ihana kauhea pattaya

Mikä siinä pattayassa oikein kiehtoo, kun sellaisetkin jotka eivät ole ikinä käyneet tietävät millainen paikka se on.
Kaikki pattyan kävijät ovat kauheita miehiä vaikka siellä käy myös paljon naisia niistä ei huudella mitään.
Olen ryypännyt siellä suomen komeimmaksi valitun miehen kanssa ja sitten siellä on niitä vastakohtiakin,
Pattayan kävijät ovat kuitenkin keskiarvolla. komeampia ja varakkaampia kuin yleensä suomalaiset.
Olen itse ollut kipin kapin kapakkaan 2011 noin 150 suomalaista oli mukana joten eiköhän siitä saa keskiarvon.
Nykyään lomailen riiossa siellä on maailaman kauneimmat naiset.
ps. relkisteröitymättömät voitte huudella, mutta teidän sanomisilla ei ole mitään virkaa.

57

1171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lokkirunkkari500

      "Pattayan kävijät ovat kuitenkin keskiarvolla. komeampia ja varakkaampia kuin yleensä suomalaiset."

      Sanoiko Pattayan juntit suomalaiset sulle näin jossain Suomi paskaräkälässä???

      • CittariMies

        Ei sanonut, mutta se on päivittäinen puheenaiheemme täälä ostoskeskuksen räkälässä.


      • RunkkarinPerseenReikä

        En ole, en ole Cittarimies, minä olen Lokkirunkkari mutta kuitenkin nyt laitan oman minua kuvaavan nimimerkin tähän koko aivokapasiteettiani hyödyksi käyttäen.


      • ahtopainemittari
        RunkkarinPerseenReikä kirjoitti:

        En ole, en ole Cittarimies, minä olen Lokkirunkkari mutta kuitenkin nyt laitan oman minua kuvaavan nimimerkin tähän koko aivokapasiteettiani hyödyksi käyttäen.

        Olet selvästi Pattayan poisseija.


    • ThaiOrginal101

      Läskimpiä ukkoja saa etsiä mitä Pattayan suomalaiset pallomahat. Ovat varmasti komeita omasta mielestään ja työttömyystukikin tekee varakkaaksi.

      • OlenSiisPerseenReikä

        Niin ja sen verrn vielä, että minä olen kaikille katkera, joka ilmenee nimimerkistäni.

        Saan aina orkun kun keksi uuden original101 version.


      • Poppu42

        Läskimpiä ukkoja saa etsiä mitä Pattayan suomalaiset pallomahat. Ovat varmasti komeita omasta mielestään ja työttömyystukikin tekee varakkaaksi.

        Mistä sinä sen tiesit... elintaso näkyy monesti vatsan alueella ?
        Työttömyystuki tekee varakkaaksi... kuvittele, nyt sinä makoilet pattayalla
        ja pelaat vaikka monopolia sitä osakepeliä... ja työttömyystuki tulee silloinkin,
        kun otat vähän huikkaa... Kuinka sinulla... kun lomailet, joudutko olemaan ilman
        tuloja lomasi aikana ?...


    • TavallinenDallaaja

      Ne Pattayan kävijät jotka minä tiedän, ovat kärsineet mt-ongelmista. Itse lomailen ihan oikeiden julkkisten suosimissa lomakohteissa. Vähän kalliimpaa, mutta ei rahvas pyöri jaloissa.

      • TavallisenDallaajanmatka

        Rahvas ei todellakaan pyöri kaltaiseni haavematkailijan googlematkoilla.
        Kallista tietysti, kirjaston tietsikat ovat usein varattuja ja baarissa rahat eivät riitä laitteen käyttöön, onneksi kavereilta voi kelarahapäivinä saada pummattua kaljan.


    • Niinpänii

      Ehkä liikutte vaan huonommissa piireissä.

    • Aloitus oli vain minun mielipide.Lukemisen ymmärtäminen tuntuu melkein kaikille vastaajille olevan hienoinen ongelma.
      Minä kerroin mitä olen nähnyt ja kuullut.Miksi noi pattayan kävijät niin ahdistavat?
      En siis enään matkusta thaimaahan.Ainoa parempi asia pattayassa on kuin riiossa on turvallisuus.
      Brasseissa muutenkin saa olla aika varovainen, kun pattaylla voi vaikka sammua ravintolaan eikä mitään ole viety.
      ps. jätän tämän tähän voitte jatkaa toisten haukkumista ja itsekehuanne maailman tappiin niihän hyvät ihmiset tekevät.

      • Hesahasse

        Pattaya on itseasiassa korvannut matkailukohteena viron, voihan pattayalla harrastaa samaa mitä virossa kaksikymmentä vuotta sitten.


      • nakluan_kingi
        Hesahasse kirjoitti:

        Pattaya on itseasiassa korvannut matkailukohteena viron, voihan pattayalla harrastaa samaa mitä virossa kaksikymmentä vuotta sitten.

        Kun ILE-vainaa oli vielä hengissä, hänen baarissaan tapasi kaikenlaisia suomalaisia. Eräskin sanoi asuvansa Pohjolan kesät Tallinnassa/Viipurissa ja talvet Pattayalla. Tunnen itsekin hieman Viipuria, joten tenttasin miestä ja huomasin, että ei puhunut paskaa.


      • Hesahasse

        Ilen baari on / oli on melko tarkka kopio kallion räkälöistä.


      • RäkälästäThaimaahan

        Sellainen henkilö joka tuntee monikoissa Kallion räkälät, on räkälöiden asiakas.

        Tämän palstan pääsääntöinen anti onkin räkäläasiakkaiden.


      • 654767567657
        Hesahasse kirjoitti:

        Pattaya on itseasiassa korvannut matkailukohteena viron, voihan pattayalla harrastaa samaa mitä virossa kaksikymmentä vuotta sitten.

        Et vissiin oo pääsy kumpaankaan.


      • MoiMoiSinneSuomeen

        Vissiin asun täälä jossa kello lähentelee puolta päivää, mutta sielä vissiin missä sinä heräilet, keppanaa tarjoillaan klo 9 jälkeen.

        Makee nimimerkkisulla joka osoittaa että olet ainakin matemaattisesti numeroista kiinnostunut peruskoulun ekaluokkalaisen tavoin.


      • teronahkajaesanuppi
        Hesahasse kirjoitti:

        Pattaya on itseasiassa korvannut matkailukohteena viron, voihan pattayalla harrastaa samaa mitä virossa kaksikymmentä vuotta sitten.

        Empä juuri yhteläisyyksiä löydä.
        Helsinki on enemmän kuin tallinna, kadut täynnä huoria.


      • Hesahasse
        RäkälästäThaimaahan kirjoitti:

        Sellainen henkilö joka tuntee monikoissa Kallion räkälät, on räkälöiden asiakas.

        Tämän palstan pääsääntöinen anti onkin räkäläasiakkaiden.

        joo aivan totta, tunnen myös pattayan muut suomiräkälät.


      • RäkälästäThaimaahan

        Jepjep, sehän on mukavaa matkailua kun imuroi itsellensä räkäläkokemuksia ja sitten asettaa matkailupalstalle omia näkemyksiään räkälöiden tasoista ja jopa siitä että ne ovat kopioita.

        Vielä tunti niin pääset Vegasiin keppanalle jossa tapaa ystäviä mm. kanuunan kuulia ja voi ostaa piriäkin aamun avaukseksi.


      • Hesahasse

        Eikö olekin, liity joukkoon tummaan, juopolle on aina ystäviä, kunhan finanssipuoli on kunnossa harmi että joudut odottamaan vielä tunnin vegasin avautumista, minä menen käväisemään raymondsiin, jos vaikka olisi juoppokavereita... ei tarvitse yksin ryypätä.


      • RäkälästäThaimaahan

        Hienoa, että on finanssipuoli kunnossa.

        Nuo räkäläthän on ihan pullollaan finanssipuoli kunnossa olevia spurkuja.

        Jos tahdot tänäänkin itsellesi Thaimaafiilistä, niin käy sielä Wiiwongissa ostamassa jotain purtavaa.

        Mukavat kännit sinulle tällekin päivälle, minä en tänään viitsi ottaa koska lähdetään vähän vuoristoon Harrikoilla.


      • Anonyymi
        teronahkajaesanuppi kirjoitti:

        Empä juuri yhteläisyyksiä löydä.
        Helsinki on enemmän kuin tallinna, kadut täynnä huoria.

        Heh heh... Repesin tolle nimmarille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh... Repesin tolle nimmarille!

        Heh heh... niin määkin!!


    • Taxiterojkl

      Eipä tuo Thaimaan matkailun kustannukset päätä huimaa, jopa ansiosidonnaisella on sinne varaa matkustaa, ja erityisesti pattayalle joka on taikamaan halvin kohde, hua hin ja phuket on hinnoiltaan huomattavasti kalliimpia, bangkok on tuosta väliltä, tämä on johtanut siihen että persaukisin porukka löytää itsensä pattaylta ja hieman äveriäämpi hua hinistä tai phuketista, mutta esim. verrattuna euroopan matkailuun Thaimaa on hyvin edullinen... Lentopiletti on hieman kalliimpi mutta muut kulut taas halvempia... joskin piletin hinta on suhteellinen, onhan lentoaika liki puoli vuorokautta.

      • RakastanSaksaa

        Thaimaan ja varsinkin Pattayan halpuus perustuu pelkästään majoituksen halpuuteen. Jos siellä joutuisi maksamaan hotelliyöpymisestä saman hinnan kuin esim. Kanarialla, romahtaisi Thaimaan turismi puoleen. LIDL:stä saa riisiä ja nuudeleita lukuunottamatta kaikki elintarviketuotteet halvemmalla kuin Thaimaassa.


      • nepaluumuuttajat

        Hua Hinistä palaavat köyhät yrittäjät Suomeen usein Jyväskylän seuduille, Kela auttaa alkuun, Sossun kera.


      • 654767567657
        RakastanSaksaa kirjoitti:

        Thaimaan ja varsinkin Pattayan halpuus perustuu pelkästään majoituksen halpuuteen. Jos siellä joutuisi maksamaan hotelliyöpymisestä saman hinnan kuin esim. Kanarialla, romahtaisi Thaimaan turismi puoleen. LIDL:stä saa riisiä ja nuudeleita lukuunottamatta kaikki elintarviketuotteet halvemmalla kuin Thaimaassa.

        Ei perustu myös ravintolat on Pattayalla paljon hua hiniä ja phukettia halvempia ja,lisäksi pattyalla on paljon ylitarjontaa hotellihuoneista, eli tarjontaa on enemmän kuin kysyntää


      • lerppajaminä

        Tero minä olen erimieltä.Pattaya ei ole paljoakaan phuketta halvempi tai minulla ainakin menee ihan sama raha kummassakin.Hua hinnistä en tiedä en ole käynyt.
        Pattayalla ainoastaan majoitus ja golffi on halvempaa.
        Eikä thaimaa ole enään mikään halpa kohde hinnan nousun ja euron paskuuden myötä.
        Tietäisit jos kävisit. Tottakai palveluun perustuvat jutut ovat thaimaassa vielä halpoja niin kuin hieronnat ja muut hoidot tai vaikka taksit.
        Espanja, bortugali tai vaikka bulgaria tulee 2 viikon reissuna paljon halvemmaksi.
        Tero se taas luuleee, mutta ei tiedä.
        Ps. tero jos osaisit ajaa sitä pirssiä sullakin saattas joskus olla fyrkkaa käydä tallinnaa pidemmällä.


    • DonMueangissaPian6vuotta

      Lerppa, paskanjauhaja. Pattaya ei suinkaan ole Thaimaan halvin kohde, taas tuli Thaimaan tuntemisesi esille. Monet Thaimaan kaupungit ovat edullisempia kuin Pattaya esim: Nakhon Sawan, Trang, Nakhon Ratchasima ja Korat ja muitakin on useita. Bangkokissakin on edullista kun osaa liikkua muualla kuin Silom Roadilla.

      • 100VuottaPian

        Kaikissa kohteissa, jotka ei ole turistirysiä, on halvempaa kaikki.


      • 654767567657

        Resuperse kyllä Pattaya on Thaimaan halvin kohde, paino sanalle kohde, jos sinun reppanan on vaikea ymmärtää lisää sana turisti kohde sanan eteen.


      • lerppaSeGooglematkailee
        654767567657 kirjoitti:

        Resuperse kyllä Pattaya on Thaimaan halvin kohde, paino sanalle kohde, jos sinun reppanan on vaikea ymmärtää lisää sana turisti kohde sanan eteen.

        Lerpan Thaimaan tuntemus rajoittuu siis niihin kohteisiin mihin valmismatkoja Suomesta tehdään, eli turistirysiin. Koratiin muuten tehdään valmismatkoja muualta Euroopasta.


      • 654767567657

        Mitäs luulet resuperse kohta 20 vuotta naimisissa thaikun kanssa , useita vuosia täällä mihin tietoni perustuvat, oma auto ja moottoripyörä, bensa ja löpö on halpaa...


      • äläpuhupaskaa
        654767567657 kirjoitti:

        Mitäs luulet resuperse kohta 20 vuotta naimisissa thaikun kanssa , useita vuosia täällä mihin tietoni perustuvat, oma auto ja moottoripyörä, bensa ja löpö on halpaa...

        Hydrokopterilla maailman ainoana lentokapteenina lentelevä riisipussin tinkaaja juttelee hintatasoista taas höperöitä.

        Pattayalla ei ole sen halvempaa kuin muuallakaan Thaimaassa. Merkkituotteen ovat about samoissa hinnoissa kaikkialla. Halparavintoloita löytyy kaikkialta Thaimaasta mutta luxusravintoloita löytyy Pattayalta poikkeuksellisen paljon, joissa hintataso on korkea samaten kuin ruoan laatu.

        Rytkyt (vaatteet) ovat selkeästi halvempia pienissä kaupungeissa joissa vain vähän turismia. Sortseja ja T-paitoja lähtee niissä hintaan 40 bahtia jne.

        Vesijettien vuokraus on kalleimmasta päästä Pattayalla.
        Mopojen ja moottoripyörien vuokrahinnat Thaimaan korkeimmasta päästä. Esimerkiksi Cha-am ja Hua Hin on 35% halvempi mopovuokrissa kuin Pattaya.

        Hotellien hinnat on keskivertoa tasoa. Löytyy myös reippaasti luxusta sitä kaipaaville. Parhaimmat vuokrakämpät Pattayalla maksaa 5000 euroa vuorokausi. Löytyy myös 4000 bahtilla kuukausivuokrattavia mutta hinta ja laatu kulkee käsi kädessä.

        En tiedä yhtäkään asiaa, joka olisi Pattayalla poikkeuksellisen halpaa. Pilukin maksaa Cha-amissa vain tonnin, mutta Pattiksella et tyttöä sillä yöksi saa tai se räkii aamulla naamallesi.


      • lerppajaminä
        654767567657 kirjoitti:

        Mitäs luulet resuperse kohta 20 vuotta naimisissa thaikun kanssa , useita vuosia täällä mihin tietoni perustuvat, oma auto ja moottoripyörä, bensa ja löpö on halpaa...

        Sitten sä ot vitun tyhmä.Sun tiedot ovat joko vääriä tai ne on suoraan netistä.


      • golfpro
        654767567657 kirjoitti:

        Mitäs luulet resuperse kohta 20 vuotta naimisissa thaikun kanssa , useita vuosia täällä mihin tietoni perustuvat, oma auto ja moottoripyörä, bensa ja löpö on halpaa...

        Eikös pattaya ole myös maailman vaarallisin paikka.


    • oikeanjulkkiksensisko

      <<Itse lomailen ihan oikeiden julkkisten suosimissa lomakohteissa.>>

      *Reps* Tuo oli kyllä vuoden paras kommentti tähän mennessä! :D "Oikeiden julkkisten suosimissa lomakohteissa"...

      ...Mitähän tuo niinkuin käytännössä mahtaa tarkoittaa, varsinkin kun ottaa huomioon että tämä sankari tuli sen kertomaan Pattayan matkailupalstalle. "Hieman" kalskahtaa siis siltä, että Pattaya on hänelle saavuttamaton haavemaa.

      Yksikään täysjärkinen ei mene kertoilemaan varta vasten vaikkapa Espanja-palstallakaan vihastaan Espanjaa kohtaan ja ylistä sitten siellä vaikkapa Norjaa. Siinä ei ole minkäänlaista uskottavuutta eikä logiikkaa.

      Tuon julkkis-kommentin heittäjä voisi tulla vielä kertomaan, että missähän ne mahtaa ne "oikeat julkkikset" sitten lomailla hänen mielestään ja ketä ne on ne "oikeat julkkikset"? :D

      Laitan tähän malliksi muutaman julkkiksen, jotka ovat Pattayan matkaajia: K Räikkönen, J Salonoja, J Sillanpää, M Leppilampi, J Pääkkönen, P Petäjä, muutama tunnettu poliitikko, JM Latvala, Maisa Torppa, Aku Hirviniemi, Elastinen, Cheek, Loiri kymmeniä talvia viettänyt Pattayalla... Onhan näitä...

      Monet julkimot kaihtavat yleensä paikkoja joissa heidät tunnistetaan. Siksipä he usein valitsevat rauhallisen kohteen tai pysyttelevät hieman syrjemmässä privaatti-alueilla. Pattayan lähistöllä (en kerro missä ja kenen) on suomalaisten suurliikemiesten todellinen keskittymä, jossa heillä on useita luxushuviloita valtavine uima-allas alueineen päivineen. He eivät ole julkisuudessa olevia henkilöitä vaan tunnettuja vain yrityksiensä nimien kautta tavan tallaajalle.

      Rantapallosta lainattu lause kiteyttää Pattayan hyvin:
      "Pattaya on tunnettu erittäin monipuolisena lomakohteena, jossa voi nauttia niin ranta- kuin iltaelämästäkin. Tekemistä löytyy myös lapsiperheille
      Pattaya sijaitsee Siaminlahden rannalla noin 150 kilometrin päässä Thaimaan pääkaupungista Bangkokista. Pattaya on yksi Thaimaan tunnetuimmista lomakohteista ja myös yksi maan pitkäikäisimmistä lomakeskuksista. Ensimmäiset turistit löysivät tiensä Pattayalle jo 1960- ja 1970 -luvuilla.
      Pattayan suosio turistikohteena on vankka, sillä matkailijoita on riittänyt vuosikymmeniä. Pattaya on tunnettu erittäin monipuolisena lomakohteena, jossa voi nauttia niin ranta- kuin iltaelämästäkin. Tekemistä löytyy myös lapsiperheille.
      Pattayan tunnetuimpia rantoja ovat Pattaya Beach ja Jomtien Beach, eikä Rayongin edustalla sijaitsevalle Koh Sametin saarellekaan ole pitkä matka. Kaupungissa on todella monipuoliset harrastusmahdollisuudet ja lomakohteessa voi esimerkiksi golfata tai harrastaa monenlaisia vesiurheilulajeja. Pattayalta on lisäksi hyvät retkimahdollisuudet nähtävyyksille ja lähialueille.
      Pattaya tuli aikoinaan tunnetuksi seksiturismikohteena, mutta viime vuosina kaupunki on pyrkinyt muuttamaan imagoaan suosimalla perhematkailua. Kohteen vilkas ja monipuolinen iltaelämä on kuitenkin yhä jäljellä"

      • Kynä_ja_Petteri

        Vittu mikä idiootti. Se tekee Pattayasta muka hienon paikan jos siellä käy jotain julkkiksia mitä on Seiska pullollaan?

        Mistä tulee noin idioottia porukkaa? Kyttää jotain tusinajulkkiksia


      • äidinystävä
        Kynä_ja_Petteri kirjoitti:

        Vittu mikä idiootti. Se tekee Pattayasta muka hienon paikan jos siellä käy jotain julkkiksia mitä on Seiska pullollaan?

        Mistä tulee noin idioottia porukkaa? Kyttää jotain tusinajulkkiksia

        Petterin äiti varoitti poikansa hulludesta ja siksi koulussa jäi ilman kynää, nytttemmin käyttää aina kynää nimimerkissään, niin tuntee olonsa oppineeksi kun Seiskan kuvia on saanut katsella.


    • jatkakaa

      Ei tänne kuulu mitään asiallista laittaa pattaya on pelkästän huora kaupunki kaikki sen tietää.
      Thaimaan lähes kaikissa kohteissa on huoria phuketissa saattaa nykyään olla jo saman verran, mutta kyllä se pattaya on number 1.Berliinissä on muuten enemän huoria kuin pattayalla ja siellä on kaikkea saatavilla.Pelkästään maaiman suurimmassa alan paikassa on yli tuhat tyttöä koko ajan hommissa.
      Suosittelenkin seksimatkoja saksaan sinne pystyt tekemään viikon reissun eikä rahaa mene lentoihin paskaakaan eikä se nainenkaan maksa kuin 50e puolituntia.
      Voit valita tolla rahalla minkä rotuisen hupakon haluat.
      Minä vedin viime reissulla kääpiötä ja yli 190 amatsonia yhtäaikaa sinä sitä oli ihmettelmistä ja kaikki tämä 200e tunti.Minusta well spend money.

      • Torsaurus

        Tuollaista tunneköyhää, ala-arvoista katkeraa paskaa suoltaa vain katkera jätetty naisvihaaja- sovinisti. Jos sinä näet vain huoria kaikkialla niin se on sinun ongelmasi, ei muiden.

        Minä näen paljon muutakin. Pattaya on minulle tukikohta jossa on kaikki tarvittava.
        Golfaan, swimmaan, käyn hieronnoissa, syön hyvin ja monipuolisesti Pattayan valtavan laajassa ravintolavalikoimassa, juon hyvin, juttelen mukavien ihmisien kanssa mukavassa ilmapiirissä, hengailen kavereiden kanssa, asun laadukkaassa oikeanhintaisessa hotellissa, vuokrailen isoja moottoripyöriä (joita et joka kaupungista löydä) ja shoppailen Pattayan laajasta valikoimasta ja yöbasaarilla, teen saariretkiä ja muita retkiä. Suppailen ja käyn kalastamassa...

        Nykyään jopa luistelu on mahdollista Pattayalla. Eipä tuolta mitään puutu. Minua ei kiinnosta pätkääkään jotkut Saksan minuuttiporttolat eikä seksimatkasi. Turha niitä täällä on mainostaa.

        Se se on varmaan ollut näky, kun mentaalikääpiö panee lyhytkasvuista, mutta älä kerro kiitos siitä enempää.


    • Sami1970

      Mitä väliä minkän äköinen joku on.oletteko harkitsemassa kenties suhdetta jonkun pattayan matkailijan kanssa vai mistä tämä kauhea kiinnostus toisten ulkonäköön.

      • IdioottiOot

        Tuolla tyypillä, jolla omasta mielestään on tekstiinsä oivallisesti sopivat nimimerkit, on sairas suhde numeronimimerkillä häntä päivittäin tietoisesti ärsyttävään.
        Tuo syvällinen sairas rakkaussuhde perustuu väittelylle Pattaya - HuaHin, jonne Pattikselle tämä idiootti on elämässään joskus päättänyt matkustaa pitkäksi viikonlopuksi, mikäli hänen suomalainen läski ja ruma ämmänsä hänet joskus päästää.

        Suhde on todella syvällinen eikä tuo runkkari voi päivääkään olla kirjoittelematta noita idiotismejaan.

        Kun hänellä joskus on lääkitys hieman tasapainossa, niin hän on:
        Cocomies joka lyö tonnin tiskiin ja juottaa koko ravintolan, ostaa tyttöjä monta ja .......
        Cittarimies joka seuraa suomi-thai aviopareja marketissa ja lentokentällä tietäen kaiken kaikista ja nuo vaimot on hänen entisiä huoriaan.
        Tasokasmiesyökerhosta kertoen kaiken mitä edellämainitut ei tiedä.

        Tähän malliin siis......... jonka johdosta oma nimimerkkini, jota en kohdista sinuun Sami.


    • tervettäitsekyyttä

      Minusta oikeita julkkiksia ovat nämä realitysarjoista tulleet julkkikset, tietenkään tv-chat juontajia unohtamatta.

      Käsi ylös joka haluaisi esim. ns. hottisten kanssa samaan hotelliin :)))
      En pysty edes telkkarista katsomaan. Joku voi tykätä.

      Esim saavutuksillaan julkisuuteen nousseet ovat esim urheilijoita, artisteja, muusikoita tai näyttelijöitä, pikemminkin kuin * julkkiksia.*
      Koko julkkis sana on minusta naistenlehtiä ja seiskaa varten.

      Minusta jokaisen pitäisi matkustaa juuri sinne mikä on itselleen hyvä. Muiden mielipiteillä ei mitään väliä. Omaa lomakohdetta valittaessa saa ja pitääkin olla itsekäs. Vaikka lomalla otetaankin muutkin ihmiset huomioon.

      • indepentti

        Julkkikset on henkilöitä jotka saavat pääasialliset tulonsa medialta ja sosiaaliselta medialta ja hyödyntävät sitä kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Nämä Kardashianit ja vastaavat esimerkiksi.

        En ole koskaan ymmärtänyt tuota hömppää enkä kenenkään palvomista. Minusta on hauskaa joskus käydä formulakisoissa ja konserteissa, mutta minua ei kiinnosta lainkaan tietää jonkun formulakuskin vaimon elämäntarinaa tms. Se ei liity siihen formulointiin lainkaan. Samaten minulle on ihan yksi lysti onko Jari Sillanpää ja Antti Tuisku homoja vai ei. Se on heidän yksityisasia.

        Arvostan ihmisiä ja heidän yksityisyyttään. Hömppämedia ei arvosta vaan haluaa myydä sitä roskamuodossa heikkopäisille vähälahjaisille luusereille. Kuka tunnustaa lukevansa Seiska-päivää lehteä ja jonkun Tauskin ex-vaimon haastatteluja? Paskapaperillakin on enemmän painoarvoa. Hävettää oikein noiden lehtien ja niiden lukijoiden puolesta.

        Maailmassa tapahtuu vaikka mitä mielenkiintoisia tapahtumia, mutta Iltapäivälehtien luetuimmat uutiset ovat jonkun takavuosien julkkiksen romahtaminen alkoholismiin ja sitten otetaan valokuva jostakin ihmisrauniosta keskisormi pystyssä ja sellainen kiinnostaa sitten osaa kansasta. Luuseritarinat kiehtoo kademieliä ja he tuntevat suurta vahingoniloa.

        Toinen suosikkiaihe on kun julkkiksen tissi vilahtaa tai melkein vilahtaa.

        Meikäläinen jos laittaa julkisella paikalla mulkun vahingossa ulos lahkeestaan, niin sitä asiaa käsitellään Uudenmaan käräjäoikeudessa, mutta julkkisnaisen tissiä juorulehtien sivuilla.

        Eläkää omaa elämäänne älkääkä jonkun toisen. Sama koskee tätä Pattayan matkailukeskustelua. Ketä helvettiä tervettä ihmistä voi kiinnostaa jonkun tuntemattoman turistin ulkonäkö ja hänen matkailunsa motiivit? Ei ne kiinnostakaan tervettä ihmistä, mutta sairaita tuntuu kiinnostavan.


    • Anonyymi

      Hyvää Ilkan päivää.

      Ilkaa nimenä on annettu viimeisen sadan vuoden aikana 100.000 miehelle ja 11 naiselle. Onko Ile Bar miehen vai naisen pitämä paikka ?

      Tarkoitus on käydä katsomassa tätä ihanan ihmeellistä paikkaa.

      • Anonyymi

        Voin vakuuttaa että vessan pytyn kansi on rikki ja korjattu teipillä.


      • Anonyymi

        Ile oli mies, laiha alkoholisoitunut kuollut jo vuosia sitten, mukava kuten alkoholistit tuppaavat olemaan, 2010 puhuu taas tapansa mukaan paskaa, ilen baarissa oli välillä melkoiset ryyppäjäiset, alkoholin suurkuluttajille, itse vietin aikaa siellä jokin verran, tuolla 2000 alkupuolella... en muista tarkkaan milloin Ile kuoli, mutta se löytyy nykyään sieltä baarin seinältä. Ilkka K o K K o memorial.


    • Anonyymi

      Seitsemän talvea Pattayalla viettäneenä tiedän siitä jotakin. En ole mikään suomibaarimies ollut ikinä, mutta lukemattomia kertoja olen muutaman tutun mestassa kahvitellut päivisin ja juhliinkin osallistunut.

      Viimeksi pikkujoulujen tunnelmissa urheilullisessa tapahtumassa ja sen jälkimainingeissa. En koskaan ole käynyt Ilen baarissa enkä Maikan majatalossa, vaikka lomailin 2000- luvun ekan vuosikymmenen ahkerasti myös Pattayalla.

      Vieroksuin siihen aikaan suomibaareja. Myöhemmin huomasin että se oli turhaa ennakkoluuloa. Ei siellä ollutkaan mitään pullistelijoita eikä "kahden viikon miljonäärejä", vaikka niistä oli varoiteltu.

      Tapasin reippaita suomalaisia, miehiä ja naisia joihin oli helppo tutustua. Heti ensi juttelusta alkaen tuntuivat tutuilta poikkeuksetta. Hyvin vähän nähnyt niin sanottuja baarikärpäsiä, jotka pelkästään juovat.

      Tavallisia ihmisiä, jotka pysähtyy syömään ja juomaan tuttavallisessa lämminhenkisessä ilmapiirissä. Suomibaarit on tavallisen suomalaisen tavalliseen makuun kaikin puolin, vaikka eräs mukamas naureskelee niiden tietokilpailuille, bingoille ja urheilun seuraamisille.

      Ei ne bingot kuitenkaan hallitse kenenkään koko lomaa, kuten tuo aivokääpä tuntuu kuvittelevan. Pari tuntia kuukaudesta ei ole paljoa ilmastoidussa tilassa virvokkeiden ääressä ja hyvässä seurassa. Kukaan jaksa paahteessa olla pihalla koko päivää.

      Vain muutamia keski-ikäisiä pariskuntia nähnyt joilla kireän oloiset välit. Ilmeinen syy on että miestä kiukuttaa kun mukana on oma vaimo kun vierestä vilahtelee koko ajan hoikkaa hymyilevää thaityttöä.

      Myös ne suominaiset tiedostavat tämän asian ja joutuvat laittamaan mahdollisuuksien rajoissa itseään nätiksi ja käyttäytymään fiinisti, ettei mies vallan laita luiskaan kesken loman.

      Korostan että nuo pariskunnat ovat vain pieni vähemmistö. Suurimmalla osalla on suhde kunnossa.

      Muistan itse kun kävin suomivaimon kanssa pitkällä lomalla Thaimaassa, hänellä ei ollut itsetunnon kanssa ongelmaa, koska on kaunis kuin bratz- nukke ja hänen itsetuntonsa riitti myös ihailemaan thaimaalaisten naisten kauneutta.

      Yhden ainoan kerran törmäsin katkeraan eläkeläiseen alkoholistiin. Menin jompparilla johonkin suomibaariin kaunis thaineito kainalossa. Ukko tuli rähjäämään että "hyvähän se on naiskennella kun on terve mutta naippas sitten kun sulla on katetri vehkeessä" ja paiskasi kusipussin letkuineen pöydälle.

      En viitsinyt sairasta miestä alkaa kurmoottaa, vaan vaihdoimme vaan mestaa kaikessa rauhassa.

      Kaikki viihtyy Pattayalla. Ainoa ryhmä joka ei viihdy on ne joiden on lähdettävä kotiin ja- tai kun rahat on lopussa. Se on surullista olla PA sellaisessa paikassa jossa on niin paljon tekemistä, mutta kaikki maksaa, eikä välttämättä ole edes halpaa.

      Itse nautin Pattayan vuosina ehkä eniten siitä, kun vuokrasin prätkän ja lähdin vailla suunnitelmaa vain jonnekin. Joskus otin tytön kyytiin, joskus en. Pysähtelin pikku paikoissa juomaan kylmiä juomia tai kahvia ja usein mentiin jonnekin vaikkapa Bang Sarayhin syömään rannalle meriruokia ja ottamaan viltillä päiväunet.

      Sieltä sitten kämpille suihkuun ja jäähdyttelemään, jonka jälkeen alkoi illallisvalmistelut taikka ravintolaan lähtö.

      Suomibaareissa tuli lähinnä vedettyä ohikulkiessa vain päivällisiä taim sitten pelkkä kahvi ja vesi. Illallisia vain juhlatilanteissa. Kaikella kunnioituksella, suomibaarien taso ei täytä niitä tunnusmerkkejä joita edellytän illalliselta.

      Pineapplessa nykyisin riittää, mutta en ole enää maisemissa kuin harvoin.

      Vielä noista ennakkoluuloista ja asenteista kertauksen vuoksi sen verran, että varsinaisia seksituristeja on kokonaismäärästä vain jokunen prosentti.

      Se on yleensä joillakin vain jokin kausi elämässä. Ei sitä loputtomiin jaksa, tai ainakaan minä en jaksanut. Ekat lomareissut Pattayalla kattaa 90% kaikista Thaimaan kaadoistani. Joskus oli kolmekin mimmiä samana päivänä. Siitä ne sitten tasaisesti väheni kunnes alkoi olla lomia ettei ollut yhtäkään.

      Sitten alkoikin seuraavan vaimon metsästys, joka päättyi onnellisesti.

      T 2010

      • Anonyymi

        Tytär täytti juuri 18 ja läsnäoloisukki on viettänyt 7 talvea Pattayalla.

        Muutenkin saatiin lukea jälleen yksi versio elämänkerrasta, johon tällä kertaa ei sisältynyt 10 vuoden sbugeilu, eli sitä lienee harjoitetun tyttären ollen .... ? ..... Apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytär täytti juuri 18 ja läsnäoloisukki on viettänyt 7 talvea Pattayalla.

        Muutenkin saatiin lukea jälleen yksi versio elämänkerrasta, johon tällä kertaa ei sisältynyt 10 vuoden sbugeilu, eli sitä lienee harjoitetun tyttären ollen .... ? ..... Apina.

        Niin ja "lomailin 2000- luvun ekan vuosikymmenen ahkerasti myös Pattayalla".

        Se on ollut aikamoista lapsen kasvatusta kun on ollut rintaruokinnassa kahdella exällä pennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytär täytti juuri 18 ja läsnäoloisukki on viettänyt 7 talvea Pattayalla.

        Muutenkin saatiin lukea jälleen yksi versio elämänkerrasta, johon tällä kertaa ei sisältynyt 10 vuoden sbugeilu, eli sitä lienee harjoitetun tyttären ollen .... ? ..... Apina.

        Muistisi on erittäin heikko. En jaksaisi oikoa sadatta kertoa höperöintejäsi. Tytär täyttää 20v kahden kuukauden päästä.

        Mitään kymmenen vuoden "sbugeilua" ei ole koskaan ollut. 2012-2013 oli melkoista bilettämistä Pattayalla mutta ei sen kummempaa. Sitten jätin viinat, sporttasin ja pudotin painon takaisin satkuun ja olin taas hyvässä kunnossa.

        Nykyään alkoholinkäyttöni on suositusten rajoissa ja olen täysin terve.

        Isyys ei lopu siihen että iskä on lomalla. Se ei lopu itseasiassa koskaan. Lapset on olleet aina ykkösiä ja meillä niitä ei kutsuta pennuiksi, vaan niiden ristimänimillä. Yksi Suomen lapsistani on paraikaa Thaimaassa ja muihin olen yhteydessä miltei päivittäin. Tytär tulee kesällä ja iskä maksaa hänen poikakaverinsakin matkan.

        Mites tämä saarimaha joka väittää menneensä thaimaalaisen naisen kanssa naimisiin 20-24 vuotta sitten, eikä muista edes minä vuonna? Hänen väitetyt lapsensa olivat tuolloin alle kouluikäisiä. Oletko kysellyt hänen kasvatusmetodeistaan tai ollut niistä huolissasi?

        Itse asiassa 2020 oli ensimmäinen kokonainen vuosi, kun en käynyt Suomessa laisinkaan.
        2018 ja 2019 kävin kolmasti Suomessa.

        Suosittelen sinulle feikkisensei että alat olemaan huolissasi vain omasta elämästäsi. Josko pääsisit vielä tässä elämässä käymään Thaimaassakin.

        T 2010


    • Anonyymi

      Onneksi netti keksitty joten Pattayalla ei tarvitse käydä tietääkseen siitä kaiken.

      • Anonyymi

        Mitenkä sinäkään muuten matkailisit?


      • Anonyymi

        Kuten kaikesta muustakin, sinulla on outo käsitys lomailusta. Se ei senssu ole lomailun idea vieläkään mikään tietokilpailu tai kaiken tietämisen tavoittelu.
        Ei ne ihmiset sen ihmeellisempiä ole kuin muuallakaan eikä kaupunki sen kummempi.
        Ihmisten fiilikset on lomalla yleensä hyvät, tai niiden ainakin tulisi olla, sillä se lienee loman tarkoitus että oltaisiin edes hetken vähän onnellisempia kuin arjessa.
        Mitä enemmän käy, sitä kotoisammaksi lomakohde muuttuu. Kokemuksista tulee näkemystä ja muistoja. Kotoa käsin mutu-tuntumasta ja luuloista ei tule näkemystä eikä muistoja. Tästä hyvänä esimerkkinä katkeruuden synonyymi sensei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä sinäkään muuten matkailisit?

        En mitenkään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe