Chatista tekemieni tallennerivien vastaanotosta

RoidinAndy

Hei, olen Antti. En kerro sukunimeäni. Olen noin 48vuotias chattari eteläsuomesta. Tunnette minut chatissa Andyroid-nimisenä. Olen chattailLut jo vuosia ja käynyt mielestäni merkityksellisiä ja sisällöllisesti tyydyttäviä keskusteluja useiden ihastuttavien ja kiehtovien chatpersoonien kanssa.

Mutta viimeaikoina jokin on muuttunut. Keskustelut ovat käyneet yksipuolisiksi siten että lähinnä minä enää keskustelen, minulle ei jutustella niinkään. Olen kerännyt vuosien varrella valtavan määrän rivejä chatista ja niitäkin olen suosiollisesti jakanut jokaisen niitä arvostavan kanssa. On tuntunut että arvostusta on niitä kohtaan ollut. Nyt niillekään ei enää tunnu olevan kysyntää.

Kun sanon että joku on muuttunut niin tarkoitan täyttä totta. Tuntuu kuin joku paha karma olisi laskeutunut chattiin ja saanut kaikki muut käyttäytymään siellä oudosti etenkin minua kohtaan. Kenties siellä joku pahuuden keskittymä onkin mikä sitten saa jokaisen kääntymään minua vastaan. On tuntunut että minulla ei ole oikein ollut puhumistilaa siellä ja se ahdistaa niin että välillä minun poloisen on vaikeaa hengittää. Luonnollisesti olen analyyttisenä miehenä yrittänyt etsiä syitä jopa itsestäni mutta kun en itsestäni niitä löydä niin on pakko uskoa että joku tietty henkilö siellä on käynyt minun vastaiseen operaatioon. Ensin ajattelin että se on joku mies kun miehistä kuitenkin on miehelle vastusta, mutta miehet ovat toverillisia minua kohtaan ja jos sanovatkin jotain niin aina sanovat leikillisesti. Kyseessä on siten pakko olla joku nainen joka on esim aikaisemmassa vaiheessa ihastunut minuun mutta kun en ole osannut antaa hänelle haluamaansa vastakaikua niin on katkeroitunut ja tekee nyt tällaista. Tahdon sanoa että en ehkä ole vain ehtinyt juttelukiireideni keskellä jakamaan huomiotani.

Silti kun nyt tahtoisin tämän mieltäni vaivaavaan asian pois päiväjärjestyksestäni niin teen näin:
Esitän anteeksipyynnön eli jos nyt olen sattunut jotain keskustelijaa matkani varrella loukkaamaan niin pahoittelen sitä. Edes vähäisestikin jos olen sanonut jotain sellaista joka on ollut koettavissa loukkaavaksi.

Koitetaan yhdessä jättää tämä episodi taakse ja matkataan chatissa puhtain purjein uusille vesille!

Tahtoisin niin että talteenottamani hauskat rivit taas saisivat arvoisensa vastaanoton ja huomion!

terveisin
ystävällisesti ystävänne Antti a.k.a. Andyroid

21

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HulluOlet

      Hakeudu hoitoon.

    • Kiitos.Avautumisetasi

      Kiitos Antti avautumisestasi . Olet chatin viisaimmistoa . Tarinansa kuvastaa erittäin hienosti chatin tasoa . Sinua jahtaavat henkilöt ovat todennäköisesti samoja skitsoja , jotka jahtaavat muitakin älykkäitä miehiä . He jahtaavat sinua kuolemaansa saakka . Parhaiten heistä pääset eroon naitattamalla heidät jolle kulle toiselle .

    • Kivittäjä

      Hieno ja tärkeä esiintulo avaajalla! Näin ne chatin ongelmat hoidetaan.

      Jos nyt laitan tähän muutaman nikin esimerkiksi sellaisista jotka voisivat esittää anteeksipyynnön vaikkeivät varmasti ole tehneet mitään väärää millään inhimillisyyden mittapuulla mitattuna, niin olisiko se liian osoittelevaa?

    • Antillemoit

      Hyvä Antti, olet chatin mukavempia keskustelijoita joten älä luovuta.

      • ystäväin

        Antti olen jutellut kanssasi , tiedän että olet mukava fiksu mies, itseäni kiusattiin ja kiusaajat oli naisia niin kuin olen itsekin. Mustasukkaisuus oli syynä. Poistuin kokonaan pois viime vuonna chatista. Nyt elämäni on paljon parempaa ilma chattia. Toivon Sinulle hyvin hetkiä chatissa:)


    • lasepaljas

      Tuo itselleen vastaaminen ja keskustelu itsensä kanssa osoittaa epävakaata persoonaa, etkö muuta keksinyt tänne ?

      • Huumoripuuttuu

        Keneltä itse kysyit? Herää epäilys että täällä käydään enemmänkin keskustelua itsensä kanssa.
        Jatkakaa samaan malliin!


    • Selvämikäselvä

      Jos Anttiin viittasit tuolla itsensä kanssa keskustelemisella niin ei ole mitään perää tuossa.
      Ei Antin tarvitse itsensä kanssa keskustella, niin avoin ja positiivinen luonne kyllä saa aina seuraa kun umpimieliset ilkeilijät vain jäävät yksin puskiinsa huutelemaan.

    • Ilmanpilaajat

      Chatissä yleensä riehuvat, raivoavat ja kettuilevat ihmiset, joilla on ongelmia. ikävä kyllä heillä on aikaa istua chatissä jatkuvasti, joten kokevat olevansa ns. vakiokasvoja, jotka kertovat muille säännöt ja sen, että mistä saa keskustella. Yleensä huonon keskustelun tunnistaa siitä, että se menee henkilökohtaiseksi ja saat samantien lokaa naamaan. Fiksu keskustelija pystyy pysymään asiallisena huolimatta siitä, että ei ole samaa mieltä toisen kanssa.

      Mitä tarkoittaa tallennerivit chatista. Siis olet kopionut ihmisten keskusteluita?

      • AndyOnÄijä

        Eiköhän jokainen joka on sanonut jotain Andyä ärsyttävää tiedä mitä Andyn tallennerivit tarkoittavat :D


      • nähtyjakoettu

        Wipit (kruunun omistajat) ovat suurin ongelma , ei kaikki vaan nämä vanhimmat , en ala erikseen niitä tässä luettelemaan koska viesti poistetaan ,mutta kaikki tietänevät keitä tarkoitan , ottavat kaiken henkilökohtaisesti mitä yleisesti kirjoitetaan sääli sillä heidän elämäänsä ei muuta mahdu , iänikuinen toisten nälviminen heidän arkipuuhuiaan chatissa varsinkin jos tulija on uusi huoneessa .


      • Tästäköonkyse

        Mutta miten tämä liittynee nytten tämäisen ketjun aloittajapersoonan huoleen siitä että hänen tallennerivinsä eivät ole saavuttamaisillaan aikaisemman kaltaisesti suosiota?

        Eikä kun nyt älysinkin! Se on siis wipikruunujen laatima hyökkäyssotastratekia tallennerivistöä vastaan?
        Onkohan otettu huomioon ne nk. Kostovipit? Niistä pitää kirjaa se salina. Oletko sinä se?


    • luokittajaA51

      Jotenkin jäi sellainen tuntu että Andy ei ollut aivan oma itsensä viimeyönä!? Oudon hampaaton ja taisi olla jopa puolikohtelias naisnikeille. Ei tunnu olevan edes enää kovin kateellinen Kingin luvuista. Kisaväsymystä vai onko Andyn taru lopussa?

      • eihyvää

        Sinä itse taidat olla jostain kateellinen, kun kirjoitat noin negatiivisesti:(


    • Totisestisanon

      Antti, sä et voi enää niinku osallistuu tähän kun tässä puhutaan niinku susta eikä niinku sun kanssa.

      Ja Hara66 ja Linda72, älkää yrittäkö, teiät on nähty samassa kaapissa!!!

    • Hatetrolls

      Trollikeskittymä tuhosi chatin....

    • RohkeaSättiRokanSyö

      Chattiin nyt vaan kasaantuu se yhteiskunnan kerma ja eliitti ja tavallisille tumpuloille ei jää tilaa chatin sofistinoituneessa ja etabloituneessa tajunnanvirrassa. Älkää olko katkeria, jos teille ei ole sijaa chattihuoneessa, elämä kantaa ja olemme saaneet lehdistä lukea, että oikea elämä on jossain tuolla ulkona. Pelottaa, mutta aioin rohkeasti ottaa askeleen ja avata oveni. Matkani on vasta alussa...

    • RoidinAndy

      Te minulle ilkeyksiä latelette täysilaidalta chatti-ikkunassa ja nyt te piruilette minulle vielä täällä keskusteluosastossakin toisessa minuun liittymättömässä ketjussa.

    • ymmärrysyritysvalmennus

      sätin kaksi suurta väärinymmärrettyä:
      Andybroidi ja --- ja ---- saaks sanoo vaiks Lapinhullu?

    • trait-trait-trallallaa

      Hei! Olen edelleen se jonka suuhun pissitään. Tunnette minut ja tapani. En ole Tapani. Kaikkea kaikesta ei voi kukaan tietää. Tämä tiedetään: Jos olisin autonrengas, olisin vasen etupyörä. Se on auton sydän. Jos olisin traktorinkuljettaja, veisin tasamäärän kaivonrenkaita kaivotyömaalle. Jos olisin oppikirja, olisin "Perustusoppia Muurareille". Viime aikoina olen alkanut omistaa chattiamme. Tulen ja menen ja poistuessani otan osan teistä mukaani. Tallennerivikokoelmani on kasvanut ja olen aikeissa palkata apulaisen sen ylläpitoon. Galinalle tiedoksi, että sinua en ota. Olen ottanut keinoaurinkoa väärävärilampulla. Lopputulosta ihailevat nekin jotka eivät ymmärrä aallonpituuksista. Olen nyt kristallinkirkkaasti hereillä.


      Vihaan:

      Maksalaatikko
      Aamuherätys paistetun kananmunantuoksuun
      Kelluva tunne ilman kiintopistettä rannalla
      Useimmat naiset, vapaat ja varatut
      Mieskunniattomuus
      Ymmärtäjät jotka lopettavat ymmärtämisen kesken
      Liikennevalot samassa tolpassa useaan suuntaan
      Keskipakovoiman aiheuttama vääjäämätön pahoinvoinnintunne
      Nuori Suomi -sääntöjen "jokainen pelaa"-valhe
      Siskon huone yläkerrassa
      Lukitut päiväkirjat
      Hoitamattomat solarium-laskut
      Moottoripyöräkeräilykortit
      Seksuaaliterapia osana käyttäytymisterapiaa
      Lääkitys huonon käytöksen vuoksi
      Chat

      Rakastan:

      Chat


      terveisin

      ystävällinen ystävänne
      Chatin Suola, Esq.
      Pro-KK (H.C.)

    • 12h_kk-kingiä_putkeen

      Jospa andyroid hakeutuisit pakkomielteinesi hoitoon? Tai vastaavasti kosisit kk-kingiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe