Mies791 jaksatko

Valkovuokkojenaikaan

Hei, jaksatko tasoa mitä näkyy jo ikää omaavan naisen elämään. Olen vielä työssä, jossa puhaltaa nyt uusia tuulia . Asun työn vuoksi viikot lähellä lapsia ja heidän perheitään kotini on kaukana, mutta käyn siellä säännöllisesti pari kolme kertaa kuukaudessa. "Vikkelälle Ilkalle" sattuu ja tapahtuu. Sydäntä vallitsee usein vielä elämäni rakkaus vaan koska hän ei enää ole minun elämääni on pitänyt siitä yrittää parantua. Minulla on hyvä kumppani nykyään ihan hyvä on olla. Vaan silti olen levoton. Vuosi sitten enkelit kävivät luonani ja eivät läheisen. Mitä näet. Saako sydämeni rauhan j. Mitä näkyy kesään ja syksyyn? Lämmin kiitos jo etukäteen ja kaikkea hyvää

3

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Sydämesi saa kyllä rauhan. Mutta se vie aikaa, se ei tapahdu minuuteissa. Ennenkuin uusi rakkaus voi tulla, sinun on toivuttava aikaisemmista ja päästävä eteenpäin.

Kesä ja syksy näyttävät mukavilta. Paha sanoa muuta tällä hetkellä.

• Valkovuokkojenaikaan

Lämmin kiitos, katsannosta. Jotenkin tuo monikko muoto on päästävä aikaisemmista jäi askarruttamaan. Pystytkö sitä näkemään miten sitä pitäisi ajatella. Olen menossa isoon operaatioon ja on monta asiaa kesken . Käykö kaikki hyvin? Löydänkö sitä suurta rakkautta ja kannattaako enää haikailla elämäni rakkauden perään? Kaikkea hyvää sinulle ja kiitollisia voimaannuttavia ajatuksia. Kiitos, että jaksat täällä auttaa

• Valkovuokkojenaikaan

Miten operaatio ja siitä toipuminen sujuu? Miten opintoni järjestyvät? Kiitos kun olet täällä ja jaksat auttaa omien juttujesi keskellä. Hyvää kevättä ja kiitos sinulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5093
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2008
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1888
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1690
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      947
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      855
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      664
    Aihe