niin millä ohjelmalla saan poltettua?? olen kokeillut jo cdrwin,clone cd:tä,iso buusteria ja magicisoa mut en millään saanut poltettua aina tuli joku vitun virhe:D niin voisko joku auttaa mua??
Millä saan polttettua .bin image tiedoston??
4
796
Vastaukset
- rekka pena
Kokeile neroo.Oon sillä saanu poltettua kaikki.
PirunNyrkki kirjoitti:
Alcohol 120% poltto-ohjelmalla.
Sen bin tiedoston lisäksi samanniminen cue tiedosto että ohjelma tajuaa polttaa sen?
- fffffffffff
siinä tiedostossa joka poltetan, pitää olla bin ja cue osat. bin on se isompi kooltaan.
Ota vaikka Nero express ohjelma, vaikka Afterdawn.fi sivuilta lataat. ainakin sillä toimii näin:
Polta image.
sitten valitse "kaiki tiedostot", voi ola ettei näy muuten mitään siinä tiedostossa josta yrität avata poltettavaa osaa
POlta CUE! ei bin. Bin poltettuu siinä automaattisesti jos se on cuen kanssa samassa tiedostossa.
tämän jälkeen kun oot polttanut kaikki cd:t ja asentanut pelin, tarvii tietty vaihtaa crack tiedosto siihen alukperäiseen eli avaat crack tiedoston ja siellä olevan IMAGEb tai minkä lie kuvakkeen vain nappaat ja siirrät exe. tiedoston päälle samannäköisen kuvan päälle.
tai silleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104