Hei, jaksatko tasoa mitä näkyy jo ikää omaavan naisen elämään. Olen vielä työssä, jossa puhaltaa nyt uusia tuulia . Asun työn vuoksi viikot lähellä lapsia ja heidän perheitään kotini on kaukana, mutta käyn siellä säännöllisesti pari kolme kertaa kuukaudessa. "Vikkelälle Ilkalle" sattuu ja tapahtuu. Sydäntä vallitsee usein vielä elämäni rakkaus vaan koska hän ei enää ole minun elämääni on pitänyt siitä yrittää parantua. Minulla on hyvä kumppani nykyään ihan hyvä on olla. Vaan silti olen levoton. Vuosi sitten enkelit kävivät luonani ja eivät läheisen. Mitä näet. Saako sydämeni rauhan j. Mitä näkyy kesään ja syksyyn? Lämmin kiitos jo etukäteen ja kaikkea hyvää
Mies791 jaksatko
3
92
Vastaukset
Hei!
Sydämesi saa kyllä rauhan. Mutta se vie aikaa, se ei tapahdu minuuteissa. Ennenkuin uusi rakkaus voi tulla, sinun on toivuttava aikaisemmista ja päästävä eteenpäin.
Kesä ja syksy näyttävät mukavilta. Paha sanoa muuta tällä hetkellä.- Valkovuokkojenaikaan
Lämmin kiitos, katsannosta. Jotenkin tuo monikko muoto on päästävä aikaisemmista jäi askarruttamaan. Pystytkö sitä näkemään miten sitä pitäisi ajatella. Olen menossa isoon operaatioon ja on monta asiaa kesken . Käykö kaikki hyvin? Löydänkö sitä suurta rakkautta ja kannattaako enää haikailla elämäni rakkauden perään? Kaikkea hyvää sinulle ja kiitollisia voimaannuttavia ajatuksia. Kiitos, että jaksat täällä auttaa
- Valkovuokkojenaikaan
Miten operaatio ja siitä toipuminen sujuu? Miten opintoni järjestyvät? Kiitos kun olet täällä ja jaksat auttaa omien juttujesi keskellä. Hyvää kevättä ja kiitos sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918