Olen käynyt 3 x Kairossa. Matkani pääkohteet- ja tarkoitukset ovat olleet Gizan pyramidit ja Kairon kansallismuseo. Tunnen suurta kiinnostusta sen aikaista salaisuuksien verhoamaa kulttuuria kohtaan.
En voine sanoa mitään oppineeni mutta olenpahan ainakin omin silmin nähnyt kaikki nuo mahtavat muinaisjäänteet.
Joka käyntikerralla olen saanut valtaisan ja hyvin kiusallisen vatsataudin. Kunpa voisinkin vain naureskella asialle mutta kahdesti olen joutunut turvautumaan sairaalan apuun ja sairaslomalle työtehtävistäni suomessa.
Neljättä kertaa en sinne enää uskalla mennä.
Uusina uhkakuvina ovat lisäksi muslimien hirmuteot paikallisia ja vierailevia kristittyjä kohtaan.
Rantalomakohteet saattaisivat olla turvallisempia mutta eivät tietenkään täyttäisi kulttuurin nälkääni.
Faraon kirous.
OnneksiOnInternet
2
719
Vastaukset
- Oksettavapaikkaegypt
Sulla ollu hyvä säkä. Ekalla kerralla paskoin ja oksensin verta viikon, toisella kerralla 2viikkoa teholla ja ambulanssilennolla kotia!! Ei enää ikinä tuohon persläpeen. Pari viikkoa niin lähden tutustumaan toisenlaisiin pyramiideihin maya kulttuuriin..!
- VoiHyväJumalani
Egyptiin ei voi enää valkoinen turisti mennä.
Hengenlähtö on aivan todennäköistä; muslimit teurastavat siellä kristittyjä päivittäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1082583- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,261018Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131001Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920