Mikäkän voisi olla vika? Systeemi on kokonaan mykkä. En löytänyt tuohon sulakettakaan. Onkohan kallista korjauttaa? Almera 96
almeran lämmityslaite ei toimi
6
5708
Vastaukset
- ???
Siis auto ei lämpene, vai puhallin ei toimi? Puhaltimen moottorille pitäisi kyllä löytyä sulake. Jos sulake on ehjä, tsekkaa vastus ja moottori. Ei kovin kallista korjauttaakkaan.
- jaska
no, systeemi oli totaalisen mykkä eli ei pihaustakaan, ei kylmää eikä kuumaa
Tänään taas käynnistin auton ja normaalisti puhalsi, vaikka eihän toi koskaan mitään tosi kuumaa puhalla. Ota tosta sitten selvää - Mr Nissan
jaska kirjoitti:
no, systeemi oli totaalisen mykkä eli ei pihaustakaan, ei kylmää eikä kuumaa
Tänään taas käynnistin auton ja normaalisti puhalsi, vaikka eihän toi koskaan mitään tosi kuumaa puhalla. Ota tosta sitten selvääJoko olis menny hiilet loppuun puhaltimen moottorista?
Kopauttaminen puhaltimeen auttaa usein. - C00
Mr Nissan kirjoitti:
Joko olis menny hiilet loppuun puhaltimen moottorista?
Kopauttaminen puhaltimeen auttaa usein.siis lähinnä paikallistamaan vian.
- Anonyymi
Puhallin toimii mutta ei puhalla lämmintä vaikka moottorin lämpö on normaali
Anonyymi kirjoitti:
Puhallin toimii mutta ei puhalla lämmintä vaikka moottorin lämpö on normaali
Yleensä läppävika. ; )
Eli ilman suuntausta kääntelevät ohjausläpät eivät syystä tai toisestä käänny, vaan ovat jämähtäneet kylmäasentoon ottamaan ilmaa kabiiniin suoraan ulkoa, ohi lämmityskennon.
Hae netistä korjausopasta ja/tai hae apua automerkin omilta foorumeilta tahi käänny suosiolla suoraan ammattilaisen puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837