Kirjanpidon tehtävä, en osaa, auttakaa kiitos!

N24N24

Nyt on hätä. Olen 24-vuotias nainen Helsingistä ja minulla on ammatillisen perustutkinnon kirjanpidon tehtävä joka on pakko saada pois alta mutta en osaa tehdä sitä, tuli vähän "yllättäen" tämä tilanne. Tarvitsen apua tähän!
Minulta tottakai odotetaan että osaan tehdä sen, siksi en voi enkä viitsi pyytää apua oppilaitokselta.
Voin "vähän" maksaa siitä että joku tekee sen kanssani. Haen nyt luotettavaa henkilöä (nainen tai mies) tähän tehtävään! Arvioisin tuohon uppoavan aikaa sinulta 2-6 tuntia.
Kiitos... :)

N24

3

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda_jo_alaa

Lopeta kaupallisen alan opiskelu. Se on sinulle liian vaikea. Nykyään pääsee helposti esimerkiksi siistijän koulutukseen, jonka jälkeen saatat toimia esimerkiksi laivasiistijänä tai hotellisiistijänä ilman että sinun tarvitsisi vaivata päätäsi turhilla numeroilla ja ajatuksilla. Huonenumerot riittävät ja niitä on tarpeeksi.

• Idioottistalkkeri

Laivasiivoojaksi tai hotellisiivoojaksi pääsee ilman koulutustakin. Miksi siis opiskella siivoojaksi? Kannattaisi opiskella suoraan sitten työnjohtajaksi. Jos et tiennyt niin siivooja ja siistijä ovat samoja asioita, toisella vaan pikkiriikkisen isompi palkka.

Ja mitä jos kyseessä ei olekaan se, että kirjanpito olisi liian vaikeaa vaan se, että pätevää opetusta ei ole annettu koulussa ts. opettaja ei ole osannut/halunnut opettaa ja ohjata kunnolla tai opettaa vain osaa luokasta henkkoht tunnilla siis heitä hänen mielitiettyään ja osalle ei opeta yhtään mitään. Entä jos oppilaalla ei ole ketään luokassa jolta kysyä apua (koska kukaan ei auta muuta kuin parasta kaveriaan) ja opetus on niin huonoa, että opettajalta ei saa mitään apua eikä neuvoja?

Entäs jos yhteiskunta siis tässä tapauksessa te-toimisto on pakottanut hakemaan tuolle alalle eikä itseä kiinnosta pätkääkään?

• oopiskeliak

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      260
      2746
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      97
      1605
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      35
      1192
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      51
      1120
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe