Löytyykö kohtalotovereita Norwegianin perutulta lennolta 4 huhtikuuta 2017 klo 20.45, D8114 Helsingistä Ouluun. Matkustajat ohjattiin hotellimajoitukseen yöksi. Taksikulut piti tietysti maksaa itse ja periä sitten lentoyhtiöltä. Mutta eipä ole lupauksesta huolimatta vielä tähän päivään mennessä, siis kuukauden päästä, tullut rahoja tilille. Ja vakiokorvausta 250€ yhtiö ei aio maksaa ollenkaan.
Vastaukset 2
- P4737473
Tuohon lennolle en osaa ottaa kantaa mutta itse saanut norwegianilta vakiokorvaukset vasta kun olen tehnyt valituksen kuluttajariita lautakuntaan!
Hei,
Olen auttanut lukuisia Norwegianin matkustajia saamaan vakiokorvauksen ilman kuluttajariitalautakunta-vaihetta. Ota yhteys, jos tarvitset apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534