Moikka. Ollaan ystävän kanssa lähdössä reissuun Rodokselle ensiviikolla ja tuli mieleen kysyä, että mahtaako samaan aikaan olla liikkeellä iloisia kauniimman sukupuolen edustajia, joiden kanssa voisi vaikka joku lomapäivä suunnitella yhteistä tekemistä. Laittakaas viestillä jos olette lomalla/paikalla siellä muuten. Meitä on siis reissussa kaksi Espoosta lähtösin olevaa jantteria ikäraamilla 35-40 välissä. Hauskanpitoa, juttuseuraa, bileseuraa, venereissu- & päiväreissuseuraa tarjolla. Voi haastaa myös tennis- tai minigolfmatsiin. :-)
Kivaa naisseuraa Rodoksella 10 toukokuuta alkaen?
4
337
Vastaukset
- Lissu_ja_Helena
Minkäs kokoiset meisselit teiltä könsikkäiltä löytyy ja onko ne kestäviä?
- Anders_ja_Yngve
Kestäviä on mutta ei naisille, koska olemme silleen keskenämme.
Emme käytä teitä hyväksemme muuta kuin voitamme minigolffin tietysti. - vanhuuseläkeläisiä
Tarkoitat tietysti minigolfia eläkeläisten joukkueessa, koska siihen aikaan siellä ei muita kuin eläkeläisiä ole. Muussa suhteessa en kirjoitustasi kommentoi, koska se on oma yksityisasiasi.
Ps: Joskus tekisi mieli valehdella, että olen robotti, kun nuo seuraavat kuvat ovat niin tylsiä tai epäselviä. - Robotti-robotusum
Itse olen robotti, mutta valehtelen aina toisin. Täydestä menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188