Kennel Edendanes

Pentukuumetta

Hei! Olen hankkimassa doggi pentua. Olisin ollut halukas kuulemaan tästä kennelistä,millainen kasvattaja on?
Onko pennut perheen parissa kasvaneet ja miten terveys ja pitkä ikäisyys tämän kennelin koirissa?
Entä yhteistyö pentujen omistajien kanssa?
Olen ymmärtänyt että nämä ovat näyttelyissä menestyneitä koiria. Myyjä hän ollenkaan lemmikkisi tai ystäväksi?

Asiallista keskustelua toivon,kiitos vastauksista.

18

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentuakuumetta

      Olen niin uusi koirapiireissä etten osaa tietoja etsiä. Nyt kun heti meni vastaukset riitaisiksi niin olisiko jotain faktaa näihin väitöksiin?

      • Alauskokaikkea

        Heippa

        Olen odotellut sopivaa hetkeä tanskandoggiin ja mielessäni olen jo kasvattajaksi kyseisen valinnut. Kasvattajalla tuntuu olevan arvostus ansaittu muidenkin rotujen piirissä.
        Menestyskin tuo monesti vihamiehiä, sen huomaa täälläkin.
        Suosittelen kokemuksesta kysymäänkikemuksia facebookin roturyhmissä :)


    • koiranana

      Ole hyvä ja katso kennelliiton jalostusnetistä kasvattajan kasvattamat ja niihin käytetyt koirat. Löytyy terveystiedot minkälaisia on esim. jalostukseen käytetyt koirat. Ei tarvi huhupuheisiin uskoa.

    • Juujahyvääpäivää

      Vihjaako jeppulista ihan oikeasti kirkkainsilmin että ko kennel muka tutkii mutta ei sitten muka virallista kuvia? HAH! Ja tuonko muka joku uskoo? Tuli kyllä hyvät naurut tästä kusetusviestistä 😄

    • helluvaa

      Viisas kysyy kasvattajalta, tyhmä internetin keskustelupalstalta.

    • Aiiiiiivan

      Tämä!

    • Kovakakkakivakakka

      Tää on kyllä niin hienoa seurata,kun "huippukasvattajien" vai oisko ennemminkin huippusalaajien topikeista faktat aina häipyy :D
      On niiiin hassua että itse kuningattaren puolia ollaan aina pitämässä.
      Fakta on se,että tämän kennelin suvut pursuaa selkä,sairauksia.
      Fakta on se että tämän JA muiden keltaisten suvut Suomessa ovat hammaspuutoksen valtaamat.
      Ihan oikeesti,tuokaa nyt esille sitä kuraa,ennenkuin saumat alkaa vuotaa ja ripuli valuu lattialle kaikkien nähtäväksi!

    • Hampaatonmätisäkki

      Mites ne hammaspuutoksen näissä suvuissa?onko niin ettei kuningattaren suuhun katsota?

      • Kerrokerro

        Kertoisit kenestä puhut


    • Älyälänäly

      Täh? No toihan puhuu tän kennelin omistajasta,joka on tanskadoggi yhdistyksen puheenjohtaja.. Nii ja nainen,ni ei naiset oo kuningattarii...

      • Älyjaväläyshei

        Niin mainitkaa ne koiratkin dorka


    • Yksihammas

      Nyt syö jotakin omistajaa, ottaako pattiin. Taitaa omistajat tietää mitä hampaat on.

      • Älyjaväläyshei

        En minä tiedä ainakaan. Kerro! Vai puhutko paskaa sinäkin?


    • Selkäsairaat

      Eikös tämän rouvan koirat sitä spondyloosia ole täynnä? Yksi lopetettu nuorena jo kyseiseen vaivaan ihan tietoisesti...montakohan vähin äänin mullattu :(

      • Hohhoijakkaa

        :D hyvä yritys


    • Ohhohtaas

      Voittaja linkkaa vähän väliä. Paljon onnettomuuksia sille tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe