vuoto hälyttimet

onko kokemusta vuoto hälyttimistä
ostin watectorin mutta en vielä asentanut
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

hyvä valinta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
samaa mieltä suosittelen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
voiko jostakin ostaa asennettuna jkl
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mistä muista vakuutusyhtiöistä saa etuja jos hälytin ainakin if.ltä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kaikki hälyttimet ovat pitkäikäisiä jos ne jätetään pakkaukseensa, muuten ne voivat aikaa myöten mennä pilalle!
Ilmianna
Jaa
Vuotohäly on yksinkertainen vekotin... ns. voitovesinauha antaa kytkintiedon kun resistanssi alituu (eli vettä kahden johtimen välissä). Simppeli yksikkö tunnistaa muutoksen ja antaa kytkintiedon hälyttimelle... ts. toimii se.

Ps. vuotovesinauhan voit tehdä itse kkin kahdesta kuparijohtimesta.
Ilmianna
Jaa
just onhan nuita tee se itse nähty olen myös watectorin kannalla
https://www.youtube.com/watch?v=meFHLEfYYds
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
laitettiin koko taloyhtiöön allaskaapin alle
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei kannata ruveta itse värkkäämään, biltemasta vesivuotohälyttimen saa viidellä eurolla. Itse ostin noita 6kpl ja sijoittelin kaikkiin mahdollisiin riskikohtiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
biilteamin hälyttimissä se ongelma et pitää olla jo enempi vettä ennen kuin hälyttää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ostin teknisiltä astianpesukoneen ja samalla watecorin vaikutti hyvältä laitteelta
Ilmianna
Jaa
Onhan tuo aika edullinen mutta ei tuokaan putkirikoilta tai muilta piileviltä vuodoilta suojaa. Voihan putki katketa esim. ulkorakennuksessa, eikä sitä välttämättä huomaa moneen päivään, vaikka kotona olisikin. Itselläni on vastaikään päivitetty Leakomatic joka on vesimittariakin tarkempi ja kännykän sovelluksella ohjattava. Tämä estää niin isot virtausvuodot kun pienemmätkin tippavuodot putkistossa ja kaikissa vesikalusteissa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

vuoto hälyttimet

onko kokemusta vuoto hälyttimistä
ostin watectorin mutta en vielä asentanut

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta