Oon ylpeä marsustani (sanotaan vaikka palleroksi) se lopetti syömisen samaan aikaan kun veljensä/kaverinsa, taisi aavistaa, että kaverilla oli jokin vialla ja niin sillä olikin koska vain pari päivää myöhemmin se kuoli melkein syliini:((. No pakotin äidin ostamaan pallerolle kaverin, jotta se ei kuolisi yksinäisyyteen. Alkuun ne pidettiin eri häkeissä ettei syntyisi tappelua ja tutustutin niitä huoneeni lattialla ja hyvin ne tutustuivatkin:). Palleron painokin nousi normaaliksi. Pian ne saivat asua yhdistetyissä häkeissä ja pallero hyväksyi tulokkaan:) Nykyään ne ovat superhyviä kavereita. Halusin kertoa tän vaan, koska oon oikeesti ylpeee et "Pallero" hyväksyi uuden kaverinsa ja on urhea marsunpulleroinen
Marsustani
Ylpeepallerosta
2
105
Vastaukset
- Puspuspuspus
Ihana!💗😙
- järkkytarina
Mitä ihanaa siinä muka on, että marsuilta on eläinsuojelulain vastaisesti evätty asianmukainen hoito ja eutanasia?? Jos marsu lopettaa syömästä, niin se viedään eläinlääkäriin eikä vain odotella sen kuolemaa. Koska molemmat marsut lopettivat syömästä samaan aikaan, niin epäilen niiden molempien olleen sairaita, mutta toinen vain sattui selviämään siitä kun taas noinen kitui hiljalleen kuoliaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408