On ilmapalloa, suklaajunaa, ruskeaa kaakaota. On klaavapuolen reikää. Hilpeää tunnelmaa. Lähtö laulupuulta jonomuodostelmassa klo 12:00. Otathan omat liukuvoiteet mukaan!
Homoseksuaalien vappumarssi!
14
247
Vastaukset
- valluvaseliini
Ihanaa!!! Minä ainakin aion olla reilu tänään ja olla avoin kaikille.
- työnorjat
Se marssi on kyllä vasta huomenna, et älä vielä...
- homo-erkki
Kohta lähtee, olen täysin avoin ja reikä voideltu!
- kahjonunelma
Marssi vaikka Mikonsalmeen yksinäsi,mitään marssia ei ole kuin sairaassa mielikuvituksessasi.
Eikö saaaaaaaa
- anukseen2
Kuka työsti kuivalla, useita takamuksia revennyt!
- KuivaKolo
Teuvo ainakin.
- oioioioioooooh
olen niin auki ja voideltu. kannikat kohti taivasta. Raskasta junaa odotan.
- toivottavastikulkee
Missä rautatien tasoristeyksessä odottelet,oletko varmistanut juna-aikatautun,saattaa muuten tulla kylmä odotellessa,kun junia kulkee niin harvoin.
- gay-pride
Ihanaa, juna pyllyreikään :D
- TomofNurmes
Kylläh....aamujuna lättähattu täräyttää aunukseen.Siin tarvitaan runsaasti voidetta...
- rasvainen-homo
Suosittelen tummelia, lehmien perserasvaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm46659- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473