Kateellistako

Flowerst

Pysähdyin Abc tupokselle syömään ja viettämään 45minuuttista taukoani niin joku tavallisen idiootti tuli autolle tivaamaan että mitähän erikoista minäkin olen saanut aikaan kun myivät minulle ruoan tavallista halvemmalla hinnalla. Onko tämä nyt sitä kateutta ja muun kansan päähän potkimista.

14

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vappunenä

      Ei kannata enää mennä sinne.

    • Flowerst

      Lähinnä mä olen käyny sielä sen takia koska 4,5h ajoaika on tullut täyteen ja siksi että mä saan taukoilla siinä peltikopissa ihan tarpeeksi.

      • saatnantopi

        No oliko kysymys siitä minkä takia SINÄ olet siellä käynyt ????????????


    • päätäitse

      Voi sen tauon pitää aikaisemminkin. Vähän perehtyy asiaan ja miettii etukäteen. Sinähän olet kuitenkin se joka päättää miten auto liikkuu. Ei kannata mennä aikataulujen taakse näissä tapauksissa,jos taukoja ei voi pitää niinkuin kuljettaja päättää niin on ihme touhua. Käykö juitsari kusella, paskalla jne.kellon mukaan?

    • Flowerst

      Hyvä pointti. Kyllähän mä itse todella usein määrittelen taukoni mutta sitten monesti lasken että kannattaa ajaa vaan se 4,5h niin on lähempänä purkupaikka joka taas antaa sinne vähän löysiä ja voin taas hengähtää hetken ennen paluulle lähtöä.

    • Flowerst

      Ja mitä juitsariin tulee niin mä en sellasta hupiukkoa jaksa edes ottaa tosissani kaveri on revitty suunnilleen pulla-auton ratista ajojärjestelyyn.

    • säiliöromu

      Yllättävää se, että joku KEHTAA lähteä ERIKSEEN kysymään tuollaista vaikka ois kuinka pieni eläke?
      Tankkaan kyseisellä asemalla monesti about:300 litraa TB ja ilmaset sämpyläkahvit kuitia vastaan on joskus herättänyt närästystä.

    • vappu.simaa

      Tasa-arvo ja demokratia vaativat, ettei kukaan saa pullakahviaan halvemmalla tai ilmaiseksi - paitsi ne, jotka ovat muita tasa-arvoisempia.
      Tästä on taas vappuna muistutettu meitä monella suulla.

    • Flowerst

      Kesäsin yritän ajoittaa tauon sellaiselle levähdysalueelle missä voi käydä uimassa

    • Juujuuz

      Kalastus ja marjanpoiminta on myös mukavaa taukopuuhaa.

      • Flowerst

        45minuutis ei oikeen lähetä marjamettälle. Jämsään päin jos oon menossa niin merrasjärven kohalle saa auton hyvin vieres on laituri.


    • ABÄSSÄ

      NO, myivätkös ne sinulle sen ruuan halvemmalla????? Jos niin miksi, jos ei, mitä nillität.

    • halpaonhuono

      No mitä sä sitten olet thnyt, että saat ruokasi halvemmalla kun esim se kyselijä ?

    • qqqqqqqqqqq

      No se rahtari alennus niin on halvempi kun muilla ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe