kokemuksia mk1 mondeosta

sierra 2.0is

kertokaa minulle kokemuksia ko. autosta kun eukko on ostamassa sellaista ja minä en tiedä siitä oikeastaan mitään... auto on 1.8 clx ja 5-ovinen(viistoperä). paljon kiitoksia jo etukäteen!

8

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestävämpi

Vähempi tarjolla, mutta kestävämpi kone toi 2.0 kuin 1.8.

• biili

Älä osta mondeota! Kaveri ei usko vieläkään, edes kolmannen mondeon jälkeen. Tosin ollut vain dieseleitä. Pirusti vikoja kaikenlaisia. Konevikaa, ohjauslaitteet väljiä/väärin suunnattu, lämmityslaitteen puhallin kärähtänyt 2kertaa (sama vika useassa muussa fordissa, myös omassa sierrassa), lasit huurtuvat, ruostevikaa (pelti niin onnetonta ettei korjaa muuten kuin vaihtamalla koko osa), osat kallita, takapyörien asentokulmat muuttuu ajanmyötä, lukot/avaimet kuluvat nopeasti, vaihdekepin liikerataan tulee nopeasti väljyyttä, nivelet kuluvat joka toinen vuosi (ajomäärä n.15 000 km/a).
      Joku vois vielä jatkaa listaa.
      Meiltä lähtee fordi, kunhan on aikaa ensin korjata ja fiksata, että siitä vielä jotain sais vaihdossa.
      Mulla on viimeinen euro-ford.

• JDD

Itsellä 1,8TD ja hyvin toimii. Taitaa olla Esson baari juttuja nämä Mondeoiden viat. Kulutusosia menee joka autossa ja Suomen oloissa pellit ruostuu jos ei suojata eikä muutenkaan hoideta autoa. Eipä ole ennen tullut edellisessä viestissä lueteltuja vikoja vastaa, vaikka aika paljon Fordeista onkin tietoa ja kaikenlaisia juttuja kuullut.

• Nimetön

olen täysin samaa mieltä kanssasi! mondeo tulee olemaan kolmas fordimme ja hyviä ovat olleet, ei mitään edellä mainittuja vikoja tms. mennään kirjoittamaan paperit loppuviikosta...

• zyxx

Itse ajelin 2,0 mondeolla 190 tkm. Korjaukset; jarrupalat eteen, raidetangon pää toiselle puolelle normaalit huollot. Ei muuta. Mielestäni erittäin luotettava ja laadukas auto sekä erittäin hyvä ajaa.

• Anonyymi

Ford on auto johon pitää uusia välillä kuuluvia osia , mutta kaikkiin muihinkin autoihin pitää. Ford on osannut tehdä moottorit vaihdelaatikot ja jopa sähköt niin hyviksi , että ne toimivat vielä yli 20vuotta vanhoinakin kuin uudet. Toki jotkut muutkin osaa , mutta kaikki ei. Esim jotkut italialaiset ja ranskalaiset autot. Ovat koko ajan huollossa sähkö ja moottorivikojen takia.

• Anonyymi

Ahaa, hyvää tietoa.

Mikä mahtaa olla sellainen auto joka on koko ajan huollossa sähkö ja moottorivikojen takia.

• Anonyymi

Mk1 on paras mondeo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe