harrastin seksiä eilen toisen miehen kanssa, mutta ei tämä ole siltä miltä kuulostaa. Se oli vaan seksiä!
Sorry mies, se oli vahinko
11
394
Vastaukset
Et saa anteeks
- tassiellä
Ei ihme, että lettu leväällään.
Ihmiset tyhmiä, jos seksi on vaan seksiä.
Nyt likainen mieli. Suominaisista puhutaan huorina, maailmalla. - panettais.kyllä
Ei haittaa. Milloin me harrastetaan seksiä?
- Älämullesepittele
Valehtelet nainen. Et voisi pettää minua!
- SaankoKysyä
Miten harrastetaan muka vahingossa seksiä? Joku mieskö sattui mulkku pystyssä ohi mennessään kompastumaan ja ihan vahingossa hänen mulkkunsa meni sun pilluun, kun kaatui sun päälle? Näinkö se muka meni?
- seolirakkautta
Niin minäkin harrastin seksiä erään naisen kanssa.
- SitäSattuu
ok, ei haittaa.
- enoikein
ymmärrä ilmoituksen tarpeellisuutta ainakaan siinä tapauksessa jos mikään ei ole alkanut tai mitään ollut. eihän oma elämä silloin kellekään kuulu.
- VahinkojaSattuu
Ei se mitään, yhdeksän kuukauden päästä vahinko tulee jo ulos!
- kuinkapystytte
En ymmärrä miten voitte harrastaa muiden kanssa seksiä jos olette ihastunut/ikävöitte jotain henkilöä. Minä en ainakaan pystyisi. Ja vaikuttaa että ette ole tosissanne edes ihastuneet. Tämä on miehen kommentti!
- hassutrolli
Se on vain huomionkipeyttä suurimmaksi osaksi. Kyllähän aloituksestakin sen voi jo päätellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286