Onko kellään kokemusta Corollasta jossa uusi D4D moottori?Laitoin sellasen toukokuussa -04,VM -01, ajettu nyt silloin 111 tuhatta,nyt mittarissa 139 tuhatta.Mitä vikoja ilmentynyt muilla omistajilla?Minulla ollut jo kaikenlaista,mm,ilmastointilaitteesta nesteet karanneet,etujarrupalat vaihdettu,polttoainejärjestelmään vaihdettiin pari venttiiliä(töineen maksoi n.500 ekua)nyt jäätyi polttoainesuodatin,vaihdettu pari kk sitten.tämä ei tietenkään auton vika.nyt lähin tallista niin meni jarrut parin kilom.ajon jälkeen,ei toimi ollenkaaan jos painaa pohjaan niin ei ala edes "JYRISEEN" niin abs pitäisi.Olen aika pettynyt tähän autoon,kun ottaaa huomioon että meillä -90 diesel Carina,ollut meillä 4.5 vuotta ajettu sillä kaikkiaan 461 tuhatta ja meilläkin ollessa 187 tuhatta ja vaihdettu vain kuluvaa osaa,mm taka iskarit ja sitten lokilämmitin joka paloi.Kertokaa jos jollain kokemusta samanlaisesta Corollasta.
Corolla D4D.....
6
2333
Vastaukset
- Tojo Ave
olet tehnyt? Oletko laittanut vaihtokoneen (vm 2001) vuoden 2004 Corollaan? No, jos vikoja ilmenee pidä ne omana tietonasi. Kysymyksessä ei ole mikään Toyotan tekema kokonaisuus, vaan jälkikäteen tehty viritelmä.
- Make
Alkuperäinen kone on paikoillaan ja koneessa ei mitään vikaa ainakaan vielä mutta edellämainitut viat tympäisee.
- Make.
Kyseessä on TOYOTA COROLLA D4D VM 2001!!!!!Eikä mikään vaihtokoneelle varustettu viritelmä!!!!!!!!!!!
Hermostu se! :)) En voinu olla vastaamatta ilmeiseen inhimmilliseen ajatuskatoko tekstisysteemiin! :))
Vieläkin naurattaa noi vaihtokone,eiku alkuperäis kone-"keskustelu" :) :)
- Toyisti
uusi corolla=Kone japanista loppu osat euroopasta
carina=kokonaan japanista.
Siinä syy. - knightrider
Tää on jo vähän vanhettunu viestiketju mut. Emänällä on tollanen d4d -01 ei ole ollu mitään vikaa.Asensin kellosarjan tolle eeberille,niin ei tarvii tehä kylmäkäynistyksiä missään.Kilsoja on tainu tulla jo meillä ollessa 50th nyt mittarissa 285th.Öljy pitäis vaihtaa pikapuolin.Kyllä minä olen ainakin ollu tyytyväinen tohon.Maalipinta on näissä näköjään kestoltaan heikompaa,mitä kasi/ysikytlukusissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737