Hei! Tulin kuumeeseen pari päivää sitten ja huomasin nivusessa turvonneen imusolmukkeen. Muutama päivä sen jälkeen tunsin alapäässäni jonkun "kovan pienen paukun" ja ryntäsin katsomaan mitä siellä oli. No emättimessäni on punaisia pisteitä ympäriinsä ja valkoisia ihon palasia oli n.2 ne löhtevät helposti pois. Laitoin kuitenkin yöksi intiimialue rasvaa ja nyt klitoriksen ympärille on ilmestynyt musta noin 2mm kokoinen näppy? (Ei koholla eikä kipeä) mikä minulla siis on? Lääkäriin olen varaamassa aikaa ja sukupuolitauti ei ole kovin todennäköinen, koska olen ollut vain yhden ihmisen kanssa, jonka kanssa olen seurustellut 2 vuotta. Onko muilla kokemuksia??
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3941753- 1331275
- 1141266
- 1581223
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281016- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.189704- 59661
- 21583
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i120579