella mua täällä koska et osoita viestein tarpeeksi uskottavasti mitään muutakaan. eli sä oot se mehiläiskuningatar ja flirttailet vaan miehille ja sulle tämä on enemmän sellasta palsta leikkiä koska et esim kohdista viestejä mulle tarpeeksi aukottomasti. sut pitäs aina vain löytää ja tunnistaa mutta itsellä järki sanoo toista. mä en jaksa selata ja vastailla mäihällä että oisko tää nyt sulta mulle. sä olet huomioinut mua niin siksi olen tahtonut katsoa mistä tässä on kyse mutta vaikuttaa että sun kanssa ei pääse edes vakavasti kommunikoimaan. kuitenkin luullut ettö tollanen soittaminen ois tarkottanut ees jotain.

Mitä helvetin flirttailua miehille?! Yhdelle miehelle ja se vaisto osui oikeaan! Vaikka susta kaikki naiset on lumppuja, niin ei se sitä välttämättä tarkoita. Myönnän että tilanne sai sekaisin mutta kaikki on ollut uutta. Mitä pitäisi sitten tehdä, että uskot palstailun loppuneen ettei tunteet-palstalla ole enää mitään kirjoituksia sinulle??? Minä en tiedä varmaksi oletko se sinä, koska sinulla on tapa kierrellä totuutta täällä identiteetin suojaksi.

• ap---------
        Väsynytjne kirjoitti:

Mitä helvetin flirttailua miehille?! Yhdelle miehelle ja se vaisto osui oikeaan! Vaikka susta kaikki naiset on lumppuja, niin ei se sitä välttämättä tarkoita. Myönnän että tilanne sai sekaisin mutta kaikki on ollut uutta. Mitä pitäisi sitten tehdä, että uskot palstailun loppuneen ettei tunteet-palstalla ole enää mitään kirjoituksia sinulle??? Minä en tiedä varmaksi oletko se sinä, koska sinulla on tapa kierrellä totuutta täällä identiteetin suojaksi.

mua kyllä ärsyttää täällä kun niin moni lukee näitä ja kyttää. kun sais tehdä elämässä asioita välttyen sellaselta.... enkä mielestäni noin huonosti naisia kohtele/heistä ajattele. mistä sä sitten olet saanut mun tiedot jos et tiedä että se on mä? mä en taas ymmärrä että miksi et ole voinut soitella kun se on mahdollista ja osoittaa olevasi muuta. luulin ettei meillä ole muuta kuin tämä ja varmistuminen siitä että on muukin yhteys on ollut työlästä.

• Väsynytjne
        ap--------- kirjoitti:

mua kyllä ärsyttää täällä kun niin moni lukee näitä ja kyttää. kun sais tehdä elämässä asioita välttyen sellaselta.... enkä mielestäni noin huonosti naisia kohtele/heistä ajattele. mistä sä sitten olet saanut mun tiedot jos et tiedä että se on mä? mä en taas ymmärrä että miksi et ole voinut soitella kun se on mahdollista ja osoittaa olevasi muuta. luulin ettei meillä ole muuta kuin tämä ja varmistuminen siitä että on muukin yhteys on ollut työlästä.

Suutuspäissä tulee sellainen fiilis ja sitten kun naisten tarjonta on ollut runsasta. En väitä että nussuttaisit kaikkea mikä liikkuu. Niin kuin sanoin olen mennyt vaistolla koko ajan. Siksi kun olen pelännyt sitä reaktiota, kun olen tässä asiassa hyvin varovainen. En uskalla luvata tyhjää jos en pystykään pitämään, niin sitten en ole uskaltanut ollenkaan. Kun en uskalla soittaa enää tuosta noin vain aiemman reaktiosi takia. Se ei ole leikkimistä. Minä pelkään.

• ap----------
        Väsynytjne kirjoitti:

Suutuspäissä tulee sellainen fiilis ja sitten kun naisten tarjonta on ollut runsasta. En väitä että nussuttaisit kaikkea mikä liikkuu. Niin kuin sanoin olen mennyt vaistolla koko ajan. Siksi kun olen pelännyt sitä reaktiota, kun olen tässä asiassa hyvin varovainen. En uskalla luvata tyhjää jos en pystykään pitämään, niin sitten en ole uskaltanut ollenkaan. Kun en uskalla soittaa enää tuosta noin vain aiemman reaktiosi takia. Se ei ole leikkimistä. Minä pelkään.

se että menit vaistoiilla ja soitit oli kyllä keino jolla vähitellen pääsin kiinni että se oot oikeesti se ja sä täällä. muuten voi olla etten koskaan olisi uskonut pelkkien näiden viestien perusteella. eikä naisten tarjonta ole ollut mitään erityisen runsasta tai en niin ainakaan koe ja ajattele että ois. oleellista ois nyt kuitenkin tietää mitä sä sitten tahdot kun kerran olet nyt siinä niin että mä uskon että se oot sä. ei tarvitse luvata kaikkea tai mitään. kunhan nyt pääsis jotenkin eteenpäin edes. jos jännittää siks että oikeasti on iso juttu niin en voi tietää onko se totta ennen kuin tiedän vai naisen kommervekkejäsi mutta yritän kuitenkin käsitellä sua hellästi.

• Väsynytjne
        ap---------- kirjoitti:

se että menit vaistoiilla ja soitit oli kyllä keino jolla vähitellen pääsin kiinni että se oot oikeesti se ja sä täällä. muuten voi olla etten koskaan olisi uskonut pelkkien näiden viestien perusteella. eikä naisten tarjonta ole ollut mitään erityisen runsasta tai en niin ainakaan koe ja ajattele että ois. oleellista ois nyt kuitenkin tietää mitä sä sitten tahdot kun kerran olet nyt siinä niin että mä uskon että se oot sä. ei tarvitse luvata kaikkea tai mitään. kunhan nyt pääsis jotenkin eteenpäin edes. jos jännittää siks että oikeasti on iso juttu niin en voi tietää onko se totta ennen kuin tiedän vai naisen kommervekkejäsi mutta yritän kuitenkin käsitellä sua hellästi.

Se on ollut ihan kokoajan ongelma, kun en tiedä. Ystävyys sellaisenaan ei oikeasti riitä, vaikka olen sitä itse ehdottanut. Kaikki mikä menee siitä eteenpäin aiheuttaa riippuvuutta, koska tunteet. Olen just tunteiden takia käyttäytynyt kuin päätön kana.

• ap---------
        Väsynytjne kirjoitti:

Se on ollut ihan kokoajan ongelma, kun en tiedä. Ystävyys sellaisenaan ei oikeasti riitä, vaikka olen sitä itse ehdottanut. Kaikki mikä menee siitä eteenpäin aiheuttaa riippuvuutta, koska tunteet. Olen just tunteiden takia käyttäytynyt kuin päätön kana.

en tietenkään syytä tunteista. olen vain kohdannut aikoja kohdannut hetkiä jolloin on vain toivonut että jokin johtaisi ulos sieltä. että toivonut kun vain soittaisit tai jotenkin muuten...että tapahtuisi jotain ihan sama mitä. epätietoisuudessa eläminen on sitä. kun ei voi tietää varmaksi mitään. en tiennyt että soittaminen voi olla noin vaikeaa kun se vaikutti silloin niin helpolta. pahoittelen sitä ja tahtoisin olla otetumpi mutta en oikein osaa ottaa mitään vastaan täällä palstalla jossa kaikki on vielä vähän teoreettista.

• Väsynytjne
        ap--------- kirjoitti:

en tietenkään syytä tunteista. olen vain kohdannut aikoja kohdannut hetkiä jolloin on vain toivonut että jokin johtaisi ulos sieltä. että toivonut kun vain soittaisit tai jotenkin muuten...että tapahtuisi jotain ihan sama mitä. epätietoisuudessa eläminen on sitä. kun ei voi tietää varmaksi mitään. en tiennyt että soittaminen voi olla noin vaikeaa kun se vaikutti silloin niin helpolta. pahoittelen sitä ja tahtoisin olla otetumpi mutta en oikein osaa ottaa mitään vastaan täällä palstalla jossa kaikki on vielä vähän teoreettista.

Ymmärrän kyllä että se tuntuu sinusta pahalta, kun olen käyttäytynyt sekavasti ja se vaan jatkuu. Tunnen siitä syyllisyyttä. Siksi välillä luovuttanut mutta sitten taas sydän ei ole osannut. Sen takia olen yrittänyt päästää irti, että löytäisit jotain parempaa mitä oikeasti ansaitset. Vaikka ajatus hajottaa minua. En tiedä oletko nähnyt sitä ajatusta minun silmin. En ole tarkoittanut loukata.

• Ulliksen_vaaleaverikkö

Voi rakas ystävä kallehin, jos olisit hän mies, niin sanoisin, että olenhan jo monta kertaa selittänyt,
      miksen voi suostua yhä suoremmiksi käyviin ehdotuksiisi. Rivoilusi eivät nyt auta.
      Harkitsemme vakavasti komean mieheni kanssa ulkomaille muuttoa, jotta saameemme tilanteen jotenkin ratkaistua.

Eikö se terapia nyt mitään auta mies? Vai joko se loppui? Valitettavasti koen, etten tässä tilanteessa voi tarjota sinulle sitä tukea, mitä tarvitset. Voin pitää hellästi ystävää kädestä, ja ehkä
      myös hieman helpottaa oloasi paljain sormin...Sen enempään en itselleni lupaa anna, vaikka karvalaukku kuinka kostuisi seurassasi ja hengitykseni tihenisi...tähtiä tuijotellessa. Tilanne on myös minun kannaltani hyvin vaikea kun koen sinun lähes väijyvän minua autoinesi keskustassa. En millään muotoa tahdo sinua ja miehisyyttäsi loukata, mutta kyllä meiltä kotoakin löytyy penistä senttitolkulla ja pulleat kivespussit myös..heissuli vei.

• Tyst_nu

No men härregud vad pratar du kvinnan?
        Tycker du att de fint att diskutera sådana saker här.?
        Synd om dig.

• karjalanhelga

Kaikki on hyvin mnuilla. Äläkä sinäkään vatko niitä juttuja päässäs. Se vähäinenkin järkesi muuten lähtöö piästäsi. Raasukka, lentopisu siulle. Muuta et saa.

• Ei noin...vaan jotenkin seuraasvasti:

"Kaikk on miul hyväst. Älähä siekää sil piätäs turhaa vaivvoo, jottei lähe piästäs se vimenennii järk. Voiha mie siul lentopusun hyvästiks heittöö."

MINULTA:

Ei oo hyväst,miun asjat, mutt sie et ny voi minnuu auttoo voi, kute et koskaan ennenkään.

Ja jos mie ny sinnuu yhen puhelun verran 15 vuojessa vaivasin, ni onha se kauhiata.

Mie tarvihe semmose immeisen, joll on kylmä piä ja kovast kanttii ällin lisäks.

Viel ei oo löytynä... mää tiijä löytyjääpikö ajoissa.

• Joko nimimerkki "väsynytjne." ja keskustelun ALOITTAJA
      ovat symbioottisessa suhteessa elävä miespari,
      jotka ovat ajansaatossa alkaneet muistuttaa jopa
      kirjoitustyyliltään toisiaan - tai henkilö keskustelee itsensä
      kanssa koko ALKUKETJUN.

Mitenkään muutoin on mahdotonta selittää ALOITTAJAN ja
      nimimerkin "väsynytjne" kirjoitusten samankaltaisuutta,
      jopa täydellistä yhtenevyyttä! (Näin se vain on.)

• Ja koska murrepätkillä on riski tulla poistetuiksi asiattomina viesteinä, totean saman selkokielellä:

Asiani eivät ole kaikilta osin hyvin. Minusta 1 puhelu 15 vuodessa ei ole puhelimitse ahdistelua, varsinkin kun ottaa huomioon omat toimesi sähköposti- ja FB-murtoineen. Tarvitsisin rinnalleni kylmäpäisen ja älykkään ihmisen. Sellaista ei kuitenkaan ole vielä löytynyt.

Kaikki joille hetken juttelee, ja jotka vaikuttavat kiinnostavalta, ja sopivan napakalta seuralta ovat järjestään varattuja. Niin käy aina olipa kyseessä tumma tai vaalea, pätkä tai pitkä, nuorempi tai vanhempi, enemmän tai vähemmän koulutettu kaksilahkeinen. (Se on AINA ollut karmani: Heti kun olen ehtinyt ajatella, että siinäpä mukava ihminen, hän osoittautuu varatuksi. Ja käännän selkäni. Enhän muutakaan voi.)

Hyvää vappua!

• Oulun-miekkari
      • Eisaatanakuolen

Nauruun. Hahaa.. en kestä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68