Miehille laihoille

apuakaipaavanainen

Voiko mies himoita naista, jolla kohtalaisen isot rinnat, aika kiinteä takamus mutta mahassa aivan liikaa läskiä? Voiko kukaan laiha mies haluta tällaista naista?

17

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osahaluaaosaei

Makuasioista ei voi kiistellä. Mutta luulisin järjellä ajattelevan miehen kiinnittävän huomiota silti paljon muihin asioihin.

• Faktaakin

Itse asiassa, makuasoista pitää kiistellä koska tosiasioista ei voi.

• kyllänäinon

KYLLÄ! varsinkin normaalivartaloinen mies haluaa miel. uhkeaa kuin laihaa lautanaista

• luiseva_ei_niin_sexy

pieni sexy vatsakumpu on...niinkuin tuossa jo mainitsinkin...sexy.

• kaaret_kohdallaan

komppaan, muotoja olla pitää...

• Elämänpituinenmatka

Olen seurustellut laihojen ja hiukan runsaampienkin naisten kaa,niin tärkein asia kumminkin löytyy sieltä korvien välistä...etsin nytkin sellaista naista,jolla olis kuvailemasi piirteet!:)

• PimPomPimPom

Täällähän minä. :)

• Elämänpituinenmatka

Missä suunnassa Suomea asustelet?Itse asustelen täällä pohjois-pohjanmaalla!:)

• PimPomPimPom
        Elämänpituinenmatka kirjoitti:

Missä suunnassa Suomea asustelet?Itse asustelen täällä pohjois-pohjanmaalla!:)

No voi pahus, minä taasen paljon alempana täällä V-Suomessa.

• Elämänpituinenmatka

Voi harmi!Ei oikein etäsuhde innosta:(

• PimPomPimPom
        Elämänpituinenmatka kirjoitti:

Voi harmi!Ei oikein etäsuhde innosta:(

Älä muuta sano. :(

• Kannattaisiko

olla ja elellä itseään miellyttävässä muodossa, ei niinkään kuin mitä muiden mielessä liikkuu?Siihen kelkkaan kun hyppää niin ei ehdi muuta kuin muotoa vaihtaa.

• expullukkahimoitsija

En himoitse enää niikuin ennen, nuorempana. Kokemuksia liikaa ja ne ei imartele lihavia. Onneksi en oo ehtiny naimisiin :D hoikka, normaalikokoinen etsinnässä. Oon itekin hoikka.

Mut vastaus minkä haluat kuulla: voi sua himoita. Aina löytyy joku.

• tobbot

Tottakai voi. Reheville aina löytyy ottajia, eikä tarvitse olla ihan mikään plus-size mallikaan. Ihanteellisesti toki rasva kerääntynyt rintoihin, peppuun ja reisiin. Sekä vyötärö erottuu selvästi lantiosta kapeampana.

• voiko

Entäs jos ei vyötärö erotu, kun se makkara muodostuu aina vaan tuohon mahalle, mutta ei muualle ja se kun on aika isokin vielä?

• Ootvarmastiihana

Mulla on sama ongelma, en koe krippaani kovin haluttavaksi. Mut sit kun mä mietin mihin mä itse miehissä huomioni kiinnitän niin enpä mä itekkään silitellessä pohdi tuntuuko läskiä tai puuttuuko lihaksia ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      160
      9275
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2859
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      33
      2639
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2541
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1945
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1862
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1816
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1351
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1217
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe