Kaverit ja iso ikäero

prophet666

Oon 16 vuotias ja ainaki 2 vuotta oon tienny että ei mua muijat kiinnosta… Kukaan ei vaan tajuu sitä, oon tällanen suht urheilullinen ja ihan miehekäs tai normaali (en mikään macho mut en siis mikää naismainen). Mut haluisin tutustuu jotenki muihin homoihin. Ilman mitään näit kik tinder paskoja vaan silleen luontevasti/luonnollisesti. Mut miten ihmeessä se vois ees onnistua muualla ku Salkkareissa?

Mut se mitä oikeestaan halusin kysyy on että mitä mieltä ootte, voiko kaveruus toimii jos on iso ikäero? Ainoo jätkä josta tiedän et se on homo on 28 vuotias, oon tutustunu siihen silleen et se on hakenu mulle joskus röökii, kaljaa jne. Jossain vaiheessa kävin sen kämpillä hakemas pullon ja jäin sinne vähäks aikaa istuskelee, sit joskus jäin pidemmäks aikaa jne. Se on rento, ystävällinen, mukava ym ja sil on samanlaine maku esim musan leffojen pelien suhteen ym. Mä sit menin sille kertomaan että en taida välittää muijista vittuukaan nii se vastas että onhan maailmassa muitaki ihmisii ku naiset. Se kerto sitte että seki on homo. Meil ei todellakaan oo mitn juttua eikä tuu olemaankaan mut on silti kiva että on ees joku joka tietää ja jonka kans voi avoimesti olla ja jutella ym. Mut onks toi ikäero silti liian iso vai voiks olla frendei?

Ja kertokaa teki nykyää aikuset gayt et miten te joskus alaikäsinä tutustuitte kehenkää? Onks se aina vaa netin kautta vai voisko nappaa oikees elämässäki?

14

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soittaisit-poliisille

      Kaversi on rikollinen, kun välittää alkoholia ja tupakkaa alaikäiselle lapselle.

    • haluisintutustuu

      Haluisin tutustuu suhun. Ei siis mitään seksii tai vastaavaa, vaan ihan kavereina.

    • Soundsgood

      Ok haluun tutustuu suhun!

    • haluuntutustuu

      Löytyiskö jotain yhteystietoo, niin vois sopii asioita

    • Joojoojoonasnas

      Ei kai se iso ikäero haittaa jos kiinnostuksen kohteet on samoja ja ystävyys tuntuu muutenkin luontevalta. Mutta onko tämä 28-vuotias oikeasti sinulle sellainen kaveri jonka kanssa haluat olla muulloinkin tekemisissä kuin vain silloin kun tarvit kaljaa ja tupakkaa?
      Ainakin itse pitäisin sellaista ihmistä aitona kaverina jonka voi tuoda myös omaan kotiinsa.

      • prophet666

        No silleen mäki aattelen et jos on mukavaa chillaa yhes niin mitä sil iäl on sit välii? Ja todellaki tehään muutaki ku et haen silt jtn. Iha perusjuttui kattellaa telkkarii tai jotai leffaa, käydää mäkis tai pizzal, heitellää korist jne


    • prophet666

      Joo, kiva et ku kirjotan tänne että EN HALUU TUTUSTUU NETIS vaan oikeesti nii kaikki vastaukset mitä tänne tulee on jotai haluun tutustuu juttui. Tiedoks: mä kyselin miten vois tutustuu jossai muualla ku netissä. Oikees elämäs. Nii että näkee sen toisen eikä mitn nettifeikkei.

      • yksinmuttaeiyksinäinen

        et sä halua sitä oikeasti muuten olisit jutellu hänelle aikaa sitten


    • Terveydeksikin

      Miksi kaveeraat rikollisten kanssa. Luulis olevan sen verran itsesuojeluvaistoa. Homoilla kerkeät myöhemminkin ja viina ja tupakkaa saa ihan tarpeeksi aikuisena. Ei kannata tuhlata ainutlaatuisia teinivuosia tuollaiseen. Niin kuin sanoin kerkeät tuhlata aikaasi ja rahaasi viinaan ja tupakkaan myöhemminkin. Voin sen kertoa kokemuksesta kun on keuhkoahtaumatauti ja kirroosi kiusana.

      Homoiluun en ota kantaa. Se on jokaisen oma asia.

    • Jarnolaitelainen

      Mieki oon homo jos tykkäät kivoista kuvista ja kovasta seurasta ni pyydä vaa numeroo😉

      • mistä päin oot mua kiinostas tavata sut


    • OldGay

      Olen tiennyt olevani homo jo n. 12-vuotiaasta asti, mutta elin alaikäsyyteni aikaan jolloin ei nettiä ollut. Siispä sillon ei myöskään muihin homoihin tutustuttu, haaveiltiin vaan illalla salaa.

      Jos se kaveruus on muuten tasapuolista ja turvallisen tuntuista, niin ei ikäero mitään merkkaa. Jos hän kuitenkin perii hakupalkkaa, niin ei hän sillon oikee kaverisi oo.

    • yuio0987

      Oon 25w jätkä ja voin sanoa että juu, se ei todellakaan toimi niinku salkkareissa :D Ihan yksittäisiä on ne kerrat kun oon livenä nähny jonkun joka kiinnostaa ja joka on homo. Kyllähän homoja näkee mutta yleensä ne on sellasia naismaisia kanoja, jotka ei ainakaan mua kiinnosta tippaakaan. Ja ne jotka on ns ihan tavallisia – no et sä tiedä niistä onko ne homoja vai ei. Mulla ei ainakaan ns gaydar toimi ollenkaan.

      Pidä vaan kiinni tosta sun frendistä. Ei sillä ikäerolla oo merkitystä. Mä pyörin joskus 15-vuotiaasta lähtien aika paljonki itseäni vanhempien seurassa, suurin osa oli mua ehkä 8-10 vuotta vanhempia. Rennompia jätkiä kuin omanikäset eikä joka sanaa tarvinnu stressata niinkun omanikästen kanssa.

    • Jokainen saa pyöriä minkä ikäisen kanssa mitä haluaa. Se on eri asia mitä tekee :) ja siitä ei kannata huudella :D

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      138
      2164
    2. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      109
      1564
    3. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      56
      1371
    4. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1137
    5. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

      Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      58
      968
    6. Mitä sä haluaisit

      Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      76
      906
    7. Kauanko vielä aiot

      odottaa ja haaveilla kaivattuasi?
      Ikävä
      45
      784
    8. Kylmätotuus takiainen

      "Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat. "Anonyymi 2024-10-27 14:42:53 60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Lesk
      80 plus
      98
      773
    9. Olisin vain halunnut

      Sinun kanssa mennä naimisiin. Rakastan sinua jo nyt. Olet ihaninta maailmassa. Ja bonuksena päälle saisin sinun upean su
      Ikävä
      28
      764
    10. En oikein tiedä

      onko sinua olemassakaan mies…
      Ikävä
      59
      753
    Aihe