Moikka. Ollaan ystävän kanssa lähdössä reissuun Rodokselle ensiviikolla ja tuli mieleen kysyä, että mahtaako samaan aikaan olla liikkeellä iloisia kauniimman sukupuolen edustajia, joiden kanssa voisi vaikka joku lomapäivä suunnitella yhteistä tekemistä. Laittakaas viestillä jos olette lomalla/paikalla siellä muuten. Meitä on siis reissussa kaksi Espoosta lähtösin olevaa jantteria ikäraamilla 35-40 välissä. Hauskanpitoa, juttuseuraa, bileseuraa, venereissu- & päiväreissuseuraa tarjolla. Voi haastaa myös tennis- tai minigolfmatsiin. :-)
Vastaukset 4
- Lissu_ja_Helena
Minkäs kokoiset meisselit teiltä könsikkäiltä löytyy ja onko ne kestäviä?
- Anders_ja_Yngve
Kestäviä on mutta ei naisille, koska olemme silleen keskenämme.
Emme käytä teitä hyväksemme muuta kuin voitamme minigolffin tietysti. - vanhuuseläkeläisiä
Tarkoitat tietysti minigolfia eläkeläisten joukkueessa, koska siihen aikaan siellä ei muita kuin eläkeläisiä ole. Muussa suhteessa en kirjoitustasi kommentoi, koska se on oma yksityisasiasi.
Ps: Joskus tekisi mieli valehdella, että olen robotti, kun nuo seuraavat kuvat ovat niin tylsiä tai epäselviä. - Robotti-robotusum
Itse olen robotti, mutta valehtelen aina toisin. Täydestä menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361957Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178893- 60830
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47752- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49701Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632