Halu muuttua

koksiiisi988k

Hei!

Teen rikoksia silloin tällöin. Pääasiassa petoksia. Taas on yksi oikeudenkäynti tulossa? Haluan vilpittömästi eroon tästä toimintatavastani. Voiko rikollinen muuttua? Mitä olen lueskellut, moni on tullut uskoon, mutta mitä te toiset ex petoksesta tuomitut teette nykyään? Onko työelämää? Koulua käyty? Haluaisin perustaa firman, mutta ensiksi olisi mukava pysyä poissa lainvalvojien silmistä. Mitä mahdollisuuksia on, jos vain minulla itsellä on halu muuttua? Menneisyyttä ei saa takaisin.

9

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskoPelastaa

      Tee kuten rikolliset vankilassa.
      Menet kirkkoon ja saat syntisi anteeksi, mielesi on puhdas.

      Ihan uskomattomia nämä konnat, Jeesus armahtaa, kiva lucia mieli hyvänä, sitten vapauduttua voi hyvin mielin tehdä taas kepposia..

    • Sielunhoitaja

      Jumalan armo Jeesuksen sovitustyön vuoksi on ihmiselle annettu henkilökohtaisesti vastaanotettavaksi, henkilöön katsomatta. Vastaaottaessaan syntien anteeksiantamuksen ihminen uudestisyntyy ja sisäisesti muuttuu, tietoinen rikoksen teko lopuu, kiroaminen loppuu. Synti on samaa kuin rikos. Rikos on samaa kuin paha teko eli laittomuus. Paha teko on sellainen, joka tuhoaa joko tekijän itsensä tai teon kohteen elämää, tavalla joka riippuu synnin laadusta. Tämä pahojen tekojen syytteet otetaan esille viimeisellä tuomiolla, etkä voi mitenkään itseäsi puolustaa. Ainoa mahdollisuus on Jumalan armon vastaanottaminen.
      Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla, ja heidät vanhurskautetaan lahjaksi Hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, Yksinkertaista ja totta. Ota vastaan oma lahjasi.

    • 12345654321

      Provosoiminen netissä loppuu. Onko sulla vara lopettaa nettiprovot?

    • Firmat

      Kannattaa perustaa se firma. Ja älä ole niin ankara itsellesi - elämää tämä vain on. Ja muista palkata hyvä kirjanpitäjä niin kaikki vähennykset tulee mukaan.

      • 12345654321

        Tässä lienee esimerkki itse keksitystä tutkimuskohteesta.


    • koksiiisi988k

      Kiitos vinkistä "Firmat". Tuo pitää paikkaansa, elämää ei ole pakko niin vakavasti ottaa ja firman perustaminen kuulostaa järkevältä. Lähden rakentamaan uutta ja valoisampaa väylää :)

      • 12345654321

        Ettei olisi jo rakennettu tuo väylä, siellä jossakin tunturin tai vuoman kupeella Muoniossa.
        Eikä mahda uudet firmat pelastaa sitä rakentajaa.


    • kuinksääsenteki

      Vähän reenaat vakilassa ja uusia suhteita ja uutta matoo koukkuun kun pääset ulos. Meikkis ei oo jäänny mistä kiinni..ylimääristä tuloa vuodessa 30000-50000 käteen puhtaana ja verottajalle 0 euroa

      • 12345654321

        Onko tuo ohje sille Vuomakkalan vallesmannille, hänestähän täällä minä ainakin kirjoitin lähinnä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe