Miksi maksaa jotain"välityspalkkiota" jollekin joka tulee näyttämään sinun kämppääsi? Miksi et myisi itse ja säästäisi tuhansia euroja? Trokarit pois välistä!Asunnonmyyjien hyväksikäyttöä sanon minä...lähes myyjien raiskausta likimain kun katsoo välityspalkkioiden hintoja!
Älä ota välittäjää myymään!
TrokaritUlos
1
159
Vastaukset
Välittäjän lisäarvo tulee lähinnä markkinointi-osaamisesta ja verkostoista ja siitä, että myydään järjellä, ei tunteella. Jos itsellä yhtään aikaa/kykyä ja pystyy erottamaan nuo tunteet ja järjen, niin kannattaa kokeilla itse.
Välittäjän palkkiot ovat kyllä keskimäärin sitä luokkaa, ettei mielestäni ihan vastaa sitä lisäarvoa, mitä heiltä saa. Parilla satasta kannattaa käyttää joko välittäjään tai asiaa tuntevaan juristiin, että paperit ovat halutunlaiset ja kestävät juridisen tarkastelun myöhemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632