Paras autosubbari???

AmiZ

Mikä on parhaan autosubbarin merkki ja malli???

30

8741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntija

      phoenix gold qx 12"

      • jyty

        MTX thunder 8000 15"


      • Viisain
        jyty kirjoitti:

        MTX thunder 8000 15"

        Spl pro G 15". Huipusti soi. Autostudio cb 2200 vahvarina ja refl. kotelossa 154.4db megafonian basso cd:llä!!! Ja on tarkka sointi. Peittoaa heittämällä: Pheonix Goldin, Spl Dynamicsin, MTX:än, DLS;än ja kaikki muutkin!!! Ja on Hifilehden testivoittaja muuten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • MAGNAT
        Viisain kirjoitti:

        Spl pro G 15". Huipusti soi. Autostudio cb 2200 vahvarina ja refl. kotelossa 154.4db megafonian basso cd:llä!!! Ja on tarkka sointi. Peittoaa heittämällä: Pheonix Goldin, Spl Dynamicsin, MTX:än, DLS;än ja kaikki muutkin!!! Ja on Hifilehden testivoittaja muuten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        säästele huuto merkkejäs! Magnat on paras


      • Team Obelix
        Viisain kirjoitti:

        Spl pro G 15". Huipusti soi. Autostudio cb 2200 vahvarina ja refl. kotelossa 154.4db megafonian basso cd:llä!!! Ja on tarkka sointi. Peittoaa heittämällä: Pheonix Goldin, Spl Dynamicsin, MTX:än, DLS;än ja kaikki muutkin!!! Ja on Hifilehden testivoittaja muuten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Minkä hintaluokan testivoittaja ja minä vuonna?


    • ...

      tietenkin kaikki biltema, ynnämuut pro sound merkkiset. Erittäin matalalle toistava laadukas ääni, eikä hinnallakaan ole pilattu :)

    • xzi

      infinityn kappa perfect on ehdottomasti paras.

      • MrJBL

        Kyllähän se niin on et JBL GTI on kovin mitä löytyy!!!


    • tiettysti

      karvanoppa korollaan käy mikä vaan jumputtaja.
      Autoon matalaa ääntä toistamaan
      HANKI HIFONIX -made usa...

    • kaikkihan sen tietää!

      MAGNAT ON PARAS!!

    • tuning

      ehdottaisimpas 12" alpine dd drivea...mulla on kaksi noita audisonin vrx 1/500:sen kautta ja hyvin soi...vahvistimetkin kumminkin vaikuttaa paljon äänenlaatuun...etupäälle, tottakai, audisonin vrx 4/300! semmottia!

    • jack

      Eli osta Alpine Type R subbari 10" 12" tai 15".
      10" hintaa en tiedä, mutta 12" 1250mk ja 15" 2500mk.
      Itse olen kokeillut Rockford Fosgate XLC punchia ja olen sitä mieltä, että kyllä alpine sen pieksee aivan 10-0. Alpinea ei saa laittaa refleksikoteloon, eli suljettu kotelo pitäis olla. Kotelosuositus on tehtaan mukaan 12" on 28 litraa, joten se ei paljoa vie tilaa autostasi. Tehonkesto 12" on 300W RMS ja 1000W piikki.
      SUOSITTELEN!!!

    • EiMerkilläOoVäliäKunhanSeOnJBL

      No jokainen tietetnkin ehdottaa omaansa mut puolueettomana sanosin että niistä joita olen kuunnellut on parhaita ollut JBL ja Magnat. Itselläni on ollut joku SPL pron g-sarjalainen ja en ole ainakaan kovin tyytyväinen, mut tee itse omat päätökses. Ugh! olen puhunut ;)

      • Flawless-absolutely!

        Auto on akustisesti niin paska paikka soittaa yhtään mitään että yhtä ainoaa parasta subbaria ei ole olemassa. Sitäpaitsi mikä on parhaan subbarin kriteeri? Paine? Kuinka matalalle menee? Paino? Ulkonäkö? Tasapainoinen ääni? Koko? Kotelo? Rakennusmateriaali? Hinta? Herkkyys? Kestävyys? Erottelu? Äänen värikkyys? Äänen kuivuus? Flatti soundi? Minimi särö? Tarkkuus?

        Taitaa paine viedä valitettavasti voiton tavallisen juntin autossa...


      • Moo23
        Flawless-absolutely! kirjoitti:

        Auto on akustisesti niin paska paikka soittaa yhtään mitään että yhtä ainoaa parasta subbaria ei ole olemassa. Sitäpaitsi mikä on parhaan subbarin kriteeri? Paine? Kuinka matalalle menee? Paino? Ulkonäkö? Tasapainoinen ääni? Koko? Kotelo? Rakennusmateriaali? Hinta? Herkkyys? Kestävyys? Erottelu? Äänen värikkyys? Äänen kuivuus? Flatti soundi? Minimi särö? Tarkkuus?

        Taitaa paine viedä valitettavasti voiton tavallisen juntin autossa...

        Kaverihan puhuu asiaa.


    • A-8

      Ainoa oikea subbari maailmassa on Jl audio 13 w 7. Äänenlaatu uskomattoman hyvä,painetta riittää eikä hajoo millään. Unelma elementti. Mulla Audissa noita 2 kpl teetetyssä bandbass kotelossa ja niitä ajaa 2 kpl Rockfordin isointa 1 kanava vahvistinta. Tehoo kulkee ja ääni on valtavan hyvä oli musiikkina sitten mitä tahansa.

      • Jeps!!!!1

        Jaa että sulla on 2kpl t2500 kontissa? Vaikka audissa iso kontti onkin niin ei sinne ihan mahdottomia mahdu...


      • A-8
        Jeps!!!!1 kirjoitti:

        Jaa että sulla on 2kpl t2500 kontissa? Vaikka audissa iso kontti onkin niin ei sinne ihan mahdottomia mahdu...

        Kyllä ne sinne just just mahtu. Mitään muuta sinne ei sitten mahdukkaan. Kaikki tila on omistettu hifille. Auto oli asentamossa just sen takia että kaikki onnistu.


    • taxar

      kaikki on näköjään unohtanu cervin vegan ja phoenix goldin.

      90 luvun lopulla cervin vegan stroker oli alansa huippua ja innovatiivisin subi oli phoenix goldin cyclone mikä ylsi niin mataliin taajauuksin millä ei edes tehnyt mitään.tehoahan nämä kumpikin tarvi niin paljon ettei juurikaan kellän ollut varaa hankkia niille sopivaa vahvaria,ennenkuin digi aika alkoi

      • fefeh4

        Mut se oli sillon jeesuksen aikaan


    • hifi1

      kyllähän se on niin että lanzar optidrive 15 on se paras

    • team Phoenix Gold

      Joo strokerit kestää mielin määrin tehoa mutta cyclonen kanssa riitti muutama sata wattia.

    • R F 12

      Tähä nyt on nykyään mahdoton vastata. Kysymyshän on mistä kukakin tykkää. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä kolmas ottais molemmat kerralla. Sama asia mikä on parasta subbarissa? Paine,äänenlaatu,kotelon koko,ulkonäkö,hinta vaihtoehtoja paljon ja toisen mielipiteeseen ja makuun on aika vaikea vaikutaa ja vastata. Eip' noita gervinejä nykyään paljon paine kisojen pärjääjillä näy ja aika vähän on emma autoissa nykyään pgornexejä. Siis jos niistä nyt haluaa hyvyttää mitata jotka kisoissa pärjää. Itelläni uus 12 rokford mun mielestä erinomainen muyya en mene parhaaks kehuun.

    • jokk1

      Ground Zero GZPW18SPL - Plutonium. toi on paras auto subi mitä tavan tallaajan kannattaa hommata autoon.

    • Ground Zero

      Ground Zero on ehdottomasti paras katsokaa you tubesta Ground Zeron videoita jää garvin vegat toiseksi ja mitä nytte edellä mainuttuja olikaa

    • Raivokasrisunjemmaaja

      Älä leiki isomies jeesusta.

    • tuituisilleen

      Jos hyvää äänenlaatua haluaa, niin osta 10 vuoden takainen käytetty litteä Pioneer 10-12". Passeli pieneen suljettuun lootaan 10-17litraa. Näitä saa 30-100e välillä käytettynä. Tai uudempana sitten GZUW sarjasta löytyy ihan ok.
      Jos haluat Hyvää äänenlaatua ja painetta, sillä kukapa huonoa ääntä haluaaa kovallakaan kuunnella, niin GZ Nuclear 12" (käytettynä 170-250e) sitten ja ohjeet lootaan hifikauppiaalta. Nämä ovat myös testivoittajia ja käytännössä hyväksi koettuja.

    • BumBumtsipum

      Proaudion -90 luvun mallit!

    • Anonyymi

      Täälä paska-aivot vertailee vermeitään ;-)

    • Anonyymi

      Jensen 12" ja autostudio 12"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1992
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      158
      1682
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe