Eli kuten otsikossa kysyin saanko reseptilääkken ilman lääkäriä? Sain käsityksen yliopiston apteekin sivuilta. Itselläni on erittäin paha akne (joka ei näy meikillä) enkä tällä naamalla lääkäriin haluaisi mennä eli saako siellä ya:n sivuilla hommattua itselle jonkin reseptilääke antibioottikuurin pelkästään farmaseutinkanssa juttelemalla?
APUA!! Saanko reseptilääkkeen ilman lääkärikäyntiä
7
670
Vastaukset
- Vastauksiakiitos
Saisinko apua/tietääkö kukaan tästä??
- f43t24y2
Reseptilääkkeitä varten tarvitaan resepti, jonka voi kirjoittaa vain lääkäri. Eli vastaus on: et saa ilman lääkärikäyntiä.
- Anonyymi
Mutta kun apteekit vapautuu keskulle ja s-ryhmälle niin heillä varmasti halu saada se toimiaan kivuttomasti ja sinne tulee lääkärikeskus myös cittarille
- Anonyymi
VAin lääkäri voi antaa reseptin. Mene ihotautilääkärille, sieltä saat oikeaa joitoa, et arvauskeskuksesta.
- Anonyymi
Tolla naamalla paras pysyy kotona. Ei siihen lääkkeet auta, resepti tai ei...
- Anonyymi
Jossakin luin että tulevat s-apteekit ja k-apteekit perustavat prismoihin ja cittareihin lääkärihuoneet joista saa reseptit lääkäriltä suoraa kauppakäynnin yhteydessä
- Anonyymi
Jos et terveyskeskukseen halua mennä niin voithan kokeilla nettilääkäriä, sellaisiakin nykyään on. Yhteys onnistuu varmaan ihan älykännykälläkin videoyhteydellä ja siinähän lääkäri näkee naamasi kunnon ellet kameraa peitä. Itse ei ole tarvinnut vielä kokeilla , mutta siihen on hyvinvointialue menossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782