Minulla oli yksi tuttu, joka käyttäytyi minua ja myös muita ihmisiä kohtaan todella ilkeästi. Olin todella yllättynyt, että niin ilkeästi käyttäytyvä ihminen on edes olemassa.
Muutama kuukausi sitten kirosin tämän ihmisen.
Nyt haluaisin kumota tämän kirouksen. Kaduttaa, että tein koko kirouksen. Olen kuullut, että kaikista paras "kosto" on vastata pahalle hyvällä. Ja yleisestikin ottaen toisen ihmisen kiroaminen on tyhmää, sillä eikös kirous langea kiroajalle takaisin.. vai miten se nyt meni?
Miten kumoan kirouksen ja saan anteeksi tekoni?
kirouksen poisto
Syntine
1
2087
Vastaukset
- ÄläAlaKynnysmatoksi
Se riittää että tarkoitat sitä ja onhan se sinulle itsellesikin hyväksi, että voit antaa asian olla eikä se vaivaa enää mieltäsi. Huolehdi kuitenkin jatkossa ettei sama ilkeily sinua kohtaan toistu. Voit myös "rukoilla" ja sanoa että vapautat nyt hänet kaikista yhteyksistä ja mahdollisista kirouksista. Mutta tärkeintä on että huomaat ettei tunnu hyvältä kantaa kaunaa, mutta joidenkin kanssa ei anteeksiantaminen ja unohtaminen toimi, vaan niille pitää opettaa mistä tykkäät ja mistä et, ja jos ei kelpaa niin suksikoot kuuseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1885210SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784269Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.753000SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2372425Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202208Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur801602Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441327Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49945- 62866
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24855