uutisessa keski-suomalainen tuomittu?
miksi poistettiin?
Miksi ei yllätä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704302200114664_uu.shtml
Cannonball uutinen hävisi
22
625
Vastaukset
- osaaikaihmettelijä
MV lehti vaikenee myös, minkähän takia?
- Punaprovo
Taitaa media pelätä jo näitä kerholaisiakin samoin kuin Islamisteja. Niidenkään tempauksia ei läheskään kaikkia uutisoida pommin pelossa.
Ei sitten lähimainkaan kaikkia. Itse asiassa vain n. 10 % terroristien toimista julkaistaan.
Allah on suurin ?- missäasuthönö
Voidaan me partakarjut tulla sinunkin kaljua taputtanaan
- HAHHAHhghkghk
Allah on suuri mutta 1% CB vielä suurempi :D
- tilaataiitkejatilaa
Voithan laittaa keskisuomalaiseen juttuvinkin jolloin ehkä julkaisevat uutisen josta voit sitten lukea kokonaisen otsikon jos et ole tilaaja..
- missäasut
Joko tullaan silittämään sun ohimoa
- tsiipatsiipatsii
missäasut kirjoitti:
Joko tullaan silittämään sun ohimoa
Keskustassa asun, tule hollille dorka.
- aahahaaa
Ai missä kohtaa Laukaassa on keskusta??siinä jossain k-marketin kulmilla jossa nämä kuselle lemuavat spurgut majailee
- srtdfjyhgjgfgj
siinä pakopukin vieressä jossa ceebeet majaileva
t - ÅRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
aahahaaa kirjoitti:
Ai missä kohtaa Laukaassa on keskusta??siinä jossain k-marketin kulmilla jossa nämä kuselle lemuavat spurgut majailee
CeeBee on moderni perhe. Johtaja pukeutuu untuvaliiveihin ja ,muut tuoksuvat bensalta tuoksulla hajuvedelle.
- sdhfjkh
ei mahu suuhun dille
- pekkaerkkitapani
Ei ne mitään uskalla oikeasti tehdä, kunhan uhoavat.
- Näinsevaanmenee
Mikä Cannonball? Ei ole enää.
- oletkovalmis
Kysele lisää tyhmiä??kyllä uutta jengiä pukkaa jo tilalle jotta me tulemme taas entistä ehompina
- aadfsgfdggfd
No mikä se uusi bändi sitten on?
1. MC Multiaanit
2. MC LaukaanPuliukkoBothers
3. MC MasterOfTheBrotherhood
4. MC Rapewood?
- hehehehheheh
5. JerseyShoreBoyWhores
- hiiihaahooo
Hahaa amishönöt vauhdissa
- abc_cb_kävelee
en oo käyny amista, minä kävin motoripyöräkoulun
- sössönsössön
Ethän sinä hönö erota moottoripyörää kolmipyöräisestä joten suksi hornaan sössöttämään
- 2342342342432
pakopukifukifuki pakopukifukifuki pakopukifukifukipakopukifukifuki
- pokkaa
Jälleen joku munaton ääliö esiintyy täällä netissä minun Kake Kamala nimimerkilläni.
Se en ole minä!!!!
Kake Kamala- uunojenuuno
Sössötä tuota samaa paskaa joka sivulla piripää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057