Raskauden aika

ferty

Kerrotko millaisia haluja sinulla on raskauden aikana? Jollet halua kertoa täällä sivustolla niin kirjoita tänne palstalle. Olen kiinostunut kuulemaan kuten myös kokemaan.

30

588

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nautinto_ja_rentous

      Koko päivän kestävä rauhallinen hellä lähelläolo, suuseksin saaminen ja antaminen. Jotain tuollaista mukavan tuntuisen hyväntuoksuisen miehen kanssa.

    • Haluavampi_raskaana

      Minulla halu tulla otetuksi niin päivin kuin öin. Mies kylpyhuoneessa työntyy takaapäin kun nojaan seinään, keittiön pöydällä selällään otettuna, automatkallamme sivutiellä autoon nojaten... haluan ja haluan enemmän kuin raskauden alkuaikana.

    • KiimassaOleva

      Me oltiin harrastettu kolmen kimppaa jo 4 vuotta kun tulin raskaaksi.
      Halusin molempia koko ajan vaikka he naivatkin 1-2 kertaa viikossa.
      Mieheni nai yksi tai kaksi kertaa päivässä ja yhdessä naivat viikonloppuisin ja keskiviikkoisin kun saunotaan meillä. Tunsin itseni prinsessaksi kahden miehen palvelemana ja kiiman kohteena

      • Oletko vielä raskaana ja jatkatteko edelleen?


      • Kolmiojuttu
        ferty kirjoitti:

        Oletko vielä raskaana ja jatkatteko edelleen?

        Olimme muuttamassa ja aloimme rakastelemaan kimpassa
        Kaverimme alkoi naimaan toista kertaa kun tuli lähtö laitokselle poikamme syntyi kolme tuntia tämän jälkeen.
        Jatkamme edelleen kimpassa naintia.
        Tyytyväinen vaimo ja äiti ja rakastajatar.


    • Ok.

    • mievuanii

      Minulle tuli halu käydä vieraissa kun vaimo on raskaana:)

    • Olen ollut siinä käsityksessä että useimmat naiset muuttuvat raskauden aikana halukkaammiksi. Edellytyksenä tietenkin että asiat muutenkin hyvin.

    • Rauhallinenraskaus

      Raskauden ajan olisin voinut olla vaikka ilman miestä, haluni palasivat n 2 kk synnytyksestä. Vahvempina kuin aiemmin.

    • Hottis-mama

      Mulla panettaa raskaana ollessa ihan koko ajan. Autossa, ruokakaupassa, töissä.....
      Seksi mielessä kaiken aikaa.
      Töissäkin tekis mieli panna käsi pöksyyn. Pimppa on tosi kostea lähes koko ajan ja kiihotun tosi helposti.

      Tekisi mieli vaikka kahta miestä yhtä aikaa, kolmesti päivässä.
      Jos ei omalta mieheltä saa tarpeeksi, niin runkkailen silloin, kun hänen silmä välttää. Tai käyn pitkissä, kuumissa suihkuissa, joissa keskityn muuhunkin kuin peseytymiseen.......

      Koskaan ennen ei ole panettanut tällä lailla koko ajan.

      • Jos haluat kertoa jutella tarkemminkin niin tämä sivuston sp on käytössä.


      • Hottis-mama

        Voin kertoa ihan tässä julkisestikin. Mitä haluat tietää?

        Raskaus on nostanut seksuaalisuuteni ihan uudelle tasolle ja seksiä tekee tosiaan koko ajan mieli. Se tulee mieleen yllättävissäkin paikoissa, kuten just jossain ruokakaupassa tai töissä.

        Kiihotun tosi pienestä. Joku kurkun valikoiminen kaupassa tuottaa syntisiä ja kiihottavia ajatuksia ja huomaan kostuvani huomattavan paljon.
        Pimppa on raskaana ollessa muutenkin kosteampi ja turpoaa kiihottuessa enemmän kuin ennen.

        Pääosin halut suuntautuu ihan siihen omaan mieheen, mutta nyt kun asia tuli puheeksi, niin kyllähän ajatus naisesta nuolemassa ihania kiimanesteitäni kiihottaa suunnattomasti.
        Olen tosin biseksuaali ja olen pannut naisen kanssa aiemminkin, joten mitään sinänsä uutta siinä ei ole. Paitsi tietysti sen kannalta, että jalkojeni levittäminen naisen kasvojen eteen tuntuu ajatuksena erilaiselta nyt, kun minut on pantu tähän uudenlaiseen olotilaan.

        Tosi kiihottavalta tuntuisi ajatus jostain kimppaseksistä miehen ja naisen kanssa, kuningatarmehiläisenä heidän keskellään. Naisen suu tekemässä ihmeitä jalkojeni välissä ja miehen kiihkeä elin syvällä kurkussani..... Oma kieleni maistelemassa pi//un hunajaisia nesteitä ja sykkivä kalu purkamassa siemenensä sisääni yhä uudelleen.

        Arvaat varmasti, miten kosteaksi tämän kirjoittaminen teki.....


      • Oletko harrastanut seksiä illan kirjoituksesi jälkeen miehesi kanssa tai pitäen itseäsi hyvänä?


    • Suuntautuuko halu miehiin vai alkavatko kasvaneet halut suuntautua myös naisiin?

    • MiehenKommentti

      Kiintoisa keskustelu. Olen jo lapseni tehnyt aviossa oleva mies. Meillä ei ollut kotona sen kummepaa kuin ennen tai jöälkeen raskauden.
      Itse olen näin myöhemmin huomannut raskaana olevan naisen olevan todella kiihoittava näky. Mmieleni tekisi helliä ja hyväillä ja palvella Naista hänen halujen mukaan.

    • Halunnutjasaanut

      11 vkk meni suht tavallisest, sitten alkoi halut kuten myös erilaiset toiveet muuttua. Nyt haluan lähes jatkuvasti. Haluan tulla otetuksi välittömästi, ilman valmisteluita. Olen itse valmis pantavaksi jatkuvasti, en tarvitse herättelyä. Aiemmin olisin menettänyt haluni jos minua olisi lähestytty niin suoraan.

    • Miestänihaluava

      Olen raskauden viime neljänneksellä ja haluan myös että mieheni ottaa minut useasti ilman virittelyä. Olen suurimman osan ajasta valmiiksi viritetty. Haluan tätä tosiaankin vain omalta mieheltäni. En halua muita miehiä.

    • Halutkateissa

      Olen kateellinen hottis mamalle, omat haluni ovat aivan nollissa vaikka olen aiemmin ollut omasta mielestäni hyvinkin aktiivinen.

    • Aamuinilloin

      Huomenta
      Hyvä aamu, mieheni heräsi kutiteteluuni ja sain mitä halusin. Käteni silittää jo melko kasvanutta vatsaani, kauniita pyöristyneitä rintojani. Sormeni käyvät sylissäni, huulillani valuu vieläkin siemennestettä. Haluan lisää. Sormeni pyörii painellen klitorista.

      Kyllä haluan tulla käytetyksi.

    • Haluissani

      Olisin tyytyväinen jos saisin aamuin illoin vaikka haluankin lähes koko ajan. Oikeasti puute TUNTUU.

    • Tuo on jäänyt elämästäni puuttumaan, raskaana olevan puolison kiima. Kiinnostaa ja kiihottaa kyllä!

    • Mieskulmaa

      Lähes koko näkyvän raskauden ajan puolisoni halut olivat koholla verrattuna muuhun aikaan. Hän on kyllä aktiivinen muulloinkin.

      Minulla hyvät muistot siitä ajasta, vatsa pyöristyi, halut pinnassa, kohollaan olevat huulet näkyivät vastetuksen läpi. Huulien välissä ja välillä enemmänkin hyvänmakuinen haluhunaja odottamassa nuolijaansa, elämä mallillaan.

    • Haluton11

      Ei kiinosta lainkaan, pahoinvointi peittää halut.

    • Jatkuvahalu

      Loikoilen, selailen ja haluan. Peuhattiin aamu, nyt mies pelaamassa, odotan seurakseni ja haluan häntä.

    • Itse kuulun siihen ryhmään ketä kokee raskaana olevan naisen haluttavana...kun vaan näenkin raskaus masun jossain niin alkaa tekemään mieli ja todella kovasti...oma kumppanini saikin siis raskaus aikanaan hyvinkin paljon namia..minä myös👌

    • Lakanareisillä

      Illalla sain mitä halusin, mies lähtenyt aamuyöstä töihin, heräsin ja tekee mieli. Pillu halusta koholla, huulilla illan siemennestettä kuivuneena. Huulilla kutina ja halun liukkaus noussut huulten väliä klitorikselle,, haluan tuntea painautumusen ja työntymisen...

    • Kohdunsuuta

      Luettuani nämä haluaisin päästä jo hyvin pitkällä raskaana olevan taakse kyljittäin ja saada työntyä takaapäin. Hakea molemmille hyvä asento jolloin samalla terska silittäisi kohdun suuta, liikkua hiljaa niinkuin se naisesta hyvältä tuntuisi. Samalla hellästi levittää sormilla huulia ja silittää klitoriksen vierestä.

    • Saanut

      Mieheni antoi eilen monta nautinnon hetkeä niin yhdynnässä kuin sormin ja leikkikaluin. Leijuin tyydytettynä uneen. Nukuin kuin lapsi ja ilmeisesti vauva sisälläni sai myös osan endrofiiineistä koska heräsimme juuri. Nyt aamupalalla ja haluan lisää.

      • justjuupatu

        Ja lisää kaipaisit:)


    • Tulevaäiti

      Tulen äidiksi vasta viikkojen päästä, silti tuntui hyvältä saada Äitienpäivänä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe