Hei! Tulin kuumeeseen pari päivää sitten ja huomasin nivusessa turvonneen imusolmukkeen. Muutama päivä sen jälkeen tunsin alapäässäni jonkun "kovan pienen paukun" ja ryntäsin katsomaan mitä siellä oli. No emättimessäni on punaisia pisteitä ympäriinsä ja valkoisia ihon palasia oli n.2 ne löhtevät helposti pois. Laitoin kuitenkin yöksi intiimialue rasvaa ja nyt klitoriksen ympärille on ilmestynyt musta noin 2mm kokoinen näppy? (Ei koholla eikä kipeä) mikä minulla siis on? Lääkäriin olen varaamassa aikaa ja sukupuolitauti ei ole kovin todennäköinen, koska olen ollut vain yhden ihmisen kanssa, jonka kanssa olen seurustellut 2 vuotta. Onko muilla kokemuksia??
Näppyjä alapäässä, mutta ei kipeitä eikä kirvele.
Helpmeeee
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022320
Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.3261576- 561390
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881221Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu421170Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.841066Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.67963- 50938
- 44842