Tupakointi kokemuksia

Ällistynyt

Aloin tuossa viime viikon perjantaina tupakoida. Olin mun yhen kaverin luona yötä. Juotiin jonkin verran ja se aina polttaa kun se juo jotain. Toisella kerralla pihalla sen kanssa pyysin antaa yhen mullekin ja sit lauantaina kotona jatkoin samaa linjaa. Kunnon lärvit ja kävin tupakalla pariin kertaan. Maanantaina kävin ostaa itelleni askin tupakkaa (olin lauantaina pölliny äidiltä) poltin yhen ja eilen kun kävin leffassa poltin pari. Tänään on sit menny koko päivä ilman tupakkaa eikä mitään vierotusoireita eikä mitään. Aina vaahdotaan kuinka tupakka on voimakas riippuvuutta aiheuttava mutta ei minulle ainakaan ole tullut mitään vai olenko kuitenkin jotenkin salakavalalla tavalla kuitenkin kuitenkin. Onko jollain samanlaista myönteistä yllätystä tupakan suhteen. En siis mitenkään toivonu jääväni koukkuun. Päinvastoin ja ilahduin kun ei mitään tullut.

14

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfvsdfvsd

      Tupakointia voi harrastaa myös ilmaiseksi. Aika moni jättää ainaki puolet röpöistä polttamatta heittäessään tupakan jo menemään. Ovatkin ehkä vain vetäisseet hermohenkoset. Sellaisia löytää helposti ja voi pistää tupakaksi missä vaan sellaisen tökön sattuu käteensä ottamaan. Vai aatelikko jatkaa tupakointia nii kaua että saat keuhkosyövät tahi muuta jänskää? Millä sitten hoiat ittes kuntoo ku raha on männy ittensä sairastuttamiseen?

    • Ällistynyt

      No en nyt mitään keuhkosyöpää halua. Se helpotti mua viikonloppuna kun ahdisti niin älyttömästi ja oikein mitään tullut mistään kun muutenkin niin paskat fiilikset oli.

    • asdfvsdvdfvsdf

      Voiha se aluksi tuntua hienolta ku menee vähä häkä päähä ja huojuttaa, varsinki jos vetäsee keuhkon pohjaan, pitelee savua sielä ja sitte hönkää vaikka noka kautta savun irti. Voi huomata myös kuinka savukepaperin käry on aika kitkerän makusta. oon minäki joskus huolellisesti testannu tupakkoja, mutten koskaan ostanu. Eipä niistä oikee mitää saa irti eikä juuri käteen jää, ihan nostalkisten ensimaistelufiilisten esiinkaivamiseksi joskus saatan vetästä jostai jämästä vähä.

    • smokingisverycool

      Ei se riippuvuus noin nopeesti tuu, pitää polttaa vähintään 5 röökiä päivässä puolen vuoden ajan, sitten alkaa jo tuntea sen pakottavan tunteen käydä röökillä.

    • Kuitenkin_kuitenkin

      Olet kuitenkin kuitenkin.
      😵

    • Ällistynyt

      Aiheuttaako nikotiini ripulia koska mulla meinaa lorahtaa lusikallinen housuun vähän väliä?

    • Sätkäjätkä

      Se sun kaveris ei taida olla ihan hyvää seuraa.... Sano ei tupakille!

    • röökipoika

      Ite poltin ensimmmöisen tupakkani kuukaus ennen 19v syntymäpäivääni. Mitään riippuvuutta ei nöin 10kk kukuessa ole tullut. Poltan tosin vain vihreetä. Poltan joskus 5 päivän aikana, sitten voi olla 2vko tauko. Sitä vaan turhaan pelotellaan.

      • Anonyymi

        Naapurin muija kuoli keuhkosyöpään 53 vuotiaana, mutta olihan se jo elänyt pitkän elon.
        Sano että morfiinia sai sairaalassa ihan hyvin, ettei ollu tuskia.


    • AlexDeLarge

      Sanotaan nyt sit suoraan; itse koen asian niin, että nikotiini tosiaan on hauskaa, kunnes siihen jää koukkuun. Ja siihen sit muuten helposti jääkin koukkuun. Vaikka tuskin siihen päivässä koukuttuu kuitenkaan, mulla meni addiktoitumiseen kaks-kolme kuukautta sellaisella 1-3 röökiä/säkkiä per päivä -tahdilla. Olin alaikäinen ja meno oli todella vittumaista, kun kiinnijäämisestä ja lopettamisyrityksistä huolimatta joutui mennä Alepan nurkille lokittamaan amiksilta kessut ja porukat olivat vitun pettyneitä, joka taas tuntui pahalta.

      Vaikka en tietenkään _missään nimessä_ suosittele nikotiinia, niin uskon kuitenkin, että pystyt pitämään riippuvuuden kurissa säännöstelyllä, vaikka parempi oliski jättää kessut noihin pariin kertaan. Ja tottakai ihmisissä on eroja, itse olen melko taipuva riippuvuuksien rakentamiseen, mutta joku muu voi poltella huoletta vuoden päivät ja lopettaa ilman tuskia. Mutta sitä mä vaan, että kannattaa varoa, se pieni hyvänolon tunne on aika salakavala.

    • kirjallisuuden-Noopeli

      "olenko kuitenkin jotenkin salakavalalla tavalla kuitenkin kuitenkin."

      Kyllä.

    • 13vuotiasaddikti

      Tuntuu että olen jäänyt koukkuun. Poltin tänään yhden ja eilen yhden. Olen 13-vuotias

    • Anonyymi

      Mitä paskaa tämä on? Se riippuvuus kehittyy pikkuhiljaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe