Teillä oli jo varmaan kaamee ikävä mua...eikö ollukki? ;) Se joka kehtaa sanoa ei, niin saa mennä nurkkaan häpeämään :)) Nyt nenut punaisiks..tai ainakin viimeistään huomenna. :) Vai juotko vaan simaa vai kuuluuko juhlaasi ehkä terästetty "sima"? ;) Tontulla on ainaski vaan se Muumilimukka..? 😊
RAKKAAT SIMASUUT.. ;)
170
1232
Vastaukset
- simasuikki
Älä matki toista idiootti!
Piti kyllä miettiä, että mikä homma tää on..No, anteeks ny kaameesti, että käytin sanaa simasuu..se nyt tuli kyllä muusta ku toisesta aloituksesta. Toivottavasti kenenkään vappu ei mene tästä pilalle :))
tinttu-liina kirjoitti:
Piti kyllä miettiä, että mikä homma tää on..No, anteeks ny kaameesti, että käytin sanaa simasuu..se nyt tuli kyllä muusta ku toisesta aloituksesta. Toivottavasti kenenkään vappu ei mene tästä pilalle :))
Kyllähän simasuu sanaa saa Tintukin käyttää ja sopiihan se vappuun..😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Kyllähän simasuu sanaa saa Tintukin käyttää ja sopiihan se vappuun..😊
Just nii :)) Tuota sanaa ku ei ole laillisesti kielletty käyttämästä ;)
Ihmiset sekoaa kun joku uusi nimmari tulee palstalle, yhtäkkiä vaan sille vastataan ja muiden kommentit on väärin..😆 On tainnut porukka juonut liiaksi käynyttä simaa..?
KittieChi-chi kirjoitti:
Ihmiset sekoaa kun joku uusi nimmari tulee palstalle, yhtäkkiä vaan sille vastataan ja muiden kommentit on väärin..😆 On tainnut porukka juonut liiaksi käynyttä simaa..?
No mitä mä jutuista ymmärsin, nii toi uus nikki on miespuolinen ja esiintyy naisena. Taitanu juoda tenttua, ku on nuppi sulanu :))
tinttu-liina kirjoitti:
No mitä mä jutuista ymmärsin, nii toi uus nikki on miespuolinen ja esiintyy naisena. Taitanu juoda tenttua, ku on nuppi sulanu :))
Okei, oli kuka tahansa vaan, mutta höpsöjä ihmiset on, kun yrittävät mollata sinun avausta.😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Okei, oli kuka tahansa vaan, mutta höpsöjä ihmiset on, kun yrittävät mollata sinun avausta.😊
Nii..olihan tää nyt oikeestaan ihan VUODEN ALOITUS-parhaimmistoa..;)))))
tinttu-liina kirjoitti:
Nii..olihan tää nyt oikeestaan ihan VUODEN ALOITUS-parhaimmistoa..;)))))
No tottakai!!😄
- vappunaurut
tinttu-liina kirjoitti:
Hullu tehtaili itse vastauksia avaukseensa, kaikkihan tuon huomasi.
vappunaurut kirjoitti:
Hullu tehtaili itse vastauksia avaukseensa, kaikkihan tuon huomasi.
:)) No olipa onnetonta touhua :)) Säälisin, jos ei naurattais nii hirmusesti 🌞
Mitä jos painuisit sinne omaan sima-avaukseesi jatkamaan itsellesi vastailua?
Sun kantsis ottaa yhteyttä ressuun, teille molemmille elämän tärkein asia näyttää olevan avauksenne ja niiden esilläolo. Monologia on hyvä teema mistä voitte aloittaa kuhertelunne:)
Tintulle semmoinen jutska että keskitytään nyt vastailemaan vain täysijärkisille, itse en vajakkien kommentteihin enään puutu:)HerraToljanter kirjoitti:
Mitä jos painuisit sinne omaan sima-avaukseesi jatkamaan itsellesi vastailua?
Sun kantsis ottaa yhteyttä ressuun, teille molemmille elämän tärkein asia näyttää olevan avauksenne ja niiden esilläolo. Monologia on hyvä teema mistä voitte aloittaa kuhertelunne:)
Tintulle semmoinen jutska että keskitytään nyt vastailemaan vain täysijärkisille, itse en vajakkien kommentteihin enään puutu:)Oot oikeessa tonttuli..niinku aina 😊
- tarkkasilmäinen
tinttu-liina kirjoitti:
:)) No olipa onnetonta touhua :)) Säälisin, jos ei naurattais nii hirmusesti 🌞
Mykkänä pysyvä avaaja ei kommentteja saa se on täällä nähty. Saati että tuiki tuntematon rekattu keräisi kymmeniä vastauksia rekkaamattomilta. Kuumaksi todettu pimatsu kykenee korkeintaan moiseen. Heppu paljasti kiihdyksissään itsensä, hupaisaa luettavaa kertakaikkiaan.
tarkkasilmäinen kirjoitti:
Mykkänä pysyvä avaaja ei kommentteja saa se on täällä nähty. Saati että tuiki tuntematon rekattu keräisi kymmeniä vastauksia rekkaamattomilta. Kuumaksi todettu pimatsu kykenee korkeintaan moiseen. Heppu paljasti kiihdyksissään itsensä, hupaisaa luettavaa kertakaikkiaan.
Tiedätkö mitä...mä yhdessä vaiheessa itekseni ihmettelin tuota, että miten rekattu nimimerkki otettiin noin hyvin vastaan. Ja todellakin just se, että oli ihan uusi. Selvishän nyt tuokin asia. Kiitos teidän tarkkaavaisten ihmisten :)
- pettymys_naiseksi
tinttu-liina kirjoitti:
Tiedätkö mitä...mä yhdessä vaiheessa itekseni ihmettelin tuota, että miten rekattu nimimerkki otettiin noin hyvin vastaan. Ja todellakin just se, että oli ihan uusi. Selvishän nyt tuokin asia. Kiitos teidän tarkkaavaisten ihmisten :)
Käsinukke on nykyään CurlingGirl, tällä tytsyllä on vaan munat :D
pettymys_naiseksi kirjoitti:
Käsinukke on nykyään CurlingGirl, tällä tytsyllä on vaan munat :D
Pienet semmoset :))
Kurlailkoot vastedes itekseen... Mä koitin hyvää hyvyyttäin antaa broidillisii neuvoi nii tää kundigimma mikä lie oli sit oitis silmillä nukketaloineen. Kandee kouraista jalkovälii jos on epäselvää et mitä sielt löytyy ;)
artagnan kirjoitti:
Kurlailkoot vastedes itekseen... Mä koitin hyvää hyvyyttäin antaa broidillisii neuvoi nii tää kundigimma mikä lie oli sit oitis silmillä nukketaloineen. Kandee kouraista jalkovälii jos on epäselvää et mitä sielt löytyy ;)
Sähän kehuit sitä mageeks ja pyysit mukaan..;)))) Eiks ollu hyvä että selkis etukäteen et täti oliki setä ;)) Ois se ollu karmee tilanne, ku kopeloitaessa oliski ollu käpälissä pikku pötkö ;)))))))))
tinttu-liina kirjoitti:
Sähän kehuit sitä mageeks ja pyysit mukaan..;)))) Eiks ollu hyvä että selkis etukäteen et täti oliki setä ;)) Ois se ollu karmee tilanne, ku kopeloitaessa oliski ollu käpälissä pikku pötkö ;)))))))))
Hitto ku lentää laatta...
artagnan kirjoitti:
Hitto ku lentää laatta...
"Magee simasuu" ja " tuu puhaltaa ilmapalloi".....ku nuo kirjotit, nii ei ollu viel laatasta tietoakaan :)))))) Oles ny Artsi tulevaisuudessa varovaisempi, ettei käy viel sillai, että löydät makkaristas karvasen " neidon" :))))))Hitto, että tää onkin mehevä juttu ;))))))
tinttu-liina kirjoitti:
"Magee simasuu" ja " tuu puhaltaa ilmapalloi".....ku nuo kirjotit, nii ei ollu viel laatasta tietoakaan :)))))) Oles ny Artsi tulevaisuudessa varovaisempi, ettei käy viel sillai, että löydät makkaristas karvasen " neidon" :))))))Hitto, että tää onkin mehevä juttu ;))))))
No mä koitin lietsoo mustasukkaisuutta mut ei ollu sit toivottuu vaikutusta kohteeseen. Tuskin ees huomas... :(
- SupersöpöCurlingBoy
Hmmm... Onkohan täällä paikalla sitä supernerokasta tyttöä eli Arielia???
SupersöpöCurlingBoy kirjoitti:
Hmmm... Onkohan täällä paikalla sitä supernerokasta tyttöä eli Arielia???
Siis TÄH?!! Olin täällä niin HETI... :))
- SupersöpöCurlingBoy
Ariel-the-Mermaid kirjoitti:
Siis TÄH?!! Olin täällä niin HETI... :))
Siis kaikki sun kirjoitukset ovat muuten aivan uskomattoman älykkäitä... :))
Siis kaikki sun kirjoitukset ovat muuten aivan uskomattoman älykkäitä... :))
Jeeeee!!! Mua aivan punastuttaa jo... :))
- SupersöpöCurlingBoy
Jeeeee!!! Mua aivan punastuttaa jo... :))
Ettehän vain luule meitä samaksi, haha... Koska olen oikeasti ihailija tai jotain ;))
Ettehän vain luule meitä samaksi, haha... Koska olen oikeasti ihailija tai jotain ;))
No ip-osoitteita ei EHKÄ kannata tarkistaa, haha ;))
Seuraavan kerran kun trollaat, niin yritä muuttaa sun tyyliä EDES hieman, jooko?!! Koska silloin, kun yksi ja sama ihminen on äänessä, sen huomaa oikeasti jokainen...
artagnan kirjoitti:
No mä koitin lietsoo mustasukkaisuutta mut ei ollu sit toivottuu vaikutusta kohteeseen. Tuskin ees huomas... :(
No varmasti huomas ;))
Seuraavan kerran kun trollaat, niin yritä muuttaa sun tyyliä EDES hieman, jooko?!! Koska silloin, kun yksi ja sama ihminen on äänessä, sen huomaa oikeasti jokainen...
Artsi ei huomannu...;)))))
- outo_häiskä
Jätkällä on pakkomielteenä top3een pääsy, hanskannut vapun onneaan;)
tinttu-liina kirjoitti:
Artsi ei huomannu...;)))))
No kertokaas sit et mikä mättää ku mä oon julkisesti esittäny kosinnan, soittanu skittaa, laittanu itteni biitsikuntoon ja luvannu unelmain vihkisormuksen mut sällii ei vaan onnaa ;) Sit mä otin viel tään biisinki repertuaariin...
https://www.youtube.com/watch?v=b4mLg-nsG6gAriel-the-Mermaid kirjoitti:
No ip-osoitteita ei EHKÄ kannata tarkistaa, haha ;))
Oot sä nokkela... ;)
artagnan kirjoitti:
No kertokaas sit et mikä mättää ku mä oon julkisesti esittäny kosinnan, soittanu skittaa, laittanu itteni biitsikuntoon ja luvannu unelmain vihkisormuksen mut sällii ei vaan onnaa ;) Sit mä otin viel tään biisinki repertuaariin...
https://www.youtube.com/watch?v=b4mLg-nsG6gSä yrität liikaa..:))
tinttu-liina kirjoitti:
olisko tää nyt semmonen oppikirja esimerkki ku saapi sivusuhteesta näpeille.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
tommonen jään hinkkaaja saattaapi kummiski olla oivallinen apu siivous hommissa et kyllä artsin kantsii hänestä emäntä ottaa.. ;)
otettaisko me typykkä kulta toi artsi morsmaikkunsa kans rantsulle? ku taitaapi hällä kasvaa pari rintakarvaaki vai onko ettet kestä kahtella? ;)
- tästä_löytyy_syy
artagnan kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=b4mLg-nsG6gMielitiettysi on jännänainen. Kaverivyöhykkeellä mahkosi ovat valitettavasti menneet.
Linkissä lisää:
http://www.terve.fi/tikapuuteoria-ja-kaverivyohykkeen-kirous No meitsi on sitä mieltä kylläkin että näin mehevää suhdesoppaa ei ole mitään syytä painaa villaisella. Artsillekki oli opiksi vaan huomata että mekoa alta voikin löytyä munat.. ;-D
temmirauta kirjoitti:
olisko tää nyt semmonen oppikirja esimerkki ku saapi sivusuhteesta näpeille.. ;)
Juu..olis vaa Artsinki kannattanu hillitä niitä hormonejaan ;)) Sen siitä sitten saa..:))))
temmirauta kirjoitti:
tommonen jään hinkkaaja saattaapi kummiski olla oivallinen apu siivous hommissa et kyllä artsin kantsii hänestä emäntä ottaa.. ;)
Sehän ois semmonen monipuolinen puoliso...Välillä hihittäis mukavia ja kumminki sen vois välillä laittaa vaikka autoa rassaamaan. Ei tulis kotitöistä riitaa ;)))
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi on sitä mieltä kylläkin että näin mehevää suhdesoppaa ei ole mitään syytä painaa villaisella. Artsillekki oli opiksi vaan huomata että mekoa alta voikin löytyä munat.. ;-D
Nii ja tissien kohdalta vanupalloja ;)) Oon niiiin samaa mieltä Butsin kanssa, että näin makeeta juttua ei voi syrjäyttää..eihän tätä voi ees unohtaa koskaan ;))))))
artagnan kirjoitti:
No tota noin... Säälikääs ny hiukan ku mä oon kuiteski nettifeikkauksen uhri ;)
Hah..ei säälitä ;)) Mua nii naurattaa tää juttu..Mitähä ois tapahtunu jos toi juttu ei olis tullu ilmi :))) Artsi ois tehny treffit ja valmistautunu kohtaamaan elämänsä rakkauden. Siinä sitä ois menty kaupungilla käsi kädessä ja sit pusittu huulet töröllään;)) Ja ah sitä yhteistä kohtausta Artsin makkarissa..;)))) Artsi ois päässy silittelemään karvasta rintaa ;)))))
tinttu-liina kirjoitti:
Hah..ei säälitä ;)) Mua nii naurattaa tää juttu..Mitähä ois tapahtunu jos toi juttu ei olis tullu ilmi :))) Artsi ois tehny treffit ja valmistautunu kohtaamaan elämänsä rakkauden. Siinä sitä ois menty kaupungilla käsi kädessä ja sit pusittu huulet töröllään;)) Ja ah sitä yhteistä kohtausta Artsin makkarissa..;)))) Artsi ois päässy silittelemään karvasta rintaa ;)))))
Helskutarallaa kun Artsi olisi tärvännyt asuntosäästönsä satunnaiseen hoitoon.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Helskutarallaa kun Artsi olisi tärvännyt asuntosäästönsä satunnaiseen hoitoon.. ;-D
Niin siinä olis käyny, ku Artsi ois raahannu sen samantien kultasepänliikkeeseen ja ostanu isoimman timantin mitä löytyy ;)) Sit morsmaikku olis kimittäny möreällä äänellä, ettei hän voi mennä vihille vanhoilla korkkareilla. Niinpä pariskunta kiiruhtais kenkäliikkeeseen ja Artsi pääsis sovittamaan jotain kaunista kenkää karvaseen jalkaan..;)) Voi Artsin onnea..;)))
saipa täsä makian sorttiset naurut :) jäbäki käväisi hankkimassa typykälle kultasepän liikkeestä hopeisen rannekorun ennen ensi tapaamista mut perintömehtiin ei olis viihtiny kyllä heti sahan kans päästää.. ;)
temmirauta kirjoitti:
saipa täsä makian sorttiset naurut :) jäbäki käväisi hankkimassa typykälle kultasepän liikkeestä hopeisen rannekorun ennen ensi tapaamista mut perintömehtiin ei olis viihtiny kyllä heti sahan kans päästää.. ;)
No toivottavasti Artsilla ei ole mehtää ;) Mihkäs se on muutes joutunu..? 😎
tinttu-liina kirjoitti:
No toivottavasti Artsilla ei ole mehtää ;) Mihkäs se on muutes joutunu..? 😎
No en mä nokkiini oo ottanu jos sä sitä meinaat ;) Mä oon duunis...
artagnan kirjoitti:
No en mä nokkiini oo ottanu jos sä sitä meinaat ;) Mä oon duunis...
No en mä aatellu, että oisit nokkiintunu. En kyl näe sua minään tosikkona joka tämmösestä leikistä suuttuu :)) Paina sä vaan duunia..sitä tiiä minkälainen daami tulee viel vastaan. Silloin voi olla hynälle käyttöä ;))
tinttu-liina kirjoitti:
No en mä aatellu, että oisit nokkiintunu. En kyl näe sua minään tosikkona joka tämmösestä leikistä suuttuu :)) Paina sä vaan duunia..sitä tiiä minkälainen daami tulee viel vastaan. Silloin voi olla hynälle käyttöä ;))
Tais daami tulla vastaan kesäkuus 2015 ja mennäki sit... ;)
artagnan kirjoitti:
Tais daami tulla vastaan kesäkuus 2015 ja mennäki sit... ;)
Niitä tulee ja menee. Oikea jää kohdalle :)
tinttu-liina kirjoitti:
Niitä tulee ja menee. Oikea jää kohdalle :)
No entäpä jos kohdalle jäävä ei erityisemmin iske kipinää että mitäs sitten Lanaseni..? ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
No entäpä jos kohdalle jäävä ei erityisemmin iske kipinää että mitäs sitten Lanaseni..? ;-)
No silloin se ei ees pysähdy kohdalle. Kun sen oikean kohtaa, niin sen kyllä huomaa. :) Ja kun ottaa avoimesti vastaan uutta eikä haikaile semmosta mikä ei ole mahdollista, niin mitä vain voi tapahtua :)
No kyl on vaan hiton magee tunne ku mimmi vie jalat alta. Natsaa niinku luonne, ulkonäkö, harrastukset jne. Et on sillai jatkuvaa kipinää et voi hemmetti ku toi ois mun...
artagnan kirjoitti:
No kyl on vaan hiton magee tunne ku mimmi vie jalat alta. Natsaa niinku luonne, ulkonäkö, harrastukset jne. Et on sillai jatkuvaa kipinää et voi hemmetti ku toi ois mun...
No juu...mutta kyllä se täytyy näin enemmän eläneenä sanoa, että usein se luonne punnitaan vasta, kun on asuttu saman katon alla pitkän aikaa. On sitä vaan monelta karissut ne rakkauden pölyt silmistä. :)
tinttu-liina kirjoitti:
No juu...mutta kyllä se täytyy näin enemmän eläneenä sanoa, että usein se luonne punnitaan vasta, kun on asuttu saman katon alla pitkän aikaa. On sitä vaan monelta karissut ne rakkauden pölyt silmistä. :)
Nii se jäi, että kaikissa meissä kun on ne vaikeatki puolet, että on kyllä harvinaista että joku olis ihan täydellinen...tai että semmosta olis ollenkaan.. :)
Mä juon tosiaan muumilimsaa mutta vappuna teen semmoisen tosi ärtsyn sekoituksen eli puolet simaa ja puolet muumilimsaa:)
Oho..sinähä oot rohkealla tuulella, ku uskallat tehä noin kovan sekoituksen ;)) Muista tonttuli nauttia sitä kohtuudella, ettei ihan hulinaks mene ;))
- sykopatti
kuka tuo hullu matkija on??????????
- CurlingGirlille
Kyttäätkö täällä yötä päivää?
- tällä_kelillä
Nenut menee kylmästä punaiseksi..
No totta kyllä tuo..Aatella..usein näihin aikoihin on saanut olla jo keveämmät kuteet, mut nyt ei kyllä mitenkää tarkene :[
Rauhallista vappua vietän, hyvän ruuan, munkin ja siman kera..😜
tinttu-liina kirjoitti:
Munkin kanssa??? :} Mihkäs sä siippas siks aikaa pistät? ;)))
Noh Tinttu! Tarkoitin kyllä sokerimunkkia..😉
KittieChi-chi kirjoitti:
Noh Tinttu! Tarkoitin kyllä sokerimunkkia..😉
Noo..kyl se oikean munkin kanssaki saattas olla imelää touhua ;)) Teitkös muuten Kittie ite simaa? Mulla jäi ny tekemättä..se vaa meni jotenki sillai, että heräsin tähän tulevaan vappuun liian myöhään. Mun ajatukset on ollu nii muissa asioissa :[
tinttu-liina kirjoitti:
Noo..kyl se oikean munkin kanssaki saattas olla imelää touhua ;)) Teitkös muuten Kittie ite simaa? Mulla jäi ny tekemättä..se vaa meni jotenki sillai, että heräsin tähän tulevaan vappuun liian myöhään. Mun ajatukset on ollu nii muissa asioissa :[
Mies toi työpaikan keittiöltä pullon simaa, enempää en juo citrusallergian takia..
KittieChi-chi kirjoitti:
Mies toi työpaikan keittiöltä pullon simaa, enempää en juo citrusallergian takia..
Ai, sulla on sellanen allergia..höh :[ Mä tyydyn kaupan simaan..yhteen lasilliseen :)) Siinä ei ole rusinoita, nii siks en tykkää.
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, sulla on sellanen allergia..höh :[ Mä tyydyn kaupan simaan..yhteen lasilliseen :)) Siinä ei ole rusinoita, nii siks en tykkää.
Joo.. Tiedätkö että sitruunahappoa löytyy monesta valmisruuista tai kaupan mehuista..? Aina ei voi siis sitruunaa välttää ja sitten tulee ihottumaa..😐 Ai, juot kaupan simaa? Minun mielestä se ei ole yhtä hyvää kuin itse tehty.
KittieChi-chi kirjoitti:
Joo.. Tiedätkö että sitruunahappoa löytyy monesta valmisruuista tai kaupan mehuista..? Aina ei voi siis sitruunaa välttää ja sitten tulee ihottumaa..😐 Ai, juot kaupan simaa? Minun mielestä se ei ole yhtä hyvää kuin itse tehty.
Siinä varmaan pitäis sit kaupassa tutkia kaikkien tuotteiden selosteet, ettet altistuis tuolle..Moni joutuuki allegioiden takia tiiraamaan kaikki, ettei tule altistusta. :{ Eihän tuo kaupan sima todellakaan voita omatekoista. Ku itse tekee, niin tietää mitä juo. Ja siinä omatekoisessa on niitä rusinoita :)
tinttu-liina kirjoitti:
Siinä varmaan pitäis sit kaupassa tutkia kaikkien tuotteiden selosteet, ettet altistuis tuolle..Moni joutuuki allegioiden takia tiiraamaan kaikki, ettei tule altistusta. :{ Eihän tuo kaupan sima todellakaan voita omatekoista. Ku itse tekee, niin tietää mitä juo. Ja siinä omatekoisessa on niitä rusinoita :)
No juu, kyllä joutuu tsekata tuotteita.. Mutta aina ei voi välttää kaikkea ja sitten tulee ihottumaa käsiin.. Onneksi se lähtee hoitamalla pois kuitenkin.
KittieChi-chi kirjoitti:
No juu, kyllä joutuu tsekata tuotteita.. Mutta aina ei voi välttää kaikkea ja sitten tulee ihottumaa käsiin.. Onneksi se lähtee hoitamalla pois kuitenkin.
En voi ku kuvitella miten tollaset allergiat hankaloittaa elämää..Mä ku olen onnekas, ku en ole allerginen millekkää.
tinttu-liina kirjoitti:
En voi ku kuvitella miten tollaset allergiat hankaloittaa elämää..Mä ku olen onnekas, ku en ole allerginen millekkää.
No ihottuma ei silleen ole vaarallinen allergia, mutta hankalaa kun se tulee kämmeniin, kun käsiä kuitenkin pitäisi käyttää..
KittieChi-chi kirjoitti:
No ihottuma ei silleen ole vaarallinen allergia, mutta hankalaa kun se tulee kämmeniin, kun käsiä kuitenkin pitäisi käyttää..
Juu..käsiä tarvii ihan kaikkeen..Kestääkö sen ihottuman parantuminen kuinka kauan?
tinttu-liina kirjoitti:
Juu..käsiä tarvii ihan kaikkeen..Kestääkö sen ihottuman parantuminen kuinka kauan?
Laitan yöksi kortisonivoidetta ja puuvillahanskat, paranee parisssa päivässä.😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Laitan yöksi kortisonivoidetta ja puuvillahanskat, paranee parisssa päivässä.😊
No onneks se paranee noilla kikoilla :)
Mukavaa Vappua kaikille :) Olipa hassu juttu, ku isoja lumihiutaleita satoi, ja samaan aikaan tipuset puissa lauleli niin nätisti. Siinä oli melkeen jotain semmosta uskomatonta. Aivan kuin eläisi kahta vuodenaikaa yhtä aikaa..😨
KittieChi-chi kirjoitti:
Tänään en kyllä mene ulos, ei huvita talsia tuossa lumessa ja loskassa...😐
Juu..eipä siellä huvikseen kyllä kulje. :( Eipä kisulitkaan tee muuta ku nukkuvat, kun on ulkona niin märkää.
Sitä vois vielä vaikka tehdä lumiukon pihalle :))) Lähekkö messiin, niin voidaan leikkiä viel lumisotaakin ;)))tinttu-liina kirjoitti:
Juu..eipä siellä huvikseen kyllä kulje. :( Eipä kisulitkaan tee muuta ku nukkuvat, kun on ulkona niin märkää.
Sitä vois vielä vaikka tehdä lumiukon pihalle :))) Lähekkö messiin, niin voidaan leikkiä viel lumisotaakin ;)))No ei varmaan kisulit myöskään halua pihalle, ei kyllä meidän koirukaan.. Vai lumisotaa..!😆
KittieChi-chi kirjoitti:
No ei varmaan kisulit myöskään halua pihalle, ei kyllä meidän koirukaan.. Vai lumisotaa..!😆
Nii..nyt ois mukavaa, ku sais mäjäyttää oikeen märkää loskalunta päin pläsiä ;))) Vielä ku tulis tonttu mukaan, niin hivutettais oikeen kunnon naisenergialla tontulle lumipesut ;))) Nuorisorekatut on varmaankin jo hillumassa vappujuttuja :))
tinttu-liina kirjoitti:
Nii..nyt ois mukavaa, ku sais mäjäyttää oikeen märkää loskalunta päin pläsiä ;))) Vielä ku tulis tonttu mukaan, niin hivutettais oikeen kunnon naisenergialla tontulle lumipesut ;))) Nuorisorekatut on varmaankin jo hillumassa vappujuttuja :))
No Iiiik! Märkää lunta..!😫
No juu..märkäähän se on aina ollut ;) Kunhan yritin keksiä jotain hubaa ankeaan säähän. No, tänään paistaakin aurinko ihan koko taivaan täydeltä. Mitä nyt tuuli yrittää tukkaa viedä, mut onneks on kiinni kunnolla...peruukki olis jo toisessa maassa ;))
Pakottaako kenelläkään tukanjuurta? :))tinttu-liina kirjoitti:
No juu..märkäähän se on aina ollut ;) Kunhan yritin keksiä jotain hubaa ankeaan säähän. No, tänään paistaakin aurinko ihan koko taivaan täydeltä. Mitä nyt tuuli yrittää tukkaa viedä, mut onneks on kiinni kunnolla...peruukki olis jo toisessa maassa ;))
Pakottaako kenelläkään tukanjuurta? :))Toki saa hupailla ja varsinkin vappuna.😊 Jee, täälläkin on lumet sulannut pois ja aurinko paistaa!😃 Krapula ei vaivaa, kun en juo viinaksia.
KittieChi-chi kirjoitti:
Toki saa hupailla ja varsinkin vappuna.😊 Jee, täälläkin on lumet sulannut pois ja aurinko paistaa!😃 Krapula ei vaivaa, kun en juo viinaksia.
Täällä on kyllä lunta......Aattelinki tos aamulla, että eipä uskois toukokuun ekaks päiväks. :(
Ei ole mullakaa kankkusta...en siis juonu mitään muuta ku kahvia. En mä silti ole mikään absolutisti. Jos mukava juhla sattuu kohdille, niin saatan vetästä "muutaman"... :) Ja sit seuraavana päivänä halailen ja rakastan vaan veskipönttöä :Dtinttu-liina kirjoitti:
Täällä on kyllä lunta......Aattelinki tos aamulla, että eipä uskois toukokuun ekaks päiväks. :(
Ei ole mullakaa kankkusta...en siis juonu mitään muuta ku kahvia. En mä silti ole mikään absolutisti. Jos mukava juhla sattuu kohdille, niin saatan vetästä "muutaman"... :) Ja sit seuraavana päivänä halailen ja rakastan vaan veskipönttöä :DJuu, ei kyllä usko että on toukokuu.. Tahdon lämpöä ja että luonto heräisi eloon.. Minä olen kyllä ihan absolutisti, kunnen juo ollenkaan.
KittieChi-chi kirjoitti:
Juu, ei kyllä usko että on toukokuu.. Tahdon lämpöä ja että luonto heräisi eloon.. Minä olen kyllä ihan absolutisti, kunnen juo ollenkaan.
Mä ootan ekoja voikukkia ja tietysti että tulis lämpösempi ilma :] Kunnon pippalot on joskus paikallaan. Saa heittää aivot narikkaan ja hetken voi elää niin, ettei ole huolen häivää ;))) Sitä kestää kylläki vaa hetken..:} Ja oikeesti..noita tollasia pippaloita on harvoin. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä ootan ekoja voikukkia ja tietysti että tulis lämpösempi ilma :] Kunnon pippalot on joskus paikallaan. Saa heittää aivot narikkaan ja hetken voi elää niin, ettei ole huolen häivää ;))) Sitä kestää kylläki vaa hetken..:} Ja oikeesti..noita tollasia pippaloita on harvoin. :)
Voi kukat on kyllä kivoja..😊 Juu, toki saa juhlia ja juodakin joskus jos huvittaa, se on oma asia se.😊
tinttu-liina kirjoitti:
Tääl on kyl sällein ylivoima et funtsipa viel tota pesuu... ;)
KittieChi-chi kirjoitti:
No Iiiik! Märkää lunta..!😫
Äläs sä ny noin ku Arielki hillui vappuaaton biksuis ku sillai snadisti yllytettiin... ;)
artagnan kirjoitti:
No en funtsi, ku mä tiiän kykyni ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No en funtsi, ku mä tiiän kykyni ;)
Haha... Eikä niistä ole IKINÄ meitä kolmea vastaan ;))
Ei ole.. :)) Mulla on katos hyvä kikka tollaseen..Toisella kädellä kutistaa kulkuset ja toisella antaa lumipesut :))
Lumipesen itseni joka ilta kun lunta on vaan tarjolla. Jos tuon operaation hoitaa puolestani kolme ihanaa naista niin otan pesun kiitollisena vastaan:)
- pimut_lakoon
artagnan kirjoitti:
Ilmoittaudutaan vahvistukseksi;)
HerraToljanter kirjoitti:
Lumipesen itseni joka ilta kun lunta on vaan tarjolla. Jos tuon operaation hoitaa puolestani kolme ihanaa naista niin otan pesun kiitollisena vastaan:)
Nyt tässä jutussa haisee..:] Mä epäilen, että tonttu on todella kylmänarka ja sitä myöten yrittää heittäytyä rohkeaks..Vähä tähä tyyliin: "tulkaa tänne vaan..mä en pelkää yhtään"..;))) ja samaan aikaan housut tutisee ja yöunet menee ;))))
Onko siellä klassa vielä paljon lunta? Täällä suli kaikki pois jo. En ole muuten koskaan antanut lumipesuja kellekkään..
artagnan kirjoitti:
Äläs sä ny noin ku Arielki hillui vappuaaton biksuis ku sillai snadisti yllytettiin... ;)
No minä kyllä odotan mielummin helteitä, ennenkuin bikinit laitan päälle..😉
KittieChi-chi kirjoitti:
Onko siellä klassa vielä paljon lunta? Täällä suli kaikki pois jo. En ole muuten koskaan antanut lumipesuja kellekkään..
Kerta se on ensimmäinenkin..Ota sessuli mukaan. Sille pikkuselle saattaa tulla pisuhätä ja lumeenhan se on mukava lorottaa ;))) Tonttuki tuos ootteli iltapesuja ;))))
tinttu-liina kirjoitti:
Kerta se on ensimmäinenkin..Ota sessuli mukaan. Sille pikkuselle saattaa tulla pisuhätä ja lumeenhan se on mukava lorottaa ;))) Tonttuki tuos ootteli iltapesuja ;))))
Okei.😊 Ketähän pommittaisin ensin sitten lumipallolla..? Eihän ole liikaa lunta, koiru on niin pieni että saataa upota lumihankeen..😃
KittieChi-chi kirjoitti:
Okei.😊 Ketähän pommittaisin ensin sitten lumipallolla..? Eihän ole liikaa lunta, koiru on niin pieni että saataa upota lumihankeen..😃
Vetäse tonttu nurin ;) Ja ei täällä mahottomasti lunta ole. Semmosia jämiä siellä täällä, mut kyllä kuiteski sen verran että toi herrasakki pistetään matalaks ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Vetäse tonttu nurin ;) Ja ei täällä mahottomasti lunta ole. Semmosia jämiä siellä täällä, mut kyllä kuiteski sen verran että toi herrasakki pistetään matalaks ;))
Vai Tonttu!😃 Nyt sitä varmaan alkaa pelottamaan..!?😃
Koiru kyllä tykkää kun ei ole lunta se nauttii kevät auringosta.❤KittieChi-chi kirjoitti:
No minä kyllä odotan mielummin helteitä, ennenkuin bikinit laitan päälle..😉
Kyl säki laittaisit ku luvattais puol kiloo namui... ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ei kandee luulla liikoi ;) Te mimmit ootte ku sulaa vahaa ku mä otan sillai kunnon otteen...
KittieChi-chi kirjoitti:
Vai Tonttu!😃 Nyt sitä varmaan alkaa pelottamaan..!?😃
Koiru kyllä tykkää kun ei ole lunta se nauttii kevät auringosta.❤Höpö höpö... Mä en pelkää kyllä mitään muuta kuin että jos taivas putoaisi niskaani:)
artagnan kirjoitti:
Ei kandee luulla liikoi ;) Te mimmit ootte ku sulaa vahaa ku mä otan sillai kunnon otteen...
Ai..että ihanko mennään makarooneiks Artsin otteissa :))) No kuules..ei ihan ;))
Höpö höpö... Mä en pelkää kyllä mitään muuta kuin että jos taivas putoaisi niskaani:)
Tonttu isottelee..;)) Ei kantsis..😊
- ihmettelevä_
Mikä on rikkonut pikkupimun ja hra Toljanterin välit, jutut heidän välillään näkyvät tyrehtyneen tyystin?
ihmettelevä_ kirjoitti:
Mikä on rikkonut pikkupimun ja hra Toljanterin välit, jutut heidän välillään näkyvät tyrehtyneen tyystin?
No ei täällä kukaan ole riidoissa jos sitä ajat takaa..Jutut vaan menee sen mukaan ku ne menee.
- saman_huomannut
ihmettelevä_ kirjoitti:
Pikkupimu oli menossa jopa siilinä syliin mutta vastapuoli pysyi vaiti. Jotain kitkaa on.
saman_huomannut kirjoitti:
Pikkupimu oli menossa jopa siilinä syliin mutta vastapuoli pysyi vaiti. Jotain kitkaa on.
Älkää juoko enää simaa, ku lähti näköjää mielikuvitus lentämään :)) Nii..se viel ettei kannata ottaa tämmöstä palstalöpinää nii tosissaan 😊
- sivusta_seuranneeena
tinttu-liina kirjoitti:
Älkää juoko enää simaa, ku lähti näköjää mielikuvitus lentämään :)) Nii..se viel ettei kannata ottaa tämmöstä palstalöpinää nii tosissaan 😊
Ihmiset täälläkin toisilleen puhuu, loukkaantuminen muun muassa on todellista.
sivusta_seuranneeena kirjoitti:
Ihmiset täälläkin toisilleen puhuu, loukkaantuminen muun muassa on todellista.
No kuka täällä nyt on muka loukkaantunu??
- näin_olettaisin
saman_huomannut kirjoitti:
Siinäpä se. Liekö silti hyvistä tavoista kysymys, jättää vastaamatta että nuorempi hoksaa homman nimen.
KittieChi-chi kirjoitti:
Toki saa hupailla ja varsinkin vappuna.😊 Jee, täälläkin on lumet sulannut pois ja aurinko paistaa!😃 Krapula ei vaivaa, kun en juo viinaksia.
jäbä on samoilla linjoilla et eipä tuu mitään otettua.. :)
KittieChi-chi kirjoitti:
no koitappa vaikka jäbää :) ei taitais kyllä tuntua missään jos selkä puolelle paukuttelisit.. :)
temmirauta kirjoitti:
no koitappa vaikka jäbää :) ei taitais kyllä tuntua missään jos selkä puolelle paukuttelisit.. :)
Voi se tuntua, jos laitan jäätä lumipallon sisään..?😉
Höpö höpö... Mä en pelkää kyllä mitään muuta kuin että jos taivas putoaisi niskaani:)
Älä nyt! myönnä vain että pelottaa...😉
KittieChi-chi kirjoitti:
Voi se tuntua, jos laitan jäätä lumipallon sisään..?😉
no kukas noi jäbän kantturat sitte lypsää ku selkäpuoli on pommitettu siniseks eikä kumaraan taivu? jospa kummiski semmosilla pehmosilla vaan.. ;)
temmirauta kirjoitti:
no kukas noi jäbän kantturat sitte lypsää ku selkäpuoli on pommitettu siniseks eikä kumaraan taivu? jospa kummiski semmosilla pehmosilla vaan.. ;)
Okei, okei, pehmoisia lumipalloja vaan.☺
No simaa me vaan vedettiin et kukaan ei sammunu sit vahingos kylpytynnyrin pohjal... ;)
No mä arvelinki että siellä on ollu mehujengi koolla :)) Ettekö ees yhtä skumppaa poksauttanu? ;)
tinttu-liina kirjoitti:
No mä arvelinki että siellä on ollu mehujengi koolla :)) Ettekö ees yhtä skumppaa poksauttanu? ;)
No uni kyl maittoi neljään saakka et oli sit sillai mageeta simaa... ;)
artagnan kirjoitti:
No uni kyl maittoi neljään saakka et oli sit sillai mageeta simaa... ;)
Siis iltapäivään :o Siinä on kyl päivä jo menny, mut mikäs siinä jos hauskaa oli :)
Viipyykö teillä muillaki toi valkoinen juttu, ku klikkaa sivua? Ollu jo monta päivää :/
artagnan kirjoitti:
Hitosti tökkii nytki...
Sivun aukeamisessa on kyllä kumma viive..Miksei tuotakaa ei ole korjattu :/
- kaupan_julkisivu
reCAPTCHA ei lataudu ja kuvia joutuu takomaan viiden sarjoissa.
kaupan_julkisivu kirjoitti:
reCAPTCHA ei lataudu ja kuvia joutuu takomaan viiden sarjoissa.
Ai...no onneks rekatuilla ei ole tollasta murhetta :)
- vappupallotko_siellä
Stna mikä perse..
http://www.iltalehti.fi/viihde/201705012200116318_vi.shtmlVoi tsiisus.. :O Kyllä oli ruma peppu!!! Mut ei tossa naisessa taida olla enää mitään aitoa. On se sääli, ku naiset pilaa ittensä tollasilla kaikilla kummilla jutuilla. Luonnottoman näkönen...
Nyt kun on vapusta selvitty, niin kertokaapa onko teillä jo tulevalle kesälle suunnitelmia? :)
Täytyy ny funtsii ku ollaan ulkomaanreissuu suunniteltu porukalla et toteutuuko sit vai ei... No entäs sä? :)
artagnan kirjoitti:
Täytyy ny funtsii ku ollaan ulkomaanreissuu suunniteltu porukalla et toteutuuko sit vai ei... No entäs sä? :)
Ai, teillä on tollasia suunnitelmia :) Mä en ite ole aatellu mitään..Mä olen yleensäkin semmonen että en mieti hirveesti etukäteen. :)
Minä annan mieheni päättä mitä haluaa kesälomallaan tehdä, kun hänellä on vähemmän vapaa aikaa kuin minulla..
temmirauta kirjoitti:
täytyypi vielä kahtella ku jäbää ei toi lentäminen pahemmin sytytä..
Ai..sä et tykkää semmosesta..Ookko ollu koskaan lentokoneessa? :)
KittieChi-chi kirjoitti:
Minä annan mieheni päättä mitä haluaa kesälomallaan tehdä, kun hänellä on vähemmän vapaa aikaa kuin minulla..
Okei :) Toi on huomaavaista. No mites jos hän keksis ihan jotai semmosta, mikä ei missään nimessä kävis sulle..? :))
tinttu-liina kirjoitti:
Temmii hotsittaa lähtee Transsiperiaan tsiigaileen maisemii junan ikkunasta ku tulkkiki löytyy omasta takaa...
artagnan kirjoitti:
Temmii hotsittaa lähtee Transsiperiaan tsiigaileen maisemii junan ikkunasta ku tulkkiki löytyy omasta takaa...
Ai jaa..:)) No kuka tykkää mistäkin..vai kumpi siinä hotsittaa enempi..juna vai tulkki..;)
tinttu-liina kirjoitti:
no eipä oo tullu oltua. puhelin pärrää yleensäkki viimeistään parin tunnin päästä ku jonnekki koittaa lähtiä lomailemaan et tuuppa takasin. toi lentoturmatutkinnan kahtelu ei pahemmin semmoseen kaukomatkailuun muutenkaan innosta.. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai jaa..:)) No kuka tykkää mistäkin..vai kumpi siinä hotsittaa enempi..juna vai tulkki..;)
no matsarissa sattui olemaan jokunen vuosi sitte juttu nuoresta parista häämatkalla halki siperian et olisko sitte molemmat.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Noi on kyl sellasii reissui jotka mä skippaisin. Arveluttais hitosti ku ei ymmärtäis pätkääkään mitä muut bamlaa... Sit ku sais tulkin kaa viel riidan aikaan et jäis monttu auki itekseen jonneki Uralin rinteeseen ;)
artagnan kirjoitti:
Noi on kyl sellasii reissui jotka mä skippaisin. Arveluttais hitosti ku ei ymmärtäis pätkääkään mitä muut bamlaa... Sit ku sais tulkin kaa viel riidan aikaan et jäis monttu auki itekseen jonneki Uralin rinteeseen ;)
No ei se semmoista tee..😉
temmirauta kirjoitti:
no eipä oo tullu oltua. puhelin pärrää yleensäkki viimeistään parin tunnin päästä ku jonnekki koittaa lähtiä lomailemaan et tuuppa takasin. toi lentoturmatutkinnan kahtelu ei pahemmin semmoseen kaukomatkailuun muutenkaan innosta.. :)
Älä kato tollasia ohjelmia :) Ja aattele että joka päivä noi koneet tuol lentelee..ja kaikki kyl tulee alas, mut turvallisesti :)
temmirauta kirjoitti:
no matsarissa sattui olemaan jokunen vuosi sitte juttu nuoresta parista häämatkalla halki siperian et olisko sitte molemmat.. ;)
No aika raskaalta reissulta kuulostaa noin häämatkaks..Siinä kyllä punnittais parisuhteen laatu :))
artagnan kirjoitti:
Enkku on keksitty ;) Ja joku nätti daami saattais ehkä pelastaa sut pulasta..Näyttelisit vaa vähä treenattua kroppaa ;))
KittieChi-chi kirjoitti:
No tytsin tuntien siellä huudettaisiin dosvitaniaa saletisti jo ennen Moskovaa elikkä meitsin salarakas iski silmää nyt kyllä varsin oikeaan aikaan.. ;-D
KittieChi-chi kirjoitti:
Oletkos Chihunen paljon matkustellut? Meitsi ei ole käynyt missään.. :-/
tinttu-liina kirjoitti:
Enkku on keksitty ;) Ja joku nätti daami saattais ehkä pelastaa sut pulasta..Näyttelisit vaa vähä treenattua kroppaa ;))
No siellä ei Artsia pelastaisi kylläkään mikään kun paikallisilla ei kieli taivu englannille elikkä jalkapatikassa jatkuisi sällin matka.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No tytsin tuntien siellä huudettaisiin dosvitaniaa saletisti jo ennen Moskovaa elikkä meitsin salarakas iski silmää nyt kyllä varsin oikeaan aikaan.. ;-D
Minusta on reilua antaa mieheni päättä loma, kun hän on työelämässä ja on vähemmän vapaa aika..
butch-cassidy kirjoitti:
Oletkos Chihunen paljon matkustellut? Meitsi ei ole käynyt missään.. :-/
No kait minä jonkun verran olen, lapsuudessa vanhempien kanssa reissattiin mm. Hesaan, Tampereelle, Turkuun.. Ja olen myös käynyt Tukholmassa, Lontoossa, Lapissa ja Norjassa. Mutta, nykyään reissaaminen on vähän vaikeaa kun ahdistaa ahdistuneisuushäiriön takia..😐 Kuinkas sinä et ole matkustellut?
KittieChi-chi kirjoitti:
Minusta on reilua antaa mieheni päättä loma, kun hän on työelämässä ja on vähemmän vapaa aika..
Meitsi tippui nyt kärryiltä.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No siellä ei Artsia pelastaisi kylläkään mikään kun paikallisilla ei kieli taivu englannille elikkä jalkapatikassa jatkuisi sällin matka.. ;-D
Minä voin tulla tulkiksi, olen hyvä enkussa.😊 Ja eikös ariel myös ole kielitaitoinen?
KittieChi-chi kirjoitti:
No kait minä jonkun verran olen, lapsuudessa vanhempien kanssa reissattiin mm. Hesaan, Tampereelle, Turkuun.. Ja olen myös käynyt Tukholmassa, Lontoossa, Lapissa ja Norjassa. Mutta, nykyään reissaaminen on vähän vaikeaa kun ahdistaa ahdistuneisuushäiriön takia..😐 Kuinkas sinä et ole matkustellut?
Raha on ollut sen verran tiukassa että sen on joutunut törsäämään järkevämpään kuin matkailuun. Nyt on sitten hiukkasen suunnitelmissa että jos jonnekkin yhdessä lähdettäisiin ensi kesänä.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Raha on ollut sen verran tiukassa että sen on joutunut törsäämään järkevämpään kuin matkailuun. Nyt on sitten hiukkasen suunnitelmissa että jos jonnekkin yhdessä lähdettäisiin ensi kesänä.. :-)
Okei, ymmärrän. Toivottavasti pääsette kimpassa johonkin kivaan reissuun.😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Minä voin tulla tulkiksi, olen hyvä enkussa.😊 Ja eikös ariel myös ole kielitaitoinen?
Pudottaisit Artsi-paran junasta sitten jonnekkin Mongolian tasangoille paimentolaisten sekaan vuohia lypsämään.. ;-D
KittieChi-chi kirjoitti:
No eikös toi tulkki ollu juuri hän..😨
tinttu-liina kirjoitti:
No aika raskaalta reissulta kuulostaa noin häämatkaks..Siinä kyllä punnittais parisuhteen laatu :))
No kyl ton jotenki läpi veis ku vois olla osan reissuu hytis pitkällään... Niinku sen daamin kaa ;)
artagnan kirjoitti:
No kyl ton jotenki läpi veis ku vois olla osan reissuu hytis pitkällään... Niinku sen daamin kaa ;)
No kyllähän te varmaan nukkumassa käytte välillä ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406