Tällainen .odin virus/kiristys jupakka pajahti koneelle, win7 ja win10 koneille viime lokakuussa. Se on muuttanut valokuva jpg tiedostot .odin loppuisiksi myös Google Drive:n ja One Drive:n . Se myös estää molemmista läppäreistä win 7/10 poistamasta kyseisiä tiedostoja. Olen yrittänyt kaivaa tietoja korjauksista, mutta kaikki sivustot ja ohjeet epäilyttävät. Kuten erittäin heikolla suomennoksella olevat, > viitaten itärajaan.
Ottaa päähän!!! Pienen ihmisen kiusaaminen, En ajatellut maksaa ptc./puupenniäkään kenellekkään kiristysohjelman/viruksen tekiälle. Saatanan munattomat rikolliset!
-------------
Siispä Olisiko mitään luotettavaa ohjetta pelastaa tiedostot ja poistaa tartunta?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vakava .odin ongelma
flipper688
1
387
Vastaukset 1
- haittaohjelmallekyytiä
http://ransomwares.net/odin-decryptor-removal-tool/
Tuolla näyttäisi olevan ohjeita. Kiusanasi on haittaohjelma Lockyn uusin versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459