Hei! Olen menossa kohta puoliin Bratislavaan ja tavoitteenani on löytää hyvää slovakialaista oluttaa , tummaa syvää laageria ,muutakin kuin kultainen fasaani... T:Kake kiittää :)
Slovakki olut
2
626
Vastaukset
- nyt päästiin
vihdoin itse asiaan..
Henkilökohtainen suosikkini Slovakkioluista on tumma Saris. Loistava pehmeä maku. suurista merkeistä myös Kelt on hyvää. Tietty pienemmät panimot voi tehdä hyvää tavaraa mutta noilla on hyvä aloittaa. BTW tummia oluita pidetään siellä päin maailmaa lähinnä naisten juomina mutta ei se ainakaan minua estänyt. Peruslageria saa täällä pohjolan perukoilla lipittää ihan liikaa.
Tuoppi (0.5l) halvimmillaan 50snt eikä kyseessä mikään tarjous vaan normaalihinta...- Tsekeistä
Tuo mainitsemasi Kelt on kyllä tsekkiläinen olut. Se on yksi Staropramenin panimon merkeistä, ja ollut tuotannossa vuodesta 1998. Voi toki olla, että Staropramen valmistaa Keltiä Slovakian markkinoille Slovakiassa, mutta merkki on siis kotoisin Tsekeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047624
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075768- 835117
- 1394496
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113190- 542909
- 532822
- 612417
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562016