Millaiset oikeudet äitipuolella

äitipuolilapsineen

on miehen lapsiin? Saako hän komentaa ja määrätä ja toimia kuin heidän oikea äiti, vai onko rajoituksia? Miehen, exvaimon ja lasten mielestä en saa liihoitella lasten yläpuolella, vaan olen heille vaan ihminen joka on vaan tuttava. En sa puuttua heidän elämään enkä kasvattaa.
Minusta mulla olisi oikeus puuttua siisteyteen, ja oikeudenmukaisuuteen käytökseen, kiusaamiseen joka osuu mun lapsiini, miehen lapset kiusaa heitä jatkuvasti, olen sanonut mutta mies sanoo että mun lapse härnää hänen lapsiaan ja lapset tukee tarinaa. Näin ei ole, vaan asia on toisinpäin. Olen työelämässä, enkä pysty kokonaisvaltaisesti tarkkailemaan miehen lasten tekemisiä, enkä luota heihin, siksi uskon vaan omia lapsia, he puhuvat aina niinkuin asia on.
Kotona on kauhea sotku ja jääkaappi siivoton, ja se johtuu juuri miehen lapsista, omani osaavat siivota jälkensä, mutta siitäkin syyllistetään mun lapset, törkeää eikö olekkin? Minä olen vaan kodinhoitaja ja lapseni ilmaa, kaikki toiminta tapahtuu miehen ja lasten ehdoilla ja he määräävät mitä tehdään ja miten. Jopa ruoka valitaan heidän mukaan. Lapset ei asu täällä muuta heillä on kuitenkin omat huoneet jotka ovat lukossa eikä mun lapset pääse sinne enkä minä, olemme kuin vuokralla omassa kodissamme,

13

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinmeneemuttamenköön

      Hieno juttu.

    • xcbnxbnxxncbnx

      Äitipuoli ottaa vaan tiukan otteen miehestä ja lapsista ja toimii niinkuin itse osaa parhaiten, ei tarvi lapsista välittää, ne nyt kapinoivat aina mutta äitipuoli on se joka määrää, mies pitää pehmittää ja vetää puolelleen, lapset vaan kitisevät ja pitävät isää turvana ja isä uskoo, joten tiukasti äitipuoli alkaa nyt pitämään jöötä.

      • Kokemustaonn

        Juuri näin. Äitipuolen rooli on vähän kuin soutaisi soutuveneellä myrskytuulta ja -aallokkoa vastaan. Siinä ei auta antaa periksi tai joutuu tuuliajolle.


      • tiukastivaankakratkuriin
        Kokemustaonn kirjoitti:

        Juuri näin. Äitipuolen rooli on vähän kuin soutaisi soutuveneellä myrskytuulta ja -aallokkoa vastaan. Siinä ei auta antaa periksi tai joutuu tuuliajolle.

        Aivan jos annat pikkusormen se vie koko käden. Äitipuoli on määrääjä ja kasvattaja kun omat idit ei viitsi. On hakalaa tulla perheeseen kasvattajaksi kun on omat tavat äitipuolella ja miehen kakaroilla. Kumpi voittaa, no äitipuoli tietysti, hänen määräyksillä mennään, ellei, talossa on ovi josta pullamössölapset voivat mennä ulos pois sotkemasta uusioperheen elämää. Turha kiukuta ja kääntää kenenkään päätä, jos ei uskota mitä uusi äiti sanoo, niin voi poistua, se helpottaa äitipuolen elämää ja uuden elämän alkua isällekin.


      • onhänelläpienimaailma
        tiukastivaankakratkuriin kirjoitti:

        Aivan jos annat pikkusormen se vie koko käden. Äitipuoli on määrääjä ja kasvattaja kun omat idit ei viitsi. On hakalaa tulla perheeseen kasvattajaksi kun on omat tavat äitipuolella ja miehen kakaroilla. Kumpi voittaa, no äitipuoli tietysti, hänen määräyksillä mennään, ellei, talossa on ovi josta pullamössölapset voivat mennä ulos pois sotkemasta uusioperheen elämää. Turha kiukuta ja kääntää kenenkään päätä, jos ei uskota mitä uusi äiti sanoo, niin voi poistua, se helpottaa äitipuolen elämää ja uuden elämän alkua isällekin.

        Avaus ja kaikki kommentit yhden ja saman ihmisen, tämä yksinkertainen sosiaalisesti vammautunut ihminen elää "suoli"24:ssä, ja lukihäiriöisenä katkerana kirjoittelee kännissä.


    • Eipä oo muuta oikutta kuin olla aikuinen taloudessa miehensä kanssa... ...eikä lasten kanssa kenenkää koskaan tarvitse olla muuta kuin aikuinen ja käskyttämistäei tarvitse rakastaa noin KIIMAISESTI että pikkarit on märkänä kokoajan

    • ueiuieuieruieru

      Ei mitään oikeuksia. Uusi on siivooja ja kokki miehen ja lasten ja exän elämässä. turha kuvitella olla jotian muuta, pelkkä siivooja vaan..

      • Älä selitä kotonaan aikuisilla on aikuisen oikeudet ja talouden ulkopuolisella miehen ex:llä ei ole mitään oikeuksia


      • urieuieuieuieruier
        radikaal kirjoitti:

        Älä selitä kotonaan aikuisilla on aikuisen oikeudet ja talouden ulkopuolisella miehen ex:llä ei ole mitään oikeuksia

        Ei mitään oikeuksia, suttura on suttura ja pysyy siivoojana ja kokkina, mikäli ees osaa.
        Miehen lapset päättää äitinsä kanssa sutturan olemisesta ja tekemisistä mikäli mies keehtaa tuoda sutturan lasten ja exän eteen, häpeehän se on kun hylkää lapset ja jättää elarit maksamatta.
        Kunnon mies pitää perheestään huolta, huithapelit ja idiootit hylkää. Heillä ei ole mitään oikeutta vaatia yhtään mitään. Sutturat säälittää... mutta sitä saa mitä tilaa.


      • laitoahuoltalähihoitaja

        Olis se exäkin voinut vähän ruokota paikkoja, kamalaa asua paskasessa huushollissa ja emäntäkin haisi paskalle, tais olla siivoojalle ja kodinhoitajalle paikka auki.


      • laitoshuoltolähihoito
        urieuieuieuieruier kirjoitti:

        Ei mitään oikeuksia, suttura on suttura ja pysyy siivoojana ja kokkina, mikäli ees osaa.
        Miehen lapset päättää äitinsä kanssa sutturan olemisesta ja tekemisistä mikäli mies keehtaa tuoda sutturan lasten ja exän eteen, häpeehän se on kun hylkää lapset ja jättää elarit maksamatta.
        Kunnon mies pitää perheestään huolta, huithapelit ja idiootit hylkää. Heillä ei ole mitään oikeutta vaatia yhtään mitään. Sutturat säälittää... mutta sitä saa mitä tilaa.

        Kunnon mies pitää perheestään huolen, mutta exä likaisena ja paskaisessa huushollissaan ei kuulu perheeseen, kun ei edes viitsi käydä suihkussa ja ei siivoa huusholliaan, ainainen paskan haju vaan leijuaa...


      • urieuieuieuieruier kirjoitti:

        Ei mitään oikeuksia, suttura on suttura ja pysyy siivoojana ja kokkina, mikäli ees osaa.
        Miehen lapset päättää äitinsä kanssa sutturan olemisesta ja tekemisistä mikäli mies keehtaa tuoda sutturan lasten ja exän eteen, häpeehän se on kun hylkää lapset ja jättää elarit maksamatta.
        Kunnon mies pitää perheestään huolta, huithapelit ja idiootit hylkää. Heillä ei ole mitään oikeutta vaatia yhtään mitään. Sutturat säälittää... mutta sitä saa mitä tilaa.

        Olet sanonut sanottavasi mutta miten pystyt mitään vaikuttamaan ex miehesi ja hänen vaimonsa kotiin ???? Eikä minulla ole ollut tarvetta viedä vaimoani ex:n luokse ja lapsetkin asuu minun luona... ...eikä edes minulla eron jälkeen ole ollut tarvetta nähdä ex:ää ja maksamattomat elkutkin oon suoraan laittanut ulosottoon


      • urieuieuieuieruier kirjoitti:

        Ei mitään oikeuksia, suttura on suttura ja pysyy siivoojana ja kokkina, mikäli ees osaa.
        Miehen lapset päättää äitinsä kanssa sutturan olemisesta ja tekemisistä mikäli mies keehtaa tuoda sutturan lasten ja exän eteen, häpeehän se on kun hylkää lapset ja jättää elarit maksamatta.
        Kunnon mies pitää perheestään huolta, huithapelit ja idiootit hylkää. Heillä ei ole mitään oikeutta vaatia yhtään mitään. Sutturat säälittää... mutta sitä saa mitä tilaa.

        Niin kerro miten voit pystyt mitään valvomaan tai kieltämään mitään ex miehesi ja hänen naisensa kotona... ...äläkä selitä mistään lastensujelu viranomaisista sillä he ei kerro mitään muuta ex miehesi kodista kuin onko asia hyvin tai huonosti jolloin he ottavat lapset huostaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe