Millainen paikka Oulu on asua? Muuttamassa tässä työn vuoksi Ouluun ja käynyt pari kertaa Oulussa työreissulla. Vaikuttaa mielestäni mukavalta ja aina Tampereella asuneena odotan innolla muuttoa. Merkittävin ero on ollut mielestäni ihmisten kiireettömyys ja ystävällisyys, tuntemattomillekkin puhutaan. Noh ainahan pois pääsee.
Muutto Tampereelta Ouluun
Malaakeri
3
144
Vastaukset
- Avojalakanen_oululainen
Oulu voi olla hieman sisäänpäin lämpiävä, ainakin joissain piireissä. Varaudu siihen.
- Marokon_kauhu
Siellä asuu se Junes Lokka, en suosittele Oulua.
- Lähemmäksi_napaseutua
Semmoinen Tampereen kokoluokan kaupunkihan se on eli kaikki tarpeellinen kyllä löytyy. Talviaikaan kylmä ja kalsea, koska sijaitsee meren rannalla ja melkein 400 km Pyynikistä pohjoiseen. Länsiviima Merikosken silloilla joulun alla...
Kesällä ihan hemmetin hieno asuinpaikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248