Hei, jaksatko tasoa mitä näkyy jo ikää omaavan naisen elämään. Olen vielä työssä, jossa puhaltaa nyt uusia tuulia . Asun työn vuoksi viikot lähellä lapsia ja heidän perheitään kotini on kaukana, mutta käyn siellä säännöllisesti pari kolme kertaa kuukaudessa. "Vikkelälle Ilkalle" sattuu ja tapahtuu. Sydäntä vallitsee usein vielä elämäni rakkaus vaan koska hän ei enää ole minun elämääni on pitänyt siitä yrittää parantua. Minulla on hyvä kumppani nykyään ihan hyvä on olla. Vaan silti olen levoton. Vuosi sitten enkelit kävivät luonani ja eivät läheisen. Mitä näet. Saako sydämeni rauhan j. Mitä näkyy kesään ja syksyyn? Lämmin kiitos jo etukäteen ja kaikkea hyvää
Mies791 jaksatko
3
124
Vastaukset
Hei!
Sydämesi saa kyllä rauhan. Mutta se vie aikaa, se ei tapahdu minuuteissa. Ennenkuin uusi rakkaus voi tulla, sinun on toivuttava aikaisemmista ja päästävä eteenpäin.
Kesä ja syksy näyttävät mukavilta. Paha sanoa muuta tällä hetkellä.- Valkovuokkojenaikaan
Lämmin kiitos, katsannosta. Jotenkin tuo monikko muoto on päästävä aikaisemmista jäi askarruttamaan. Pystytkö sitä näkemään miten sitä pitäisi ajatella. Olen menossa isoon operaatioon ja on monta asiaa kesken . Käykö kaikki hyvin? Löydänkö sitä suurta rakkautta ja kannattaako enää haikailla elämäni rakkauden perään? Kaikkea hyvää sinulle ja kiitollisia voimaannuttavia ajatuksia. Kiitos, että jaksat täällä auttaa
- Valkovuokkojenaikaan
Miten operaatio ja siitä toipuminen sujuu? Miten opintoni järjestyvät? Kiitos kun olet täällä ja jaksat auttaa omien juttujesi keskellä. Hyvää kevättä ja kiitos sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26558Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492