Mies791 jaksatko

Valkovuokkojenaikaan

Hei, jaksatko tasoa mitä näkyy jo ikää omaavan naisen elämään. Olen vielä työssä, jossa puhaltaa nyt uusia tuulia . Asun työn vuoksi viikot lähellä lapsia ja heidän perheitään kotini on kaukana, mutta käyn siellä säännöllisesti pari kolme kertaa kuukaudessa. "Vikkelälle Ilkalle" sattuu ja tapahtuu. Sydäntä vallitsee usein vielä elämäni rakkaus vaan koska hän ei enää ole minun elämääni on pitänyt siitä yrittää parantua. Minulla on hyvä kumppani nykyään ihan hyvä on olla. Vaan silti olen levoton. Vuosi sitten enkelit kävivät luonani ja eivät läheisen. Mitä näet. Saako sydämeni rauhan j. Mitä näkyy kesään ja syksyyn? Lämmin kiitos jo etukäteen ja kaikkea hyvää

3

124

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Sydämesi saa kyllä rauhan. Mutta se vie aikaa, se ei tapahdu minuuteissa. Ennenkuin uusi rakkaus voi tulla, sinun on toivuttava aikaisemmista ja päästävä eteenpäin.

Kesä ja syksy näyttävät mukavilta. Paha sanoa muuta tällä hetkellä.

• Valkovuokkojenaikaan

Lämmin kiitos, katsannosta. Jotenkin tuo monikko muoto on päästävä aikaisemmista jäi askarruttamaan. Pystytkö sitä näkemään miten sitä pitäisi ajatella. Olen menossa isoon operaatioon ja on monta asiaa kesken . Käykö kaikki hyvin? Löydänkö sitä suurta rakkautta ja kannattaako enää haikailla elämäni rakkauden perään? Kaikkea hyvää sinulle ja kiitollisia voimaannuttavia ajatuksia. Kiitos, että jaksat täällä auttaa

• Valkovuokkojenaikaan

Miten operaatio ja siitä toipuminen sujuu? Miten opintoni järjestyvät? Kiitos kun olet täällä ja jaksat auttaa omien juttujesi keskellä. Hyvää kevättä ja kiitos sinulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      124
      1436
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      136
      1062
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      43
      992
    4. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      86
      739
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      737
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      690
    8. 32
      675
    9. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      23
      610
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      14
      556
    Aihe