harrastin seksiä eilen toisen miehen kanssa, mutta ei tämä ole siltä miltä kuulostaa. Se oli vaan seksiä!
Vastaukset 11
Et saa anteeks
- tassiellä
Ei ihme, että lettu leväällään.
Ihmiset tyhmiä, jos seksi on vaan seksiä.
Nyt likainen mieli. Suominaisista puhutaan huorina, maailmalla. - panettais.kyllä
Ei haittaa. Milloin me harrastetaan seksiä?
- Älämullesepittele
Valehtelet nainen. Et voisi pettää minua!
- SaankoKysyä
Miten harrastetaan muka vahingossa seksiä? Joku mieskö sattui mulkku pystyssä ohi mennessään kompastumaan ja ihan vahingossa hänen mulkkunsa meni sun pilluun, kun kaatui sun päälle? Näinkö se muka meni?
- seolirakkautta
Niin minäkin harrastin seksiä erään naisen kanssa.
- SitäSattuu
ok, ei haittaa.
- enoikein
ymmärrä ilmoituksen tarpeellisuutta ainakaan siinä tapauksessa jos mikään ei ole alkanut tai mitään ollut. eihän oma elämä silloin kellekään kuulu.
- VahinkojaSattuu
Ei se mitään, yhdeksän kuukauden päästä vahinko tulee jo ulos!
- kuinkapystytte
En ymmärrä miten voitte harrastaa muiden kanssa seksiä jos olette ihastunut/ikävöitte jotain henkilöä. Minä en ainakaan pystyisi. Ja vaikuttaa että ette ole tosissanne edes ihastuneet. Tämä on miehen kommentti!
- hassutrolli
Se on vain huomionkipeyttä suurimmaksi osaksi. Kyllähän aloituksestakin sen voi jo päätellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971677
- 57768
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43704
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126659- 44541
- 32480
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58436Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108432