Sellaisen, minkälainen minulla oli yläasteiässä.
Vastaukset 7
- Sadetanssit
Eihän sitä tiedä, vaikka tulisi intiaanikesä:)
- kesän-aikana
Toivottavasti ei, en pidä kuumasta. Olen kylmäverinen nainen.
- Kaikkihautaanmukaan
Tee mitä haluat P olet monen naisen mies. Et osaa olla yhden naisen mies. Sä tarvit jonkun jatkuvan leikin jossa joku sua ihailee, jotta olisit tyytyväinen. Raha sulla ratkaisee vaikka mitä vittua sanot.
- Päänsärky
En ole P mutta sanon, että olen nähnyt hyviä naisia, pahoja naisia ja naisia sekä naisia. Kaikki kuuluu omaan ryhmäänsä. Raha ei ratkaise ja en pidä ihailusta.
- Mielikuvatrules
Tulipa mieleen miltä hän näyttäisi pitkätukkaisena ;)
- Suomivenäjänvallanalle
Mun on myös pakko kasvattaa ! Köyhyyden takia. Ei ole varaa parturiin.
Jos saan säästettyä muutaman ropon seuraavan vuoden aikana, niin ehkä sit on vara leikata/muotoilla kerroksittain inkkari tukkaa.
Tosin köyhyyden takia, en ole saanut asianmukaista hoitoa ajoissa, niinkuin monelle köyhälle käy, vaurioideni takia tuskin taivun parturin tuoliin, että voipi ropot säästyä ja inkkaritukka jäädä joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479