En ymmärrä miten tämä on mahdollista, mutta pleikkarista (playstation 4), kun katsoo yhteyden tilan, IP-osoitteena näkyy tietty numerosarja ja loppunumerossa on ollut 105 AINA ja olen kyseisen laitteen omistanut jo "useampia vuosia".
Nyt kuitenkin IP-osoite vaihtuu itsestään... Pelatessani jotakin, esimerkiksi infinite warfare > NAT type on moderate. Olen jo kuukausia sitten oppinut miten modeemista avataan portteja, jotta saan NAT tyypin openiksi ja se on toiminut useita kuukausia. Portin aukaisemiseen pitää laitaa IP-osoite, jonka mukaan portit avautuvat.
Ongelma; en tiedä mikä vaihtaa tai miten vaihtaa, mutta vaikka kesken pelin NAT tyyppini vaihtuu openista strictiin. Minulla ei ole KOSKAAN ollut NAT tyyppi strict. Kun menen katsomaan pleikkarin yhteyden tilan, IP-osoite on vaihtunut. Miten tämä on mahdollista, kun kukaan ei ole sitä ollut vaihtamassa? Jokaisen IP-osoitteen vaihdon jälkeen joudun vaihtamaan porttien aukaisuasetuksia.
IP-osoite vaihtuu päivässä ainakin 3 kertaa numeroiden 100-105 välillä. Mikä neuvoksi?
HUOM! En tiedä liityykö tämä pleikkarin IP-osoitteen vaihtumiseen, mutta modeemin/netin kanssa on muutenkin ollut lukuisia ongelmia lähiaikoina.
Pleikkarin IP-osoite sekoilee.
ipjuttu
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298