Olisitko valmis taikasienen käyttöön

Sienimetsällä

17

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PitääTutkiaMuualta

En todellakaan, En usko moisen roskalehden kopiojuttuihin. Juoruja ja roskaa pääasiassa. Yrittävät laajentaa myyntiä ja nappaajat näköjään välillä jotain ulkomaisia asiatekstejä tutkimuksista.

• ei.tarvitse

Eipä ole sitä masennustakaan. Eli täysin tarpeeton.

• Mutta voisin kyllä mennä ja perustaa sienifarmin/hyvänolon keskuksen tiluksilleni Kolumbiaan....

• NuppiSekaisinVaan

Niinhän se Kirsikin varmaan tekee, huumehörhöjen paratiisimaassa.

• NuppiSekaisinVaan kirjoitti:

Niinhän se Kirsikin varmaan tekee, huumehörhöjen paratiisimaassa.

Avokadoja ja kahvia....Kirsin tiluksilla kasvaa jo.
        Mutta sieniviljelmä olisi ehkä tuottvampi kun kaiken maailman huumehörhöjä Suomesta ja muualta Euroopasta saisi lennätettyä sinne kuukauden tripille ja sitten ihan iloisina tyttöinä ja poikina takaisin kotiin. (Huom. valtaosa kolumbialaisia on niin köyhiä että niillä ei ole varaa syödä kuormasta)

• kyllä.lähtisin

Jos olisin hunkki sanoisin, että kopioitte tekstini toisesta ketjusta. Onneksi en ole :)

• kyllä.lähtisin kirjoitti:

Jos olisin hunkki sanoisin, että kopioitte tekstini toisesta ketjusta. Onneksi en ole :)

Minä en ole kopioinut muita kuin itseäni ....mutta Andien rinteillä ihan tosissaan kasvaa niitä taikasieniä...amerikkalaiset ja eurooppalaiset hipit löysivät ne joskus kuuskytluvun lopulla, jo ennen minun aikaani.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Minä en ole kopioinut muita kuin itseäni ....mutta Andien rinteillä ihan tosissaan kasvaa niitä taikasieniä...amerikkalaiset ja eurooppalaiset hipit löysivät ne joskus kuuskytluvun lopulla, jo ennen minun aikaani.

Meksikossa ja Keski-Amerikassa taikasienen käyttö (shamaanit) on ollut yleistä jo ainakin tuhat vuotta.

• taigataigatuutuu

Kyllähän se vähän masentaa jos kahvimukin sisus on musta mutta kun taikasienellä pyyhkii niin molemmat ongelamat poistuu. Tuskin mihinkään pahaan masennukseen auttaa vaikka taikasieni onkin nimensä veroinen, ehkä lievittää pientä vitutusta joissain tapauksissa. Lähes kaikkea muuta sillä taikasienellä olen puuhkinytkin paitsi persettä.

• ehkäkin

" Lähes kaikkea muuta sillä taikasienellä olen puuhkinytkin paitsi persettä. "

Voisi käyttää reiän valkasuun. :-)

• taigataigatuutuu
        ehkäkin kirjoitti:

" Lähes kaikkea muuta sillä taikasienellä olen puuhkinytkin paitsi persettä. "

Voisi käyttää reiän valkasuun. :-)

No ei sen reiän tarvitse olla valkea varsinkin kun sitä ei itse näe muuta kun pelin avulla, en ole ikinä tosin katsonut joten ihan sama minkä värinen se on.

Vielä tuosta kahvitutuksen poistosta joka sitten onnistuu helpommin kun on puhdas muki. Tänäkin aamuna kahvitutus poistui kun join kahvia taikasienellä puhdistetusta mukista ja aurinko paistoi ikkunasta sisään. Telkkari päällä ja sanomalehti pöydässä, ei tietoakaan masennuksesta.

• ö-Öö

Hyvä kun tutkitaan

Huumeet huumeita siksi, että ne on määritelty sellaisiksi. Ei aikoinaan ollut mitään apteekkeja, luonnostahan ne lääkkeet. Kun poppamiehet tapettiin, katosi tieto luonnonlääkinnästä. Hö, sentään ihmiskokeilla testattuja ja toimivaa kamaa.

Ihmiset käyttävät huumeita nykyisin vähän miten sattuu, homma ei mene kovin tieteellisesti ja enenpi viihdekäyttöön. Samoja aineita, kuin virallisissakin lääkkeissä, kylä kasveja kannattaa tutkia.

Sitä en tiedä, paljonko sieniä käytetään suo,essa, valkoista kärpässientä kuienkin esiintyy ihan yleisesti. Se kai suomen tunnetuin luonnon huumausaine.

Ei, ei ole halua alkaa kokeilemaan taikasieniä, Oletan, kyllä niitä tutkimalla saadaan aikanaan toimivia ja laillisia pillereitä. Menihän tuossa valtavasti aikaa, ennenkuin pötsy saatiin laillisesti myyntiin, aikaa tulee menemään sienienkin kanssa.

=DW=

• korvasienikin

Jos tutkimuksissa todetaan, että ovat tehokkaampia kuin synteettisesti valmistetut mielialalääkkeet, niin mikäpä siinä.

Siankärsämöstä uutettiin ennen vanhaan yskänlääkettä.
      Osterivinokas tehoaa ontelosyyliin.

Mielenterveysongelmat ovat vieläkin tabu.

• Tuskin lähtisin moiseen tutkimukseen syömään moisia aineita
      mutta syksyisin vaan sienimetsään, se helpottaa masennusta, raitis ilma ja kaunis luonto
      ja pientä puuhaa, ehkä hyvän kaverin seurassa vielä. Ainakin keventää raskasta masennuttavaa oloa.

Luin äsken tutkimuksesat jossa masennuslääkettä käytetään alzhaimerin ja dementian hoitoon,
      tunnetulla masennuslääkkeellä nukahtaneita soluja ei päästetä niin pian kuolemaan.
      Vaikuttava aine on Trazone.
      Lääkkeellä voidaan dementiaa ainakin siirtää ja hidastaa.
      Siihen voisin osallistua, kokeilu on tosin vielä matkan päässä, olikohan vasta rottakokeita vai mitä...
      toivottavasti ehdin mukaan elinaikanani, parista kolmesta vuodesta jutussa puhuttiin.

• Halpa-diagnoosi

Minulle riittää saunan pesusieni, sekin uusittuna tarpeeksi usein, on ihan hyvä lääkitys.

• sdfvsdfbdg
      • New-age

Eiks korvasieni ryöppäämättömänä ole melkoinen taikasieni.

Mitä maksa tykkää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe